Hotel Triton ***

Triton
8,4

5 tips over Triton

S. van Maanen, 2-11-2014

*Ga vooral naar de bakker/ijssalon aan de overkant: Lekker ijs en heerlijke taartjes en broodjes....

*In restaurant H2O (rechts van de bakker een ingang) : Heerlijk eten aan aan zee of half buiten/binnen in een modern (veel glas) interieur (wij hebben er drie keer gegeten).

*Restaurant JUMBO achter de markthal: lekker Grieks eten, ook combischotel mogelijk.

*Strand: Agios Fokas, met de bus 10min. of fiets makkelijk te bereiken. Erg leuk, relaxed strandcafe met ligstoelen etc. in soort baai.

fishcats12, 21-9-2014

Eet bij Avanti, restaurant onder het hotel, waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Pizza " Avanti" is zeker een aanrader!

Ook grappig een paar straten verder is een openlucht bioscoop, de late voorstelling begint vaak om 2300 of 2315, met een koud biertje is dit ook aardig vermaak.

Dragon, 20-9-2013
Wij zijn natuurlijk niet naar Kos gekomen om op de kamer te blijven zitten en wij hebben ons dan ook best vermaakt aan het strand en diverse dingen ondernomen. Het strand voor hotel Triton stelt niet veel voor en is afgezet met zandzakken om te voorkomen dat het weg spoelt. Voorbij de haven is het grote en drukkere strand. Laat je niet verleiden door de gratis ligbedjes want dat verdienen ze dubbel en dwars terug met de prijzen van de consumpties.

Janine Hopman, 1-5-2013

Bakkertje aan de overkant heeft lekker ijs.

Old River aan Lambi beach is erg gezellig. Leuke mensen en heerlijk om 's avonds te eten of om te lunchen tijdens een stranddag.

Dennis, 28-6-2012

Het Italiaans restaurant onder het hotel (waar ook ontbijt wordt geserveerd) is een aanrader!

Heb je een auto (fiets is lastig) zoek Beach Club "Mylos" eens op 's avonds! Gebouwd rond een oude gerestaureerde molen, weinig toeristen, veel locals maar een heerlijk relaxte ambiance! Mylos ligt boven Kos stad richting Lambi.