Appartement smartline Philippion

smartline Philippion
7,2

16 tips over smartline Philippion

Joris, 23-9-2017

Wil je een scooter/fiets/quad of buggy huren, dan deel ik bij deze mijn goede ervaring met Escape Rentals.

Wij hebben hier prima advies gehad en een hele goede service. De eerste dag was de scooter al gratis voor ons en toen we na afloop van de scooterhuur (6 dagen totaal) een quad wilden huren, kreeg ik weer goed advies en wederom voor de eerste dag hem weer gratis mee.

Hij is absoluut niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste.

Joris, 23-9-2017

Als je het hotel uitloopt en linksaf gaat heb je na ongeveer 200 meter een banketbakker/ijswinkel zitten, genaamd 'Special' .

Heerlijke bolletjes ijs (vrij grote bollen!!!) en heerlijke gebakjes en broodjes voor een redelijke prijs.

Lieve, 6-6-2015
kamers aan zijkant hebben rustige ligging en toch uitzicht op zee

monique en marcel, 2-10-2014
bakker/ijs winkel op 500 meter en heerlijke broodjes en ijsjes een aanrader, fietsen op het eiland is prima te doen en dagje varen helemaal top!
asoddeman, 5-9-2014

Huur een auto, bij voorkeur een Jeep(-achtige) en ga naar:

- Embros Therme

- De bergen achter kos-stad in

- Via Zia naar Pyli door naar Kardamena (Binnendoor! PRACHTIG!!)

Henk & Carla, 26-8-2014
Huur een fiets, scooter of motorscooter bij de buurman en ga er op uit. Strand bij het oude zoutmeer is fantastisch goed. Plaatsen als Tagaki (zoutmeer), Zia in de bergen en nog velen anderen zijn leuk om door heen te slenteren, kopje koffie er bij, is gewoon genieten.

William en Melissa , 18-8-2014
Boek geen voordeelkamer, hotel geeft duidelijk aan dat dit de kamers onder de grond zijn en je betaald er de volle prijs voor. Wij hebben meerdere mensen gesproken die later als ons geboekt hebben, ,minder betaald en wel de luxe kamer hebben. Het ontbijt is simpel, voor dat zelfde geld kan je in t centrum goed ontbijten. Tijdens ons verblijf waren er veel scandinavische jongeren, brengen veel lawaai met zich mee vooral snachts. Ligging is goed. De receptioniste met t donkere haar is erg aardig
William en Melissa , 4-8-2014
Boek geen voordeelkamer, je betaald er meer voor dan een gewone kamer en je krijgt 10x minder. De voordeelkamers liggen onder de grond en hier houd het hotel geen rekening mee. Houd er rekening mee dat er veel jongeren (vooral sandinavische) hier hun vakantie houden. Zij maken erg veel lawaai. Personeel onvriendelijk, alleen dame met donker haar van de receptie is erg aardig en zorgzaam en heeft ons ook verder geholpen. Ontbijt stelt weinig voor, schoonmaak is matig.
Muldernathalie_906, 24-7-2014
Als u een 2-kamerappartement boekt heeft u een grote kamer + groot balkon.
Robbert, 8-10-2013
Als je het hotel uitloopt en naar rechts gaat zit er na ca. 200 meter een ander supermarktje en daar werkt een aardig mevrouwtje! als je haar winkel complimenteert en zegt dat deze beter is dan die naast philippion krijg je vast een gratis artikel mee! :-)