Aparthotel Pelagos ****

8,5

714 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Heerlijk,maar voor 1x

Ray, 23-9-2017

Modern relaxt hotel,alleen jammer voor het vele extra’s wat je naast je all in pakket nog kon betalen!bijv niet locale drankjes, div koffie,drankjes na 23.00uur, ligbedden en cabanas bij het zwembad.Schoonmaak tafels en stoelen in en rond het zwembad en eetzaal liet echt te wensen over,placemats op de tafels plakte gewoon en werden zowel s’morgens s’middags als s’avonds gebruikt,jammer want dit hotel oogt om goed onderhouden te worden met z’n strakke moderne look!
Gereisd met partner in september 2017

Schitterende locatie voor onze 25 jarige huwelijk

Moonen, 25-9-2017

Het enige minpunt is dat niet alles onder all-in valt
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Daisy Maijenburg, 10-9-2017

De ligging is wat afgelegen maar met de bus, die stopt voor het hotel, zit je binnen 10 minuten in Kos-stad. Nederlandse animatie. Super luxe familie suite. Eten veel keus. Heerlijke zwembaden. Enigste nadeel is dat je voor de huur van de cabbana's extra moet betalen en het matige strand. Vriendelijk personeel, echt een aanrader!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top!!

Rachel, 7-9-2017

Voor de tweede geweest en weer goed bevallen. Animatie Top! Service Top! Eten Prima! Jammer dat er voor cappuccino 3.50 betaald moet worden. Massage heerlijk. Fitness prima. Kidsclub geweldig! Kos stad prima te bereiken met bus vanaf hotel of op de fiets ook goed te doen. Mooie nieuwe receptie en wij verbleven in de aangrenzende kamers met uitzicht op zwembad en ruim balkon
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Karlijn, 8-8-2017

Al met al een prima hotel, mooie kamers, mooie zwembaden, veel Nederlandse kinderen en leuke animatie en kidsclub.

Alleen het eten en de service vonden wij vreselijk. Erg weinig keuze met eten en ik heb werkelijk niets fatsoenlijks geproefd. Gelukkig is kos stad dichtbij en zijn we daar paar keer gaan eten 's avonds. Personeel is super traag en de meesten ook nog stront chagrijnig.

All in formule is maar tot 23.00 uur en erna betaal je volle mep voor drankjes!

Ook voor fatsoenlijke koffie en frisdrank dient hele dag betaald te worden. Schandalig bij zo'n duur hotel.

Wij zijn vorig jaar in astir Odysseus geweest, dat is dus echt top!

Mooi hotel

anita, 6-8-2017

Het hotel is mooi, het eten is meer dan goed en veel keuze.

Ik ben zelf een slechte eter (lust niet veel) maar zelfs ik heb hier goed gegeten.

Alleen jammer dat je lokale drankjes krijgt en dus de cola en sinas echt niet lekker zijn, zit niet eens prik op.

Er was wel coca cola moest je steeds 3 euro betalen, en dat dus maar gedaan steeds.

Op de laatste dag net voor we vertrokken, kregen we dus te horen dat je voor 100 euro bij betalen de betere drankjes kunt afkopen voor je vakantie.

Dit is dus niet gezegd toen we aankwamen en ook niemand heeft ons hierop gewezen toen we steeds moesten betalen.

Ze zijn er schijnbaar mee bezig om dit standaard als optie aan te bieden.

Eigenlijk is het ook te gek voor woorden aangezien het geen goedkoop hotel is, voor 10 dagen waren we dik 4500 euro kwijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Ook voor de betere koffie of verse jus moest je dus betalen.

Een aantal cocktails zijn all in, maar bv pisang ambon met verse jus kost 5 euro.

Tot 23u is het all in, daarna moet je gaan betalen.

De zwembaden die er zijn, zijn geweldig.

Voor de luxere ligbedden bij het zwembad moest je ook betalen, 15 euro voor de bedden die boven het water lagen en maar liefst 30 euro voor een cabine.

De show in de avonden daar moet je van houden, de muziek staat echt enorm hard met veel gegil en geschreeuw door het animatieteam.

Het animatieteam doen hun best voor een leuke show maar wij hebben er van al die dagen 2 helemaal gezien de andere avonden zijn we weggegaan omdat wij het niet leuk vonden.

De laatste dagen hebben we een upgrade gedaan naar een luxe kamer met prive zwembad, dit was geweldig uiteraard hing hier wel een prijskaartje aan!

De kamer die we eerst hadden een familiekamer tuinzicht was ook mooi, maar best wel klein voor 4 mensen en er was maar 1 kast voor de kleding dus veel kleding paste niet in de kast.

Helaas ook hier het handdoeken leggen vanaf 7u in de ochtend dus tegen 0830 waren alle bedden bezet en vaak zag je die mensen pas in de middag eens komen.

