Hotel smartline More Meni Cosmopolitan ***

Kos
Hotel smartline More Meni Cosmopolitan
smartline More Meni Cosmopolitan
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline More Meni Cosmopolitan bij:

45 reviews over Hotel smartline More Meni Cosmopolitan in het Nederlands

goede prijs kwaliteit verhouding

Leo van Poortvliet, 5-9-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

De buffetten waren niet uitgebreid, maar de dingen die waren klaar gemaakt waren zeer smakelijk.

De wifi op de kamer werkte goed.

De badkamer was niet groot, en er was geen ventilator in de badkamer.

Op de kamer miste je ook een zit hoekje met stoelen, wat aangezien de grote van de kamer zeker kon

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel

Mariska Prakken, 31-7-2017

ligging van het hotel ten opzichte van Kos stad is prima, strand zeer nabij

Schoon hotel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel achter de receptie

Gereisd met vrienden in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Monique, 28-6-2017

Net terug uit Kos. Een heerlijke vakantie gehad in dit schone en nette hotel. Vriendelijk personeel wat erg behulpzaam is. Prima bedden.

Het eten is in buffetvorm en prima als je kijkt naar de prijs- kwaliteitverhouding. Natuurlijk smaakt eten voor zoveel mensen tegelijk gekookt anders dan speciaal voor je klaargemaakt in een restaurant.

De airco en wifi (werkte door het hele hotel ook bij het zwembad) zijn gratis.

Elke dag schone handdoeken, voor het zwembad een schone handdoek 1x per 3 dagen.

De hele dag door goeie waterdruk en warm water.

Er waren weinig kinderen. Komt waarschijnlijk omdat wij er in juni waren en er geen glijbaan of speeltoestel is, ook geen animatie.

Het enige minpunt vonden wij het roken op het buitenterras van het restaurant.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand.

Naar Kos Stad is prima te fietsen, die zijn overal te huur, ook in het hotel.

Wil je verder het eiland verkennen dan is een huurauto een must.

Gereisd met partner in juni 2017

Een mooi hotel op kos voor 1 week

Sas, 19-6-2017

Het hotel was mooi en de kamers waren tip top in orde

Het ligt heel centrasl tov kos stad

Het ontbijt was goed en voldoende het diner daarentegen kan beter

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel is ruim voldoende, fijn centraal gelegen

Angelique, 28-9-2016

Beoordelingen eerder gelezen zijn beter dan wij ervaren hebben. Hotel en kamers zijn vrij schoon maar er zijn zeker nog verbeterpunten. Dinerbuffet was voldoende, meerdere gerechten worden telkens herhaald. Kauwgom kauwende bediening is minder aangenaam. Serviesgoed niet altijd schoon. Misschien kwam het door einde seizoen maar meerdere producten werden niet aangevuld en niet iedereen was even vriendelijk. Onze kamer was ruim voldoende maar op balkon zitten was geen optie want we keken tegen een betonnen muur. Het hotel ligt heel centraal naast Kos stad en dat vonden we erg prettig. Kos hebben we als zeer leuke en aangename vakantiebestemming ervaren!
Gereisd met partner in september 2016

heel vriendelijk personeel

XX, 20-9-2016

eerst en vooral wil ik benadrukken dat het personeel super vriendelijk en bereidwillig is. dit maakt veel goed !!!

de accomodatie daarentegen was iets minder ; ontvangst en eetruimte was prima, maar op de kamers zag je dat er was gerenoveerd, maar niet volledig en kwaliteit van afwerking wad ondermaats.

er was weinig variatie in het eten en niet smaakvol klaargemaakt. Geen variatie in fruit als dessert

wij hadden zeezicht geboekt, maar zagen een tipje van de zee.

Gereisd met partner in september 2016

Overgewaardeerd

BvdB, 18-9-2016

Hotel is overgewaardeerd en heeft waarschijnlijk te maken omdat het personeel super vriendelijk is.

Ontbijt elke ochtend hetzelfde (melk was tegen zuur aan, geen verse sappen maar siroop die je zelf moet aanlengen met water, pancakes gemaakt met water waardoor ze geen smaak hebben) en avondeten vaak hetzelfde, veel borden vies uit de vaatwasser.

Kamer zeezicht geboekt maar omdat het hotel niet aan zee staat betekent dit straatzicht met heel in de verte een stukje zee te zien, airco luidruchtig en werkt niet optimaal. Geen zitje of stoel op kamer. Hotel gerenoveerd in 2015 maar badkamers overgeslagen.

Prijzen zijn gelijk aan Nederland en zwembad mooi maar de hoezen van de ligbedjes smerig. Voor kinderen een klein hoekje zwemgedeelte en verder niks voor ze te doen. Zouden hier zeker niet meer komen voor dit geld.

Maar het personeel is super vriendelijk en niets is ze teveel.

super

benhadi ismail, 31-8-2016

crew altijd een glimlach, mooi proper hotel

Zeker een aanrader!

Carlie, 12-8-2016

Het grootste verschil tussen dit hotel en een groot massa hotel is de vriendelijkheid en de band die je creëert met het personeel. Je wordt niet als nummer behandeld, maar echt als uniek persoon!

De kamers waren modern ingericht en elke dag waren ze tip top in orde gekuist. Het eten was zeer lekker (vaak ook Griekse specialiteiten). Er waren ook veel Belgen in het hotel. Ook was er een fietsenstalling aan het hotel (aangezien we echt aanraden om een fiets te huren om op deze manier het eiland te verkennen).

Tot slot zouden we het hotel zeker aanraden voor koppels en/of mensen die graag de rust opzoeken. Ook zijn er buiten het hotel nog tal van mogelijkheden om te eten, drinken, ontdekken... We zouden het hotel niet aanraden aan gezinnen met kleine kinderen (aangezien er geen animatie voorzien is).

Super hotel!

Aukje Martens, 6-8-2016

Vriendelijk ontvangst. Nette frisse kamer met erg fijne bedden. Goede schoonmaak elke dag. Persoonlijk misten we wel een stoel om iets over heen te hangen. Balkon met tafeltje en twee stoelen.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Goed en vers ontbijt. Avondeten vonden we persoonlijk wat minder. Wat beperkte keuze en niet alles werd goed bijgevuld. Wel voldoende afwisseling.

Fijne relaxte sfeer bij het zwembad. Mogelijkheid tot lunch en drankjes (schappelijke prijzen). Vroeg opstaan voor een plek aan het zwembad was absoluut niet nodig. Strand op loopafstand, net zo als verschillende winkels, restaurants en barretjes. Lopend of met de fiets naar Kos-Stad in de avond ook zeker aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline More Meni Cosmopolitan in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline More Meni Cosmopolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline More Meni Cosmopolitan scoort een 8.74 uit 10 op basis van 68 reviews.