Appartement Sunrise ***

Appartement Sunrise
Sunrise
8,5

262 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Top hotel/appartement....echt een aanrader!

Michelle Hofman, 21-10-2017

Echt een Super hotel!!!

Onwijze lieve mensen en een gezellige top barman Jani, die Nederlands spreekt en gastvrouw Kiki....zo lief!!!! Ook de eigenaar en zijn dochter, zijn Top!!

Niet geheel onbelangrijk zijn de kamers...die gerenoveerd en super schoon zijn!! Elke dag komen er 2 lieve schoonmaaksters langs, die het spik en span maken!!

Iets minder is het zwembad...wat klein, maar we hebben hier echt een TOP week gehad!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Gewoon doen!

Mark, 20-10-2017

Helemaal top! Prachtige kamers en super vrienndelijj personeel!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Geweldig

Cathy Goeman, 20-10-2017

Heel mooi pas gerenoveerd hotel/appartement. Super vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig

Anja en Ron, 1-10-2017

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Griekenland geweest en wisten niet wat we konden verwachten. We hebben een hele gezellige vakantie gehad. Zeker met de mensen die hier al jaren komen. En ja als het gezellig is kan dat met lekkere muziek wel laat worden. Wij komen volgend jaar zeker weer terug en zullen dan een iets langere vakantie nemen. Kortom voor mensen die van gezelligheid houden is dit een prima hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Zoals altijd weer super!

Joop Vis, 25-9-2017

Ik kom hier al meer dan 20 jaar. Kan alleen maar zeggen dat het gewoon super is.

Mensen zijn aardig. Doen alles voor je.

Er zitten altijd meerdere gasten die jaarlijks terugkeren.

Dat is niets voor niets. Ga volgend jaar op zeker weer.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Een echte aanrader

Janet en Henk, 6-9-2017

Weer een geweldige vakantie in Sunrise. Yianis en Anna de renovatie is geweldig geslaagd. Fantastische vakantie gehad dankzij jullie en natuurlijk dankzij Kiki en Ioannis. Volgend jaar hopen we jullie weer te zien.

Super accommodatie

patricia, 3-9-2017

Vriendelijke mensen

mooie kamers

heel schoon

niks is teveel

we hebben het enorm naar onze zin gehad

iedereen zo gezellig

zowel barman, kamermeisjes, receptie echt prima!

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Superlief personeel!!

Maxime, 29-8-2017

Het personeel hier is echt ontzettend vriendelijk!! Ze proberen je met alles te helpen en niks is te veel. Ze laten je echt thuis voelen en spreken goed Engels en er is zelfs een man die Nederlands spreekt. De opgeknapte appartementen zijn er mooi en vrij ruim voor 2 personen. Zo hadden wij bijvoorbeeld 2 kledingkasten. Echt koken kun je er niet, maar dat is eigenlijk ook niet nodig. In Kos stad kun je goed eten en je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Voor het echte zandstrand moet je wel nog een stukje lopen, maar is met de fiets goed te doen. Tigaki beach is ook een echte aanrader! Je kunt er naartoe fietsen, maar als je het lekker lui wilt houden kan je beter een scooter huren. Wij hebben oms goed vermaakt en zouden zo weer terug gaan en ook weer naar dit hotel!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super vriendelijke personeel, mooie plek!

Tess, 26-8-2017

Vandaag onze 2e dag op Kos!

We zijn zeer vriendelijke onthaalt gistermiddag, de sleutel van de kamer gekregen en we zijn de koffer gaan uitpakken. Omkleden (het was inmiddels 30 graden ipv 15 in Nederland) en even het stadje ingelopen. Supermarkt dicht bij en goedkoop !!

Alleen maar Nederlanders in het complex, relaxed, fris zwembad (diep) dus je kunt er goed afkoelen na een uurtje zonnen ;) genoeg ligbedden in zowel de zon als in de schaduw! Leuke bar aan de kant van het zwembad en "binnen" voor een hapje en een drankje.

Schoon in en om het complex en natuurlijk heeeeerlijk Grieks eten!

Wat wil een mens nog meer ?! 😊

Ps: morgen maar even een fiets huren en het hele eiland proberen te verkennen.

Helemaal goed

Remco, 19-8-2017

Alles helemaal prima in orde. Gezellige tijden met barman jani. Mooi zwembad, prima ligging, en alles prima te bereiken met fiets of auto.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunrise bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunrise scoort een 8.48 uit 10 op basis van 263 reviews.