Hoewel wij hier een hekel aan hebben moest je ook een handdoek leggen anders was er gewoon geen plek meer aan 1 van de zwembaden.

In de omgeving is niets te doen, taxi naar kos stad kost 8 euro.

Supermarkt ligt naast het hotel, maar is met veel dingen duurder dan het winkeltje bij het hotel zelf.

Kortom een mooi hotel, lekker eten, mooie zwembaden.

Maar belachelijk dat je voor "goed" drinken moet betalen.

Voor zoveel geld zou dit er bij in moeten zitten.

fam Grootveld, 2-8-2017

het eten was er super, en de mensen erg vriendelijk, wat zag het resort er bijzonder schoon en mooi uit. Top resort
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super mooi en luxe hotel

Leanne, 31-7-2017

Wij verbleven de eerste 2 weken van juli in dit prachtige hotel met onze dochters van 2 en 4 jaar. Bij aankomst werden onze koffers naar onze hotel kamer gebracht, wat al gelijk genieten was. De kamers zijn erg mooi en ruim. Wij hadden een hotel kamer met 1 aparte slaapkamer waar we met z'n 4en in sliepen. Er konden prima 2 campingbedjes of zelfs 1 campingbed en een los kinder matras in. De zwembaden zijn super mooi, veel keuze en veel kinderbadjes zodat het nooit verveelt. Het animatie team is echt super leuk. Complimenten aan Diego, Amber, Olivia, Boris en Dominika!

Ook de Lolo en Bernie club was erg leuk. Melissa en Dorien, bedankt voor de onvergetelijke vakantie.

Tips voor leuke uitstapjes: een bakfiets huren (gegarandeerd bekijks van andere mensen). Naar de kinderboerderij (national park) in Zia (helaas niet toegankelijk met een buggy/kinderwagen). De dotto trein in Kos stad. Er reiden verschillende treinen, maar die van 1/2 uur is het leukst.

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. Guldemundt, 24-7-2017

Pelagos is een mooi hotel! Wij hadden een prachtige gerenoveerde familiekamer. Het hotel heeft een Bernie en Lollo club met Nederlands-talige leiding. Melissa, Dorien en Claudia ( tienerclub) maken het de kinderen erg naar hun zin. Onze oudste dochter wilde niet anders dan naar de kidsclub. Ze doen leuke activiteiten en zijn erg lief voor de kinderen. De kidsclub is voor kinderen vanaf 3 jaar, maar op vrijdag is er een inloopochtend en dan mogen ook de kleintjes komen. Dit vond onze jongste dochter ook erg leuk! De bezoeken van Bernie & Lollo waren erg leuk tijdens het eten of bij de minidisco. De bediening in het restaurant is erg vriendelijk. Wij zijn van 9 juli t/m 23 juli in dit hotel geweest en hebben hier ook de aardbeving meegemaakt. Gelukkig was er niks aan de hand met onze kamer, geen scheuren of gebreken en dat gaf wel een veiliger gevoel. Wij raden het hotel zeker aan!

Het proberen waard

Henriette, 23-7-2017

Mooi modern kleinschalig complex, zeer vriendelijk personeel, modern hamman faciliteiten, veel zwembaden voor kleine als oudere kinderen, mooie cabana's en professionele animatie in de avonduren (goede danseressen). De kinderen (5 en 8) gingen af en toe naar de kidsclub in de ochtend of middag. Ook in de avond organiseerden ze een chocolade of popcorn party. Onze meiden waren dol op Melissa, Dorien en Claudia. De Nederlandse en Belgische meiden deden erg hun best om de kinderen te vermaken.

Een paar verbeterpunten zijn de drankjes, variatie en kwaliteit van het eten, niet alles is inclusive zoals tennisbanen, goede koffie en de handhaving van ligbedden beleid (geen handdoeken neerleggen in de ochtend, verschrikkelijk). En als laatst misten wij een rust ligweide in een natuurlijke omgeving.

Prima hotel

Koller, 22-7-2017

Wij waren hier van 1juni tot met 13juni voor onze huwelijksreis.

Bij aankomst in het hotel stond er een fles champagne klaar in onze kamer .

We hadden een kamer op zeezicht.

Hier door vaak van een prachtige zons ondergang mogen genieten.

Het eten was heel afwisselend elke avond een ander menu en smiddags ook.

Ook twee keer een champagne ontbijt gehad.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt op 2km van kos stad vandaan goed te doen met de fiets of openbaar vervoer.

Alleen het strand aan het hotel vonden wij minder het is een kiezelstrand met scherpen rotsen in de zee.

Als ie toch na een strand wild kan je beter iets veder van kos af gaan daar is het zandstrand.

Veder een top huwelijksreis gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pelagos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pelagos scoort een 8.49 uit 10 op basis van 715 reviews.