Hotel Pyli Bay ***

7,4

150 reviews over Hotel Pyli Bay in het Nederlands

supergoed prijs kwaliteit

ann, 7-10-2017

het eten was lekker, mooie ligging dichtbij strand, dichtbij paar souvernierwinkeltjes , bushalte rechtover hotel, makkelijk bereikbaar nr kos stad, waar je kon verloren lopen in de winkelstraten, zalig gewoon, prima airco op de kamer, netjes onderhouden behalve de toiletten dan...mooie hof om in t wandelen, voor herhaling vatbaar ;)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk voor 1 keer.

Fam v Wezel, 23-8-2017

De ligging was goed, niet te ver naar het strand moeten lopen.

Zwembad werd goed onderhouden en was zeer welkom op de hele warme dagen dat wij er waren.

De airco was heel fijn daar het erg warm was.

Het eten was slecht, warm eten was koud of erg nat, toetjes stonden buiten de koeling, borden en schaaltjes waren nat gestapeld en heel weinig variatie in het eten.

Bedden waren hard, maar was goed op te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

gewoon goed,is verouderd

haeck, 8-7-2017

Gewoon hotel,goed maar geen luxe,zou wat vernieuwd moefenen worden wel mooie,rustige en ideale ligging in kos
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pyli Bay bij:

rustig gelegen hotel , echt voor rustzoekers

gezinus hagedoorn, 30-10-2016

qua ligging; 500 meter van het strand. op het moment dat wij er waren veel zeewier op het strand en in de zee.

wel mooi lang strand op te wandelen.

het hotel; verdeeld in 2 gedeeltes.

oude gedeelte bevindt ook het restaurant.

wat ik lees over de mosterd op het vlees kan ik zeker beamen.

bijna over al het vlees werd dit gedaan. geen idee of dit grieks is qua eten bereiden?

koffie stond in de eetzaal en ook bij het nieuwe deel aan de bar zeg maar de hele tijd oud te worden.

wou je verse koffie moest je betalen.

ook vreemd dat ik het hotel gasten zitten met half pension en all in.

ik ben in ieder geval NIET verhongerd. voor de rust in de periode van eind september zou ik er wel heen gaan maar meer mensen rond het zwembad zou wel meer reuring geven.

we zouden ook nog in 1e instantie vroeg vertrekken maar dat ging later weer niet door en konden daardoor om 7 uur toch nog heerlijk ontbijten. het restaurant werd gelijk gebeld van uit het nieuwe gedeelte.

en tijdens het eten werden de gebakken eieren nog gebracht.

ontbijt was voor ons super. andere maaltijden genoeg keus.

receptie ook vriendelijk naar ons toe.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk rustig hotel, jammer van het eten

Merie, 22-9-2016

Pyli Bay is op zich een prima hotel voor mensen met (zeer) jonge kinderen en oudere stellen want heel erg rustig. Geen harde muziek bij zwembad of bar en geen animatie. Wij vinden dat prettig, maar als je meer vertier zoekt kan je beter een ander hotel of een andere plaats uitkiezen.

Wat wij een stuk minder vonden was de all inclusive. Die was het geld echt niet waard. De keuze aan drankjes was zeer beperkt en bovendien was het bier niet lekker. Weinig prik en het sloeg al dood in je glas. Ook het eten was echt niet goed. Wij hebben al in veel all inclusive hotels gelogeerd en ja, dat gaat meestal na een dag of 5 vervelen, maar hier hadden we het op dag twee al gehad. Over al het vlees wordt dezelfde mosterdmayo gegooid. Eten is niet gaar (keiharde aardappels uit de oven) of echt koud. Wij hebben dus eigenlijk bijna iedere dag buiten het hotel gegeten wat onze vakantie een stuk duurder heeft gemaakt.

Het plaatsje Marmari stelt niet veel voor, maar heeft een heel prettig strand en de bushalte naar de stad en auto/fietsverhuur is om de hoek, dus je kunt overal komen waar je wilt.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad, maar mocht je dit hotel overwegen, neem dan alleen kamer met ontbijt en reserveer budget voor eten en drinken buiten de deur.

Gereisd met partner in september 2016

Weer geweldig

Ronald en Tanja, 1-10-2015

Voor het achtste jaar weer een fantastisch verblijf gehad in Pyli Bay.

Hou je van rust en schoon dan ben je hier op de juiste plek.

Vanuit het hotel is het makkelijk de rest van het eiland te bezoeken, bus stopt om de hoek en verhuur van auto of scooter is ook mogelijk.

Volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in september 2015

prima

Sil, 8-9-2015

netjes hotel eten prima jammer dat er weinig keuze in drankjes was bij all inclusive.

ook miste we muziek bij het zwembad en savonds entertainment omdat er in de omgeving weinig te doen was is het leuk als het hotel wat meer zou organiseren.hebben zelf alles verkent in de omgeving auto gehuurt goed te doen veilig en betrouwbaar bij trust.

hebben een fijne vakantie gehad heerlijk relaxt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goed maar nooit meer

Niels, 20-8-2015

Prima ligging net hotel, maar service kennen ze er niet! werken allen hard maar ze lopen je niet naar je kamer bij aankomst waardoor je lang loopt te zoeken na een lange dag reizen. het eten is goed maar voor een kind vriendelijk hotel niks te eten wat kinderen lusten (frietjes wat snacks) onze dochter 2.5 heeft de hele vakantie op pap geleefd. wij hadden all in clusief maar het eten frisdrank en bier is all in rest is betalen das niet all inn voor mij. je merkt dat de gasten die vaak komen (ook dikke fooien geeft) een voorkeurs behandeling krijgen (oudere duitsers)

Voor de rest is het prima, dicht bij het strand super vakantie gehad alleen wat jammer van het boven staande

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Redelijk hotel

Natascha, 11-8-2015

Hier verbleven met een groep van 6. kamers en badkamer was prima. Bedden waren erg hard. 2 zwembaden aanwezig, wel handdoek leggen, maar niet al om half 7.. Meeste mensen leggen hem voor het ontbijt neer. Eten was oké, niet erg bijzonder maar wel redelijk hetzelfde waardoor wij nog aantal dagen lekker uit eten zijn geweest. Wij hadden all inclusive, helaas was er geen bar waar je zelf water kon tappen of een sapje. Alles was frisdrank wat je bij de bar moest halen. Dat vonden wij een groot minpunt!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Te mijden

Paul, 18-7-2015

Propere kamers en goed werkende airco.

Negatief zowat al de rest

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pyli Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyli Bay in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyli Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pyli Bay scoort een 7.37 uit 10 op basis van 155 reviews.