Appartement smartline Philippion

7,2

173 reviews over Appartement smartline Philippion in het Nederlands

Prima

Robert Groenink, 11-10-2017

Goed hotel voor wie niet te veel luxe eist. Vlakbij Kos Stad, met uitzicht over de Egeïsche Zee.
Gereisd met partner in oktober 2017

Structurele overboeking

Dewy, 25-9-2017

Bij aankomst hotel, waren er 'elektriciteit' problemen met een aantal kamers waaronder die van ons. Werden gedumpt in een goedkoop en zeer minderwaardig nabijgelegen hotel, wat later familie van het Philippion hotel bleek te zijn met nog 12 andere stellen. Na 2 nachten konden we na zeer veel stampij te hebben gemaakt terecht in het Philippion hotel. Hier zaten wij derest van onze 10 dagen. De andere stellen moesten echter 5 van hun 7 dagen/nachten in het andere hotel blijven. De hele week werden er stellen structureel naar het andere hotel heen en weer gesleurd onder het mom van de 'elektriciteit' problemen. Bleek al 4 maanden zo te gaan hoorde van het naast gelegen cafe. Personeel zeer onvriendelijk zelfs wanneer wij werden weggestuurd naar een ander hotel. Verder 8 prima nachten gehad in het hotel, maar nog een keer zouden wij het niet doen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goed zat voor de prijs die we betaalden

Joris, 23-9-2017

Prima appartementje die we hadden, hier en daar wel wat kapot, maar goed, bedden lagen erg lekker. Balkon is vrij groot voor 2 personen (wat erg prettig was).

Niet alles was aanwezig qua materiaal om te koken, maar aangevuld toen ik er een melding van maakte, prima opgelost dus.

Eten in het hotel kan ik niet veel van zeggen, hebben daar niet echt gegeten, ja 1x een hotdog, die op zich prima te eten was.

10 minuten lopen naar de haven/centrum van Kos.

Het zwembad is wat aan de kleine kant en soms waren alle bedjes bezet (waren er niet zoveel), het bubbelbad was van de 11 dagen die we er waren, 10 dagen stuk, werd ook niet gemaakf ofzo, maar goed... een kwartierje op de scooter en je bent bij het mooie Tigaki-strand.

Kortom:

Prima hotel/appartement, vooral om dagtripjes te doen en het hotel als uitvalsbasis te hebben.

PS. Je moet er alleen niet teveel van verwachten, maar voor de prijs die wij met zijn tweeën (840 euro voor 11 dagen) kwijt waren, kunnen wij zeker niet klagen.

Gereisd met partner in september 2017

Voor de 2e keer weer supergoed

Jo en Sylvia, 8-9-2017

Ontbijt goed, Personeel leuk, vriendelijk, kamers netjes goed verzorgd
Gereisd met partner in september 2017

Structureel overboekt

Gast 2017, 27-8-2017

Na bijna 12 uur reizen uiteindelijk aangekomen bij het geboekte philippion hotel te kos. De reis is goed verlopen echter bij aankomst bleek dat het hotel overboekt was en het appartement niet beschikbaar is. Nu was er gelukkig al vrij snel een alternatief voor handen. En na 3 dagen was er een kamer beschikbaar. Echter aangekome in het hotel blijkt dat dit hotel al meer dan een maand structureel overboekt word.

Dus als u zeker wil zij van u verblijf in het geboekt hotel dan raad ik deze ten zeerste af!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

Anoniem, 15-8-2017

Wij zaten in het oude gedeelte van het appartement, kamer 23. De tweede nacht leek mijn bed steeds om te vallen toen ik eronder keek bleek 1 poot met plakband vast te zitten die was slap geworden. Ik heb vervolgens 6 nachten met boeken onder mijn bed geslapen. De bedden van de kinderen waren veel te hard. De wc spoelde heel slecht door. Het is echt een appartement voor jongeren. Soms veel herrie met muziek en drank. Het zwembad is veel te klein, 3 slagen en je bent aan de overkant, ook veel te klein voor het aantal mensen. De receptie doet aardig maar regelt niets voor.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch mooie plek!

Sophie vd Meer, 12-8-2017

Het aanbod van het avondeten was niet groot, maar je had genoeg. Onze kamer was bij aankomst niet helemaal goed schoongemaakt dat was wel een minpunt. Verder lag het hotel dicht bij het uitgaansgebied en de leuke terrasjes langs de haven.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet wat we geboekt hadden

Anoniem, 6-8-2017

Onze vakantie begon met dat er iets met onze kamers was en dat we voor 1 nacht een tijdelijke kamer kregen. Dit bleek een 2 persoonskamer te zijn waar we met 5 volwassenen moesten verblijven. De kamer was vies en er zaten gele vlekken in de lakens. Hier kwamen we achter toen we gingen slapen en riepen er iemand van de receptie bij die ons vervolgens met agressieve houding vertelde dat hij er niks aan kon doen. Zwembad is klein maar niks mis mee... Het enige is dat het veel te klein is voor het aantal personen dat in het hotel verblijft. Sommige mensen moesten de hele dag in de zon liggen omdat er geen parasollen meer waren en dus levend verbranden. Kamer waar we na onze 1e nacht verbleven was beter maar donker, geen zitplekken en klein. Het is niet wat wij hadden geboekt. Het reisbureau raadde dit hotel aan omdat de kamer gerenoveerd zouden zijn maar er zijn zo'n 6 kamers gerenoveerd. De rest van het hotel is echt oude meuk. Absoluut geen aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schitterende locatie mooi uizicht tijdens het eten

Richard Sen, 2-7-2017

Tijdens ons verblijf in juni was ik blij verrast met de mooie ligging van het hotel lekker centraal en op loopafstand van kos stad en het strand .zeer vriendelijk personeel en mooi schoon hotel met een leuke kamer voor ons viertjes met twee ballonnen. Goed eten waren op basis van half pension een echte aanrader voor een mooie prijs wij komen hier zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima hotel

Andre, 8-6-2017

Prima hotel. Wij hadden half pension geboekt en waren zeer tevreden over het eten. Zowel ontbijt als avondeten was zeer goed. Niet heel uitgebreid maar wat aanwezig was was erg lekker.

Kortom, aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Philippion bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Philippion in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Philippion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Philippion scoort een 7.17 uit 10 op basis van 182 reviews.