Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

24 juli 2014

Pelagos****
570 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 570 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 731 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

563 beoordelingen over Pelagos****

570 beoordelingen
7,8
8,5
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, jul 2014
"Heerlijk genieten voor jong en oud!"vertalen
MArisa Baas
9,0

23-07-2014 Wij zaten in een junior suite wat echt een mooie kamer is. Eten is top, wij hadden all inclusive en dat is zeker aan te raden. Mooie zwembaden, goede animatie van het hotel. de animatie van touroperator liet wel te wensen over helaas. Alles is netjes en verzorgt. Echt een heerlijke vakantie gehad. Kinderen tussen de 5 en 10 hebben zich prima vermaakt!

"Twitter beoordelingen"
18-07-2013 @nickybouw1 Echt genieten! Top hotel Top weertje kan gewoon niet beter! @hotelpelagos #kos#griekenland --- Bron: https://twitter.com/nickybouw1/status/357864932152320000
met partner, Juli 2014
"Zeer goed hotel."vertalen
Hans wijsman
8,0

16-07-2014 Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk , het gehele complex is zeer schoon en goed onderhouden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Pelagos kan niet meer stuk!"vertalen
Cees Dekker
10,0

14-07-2014 Pelagos kan bij ons niet meer stuk !!!

Het is een modern, goed onderhouden resort met mooie zwembaden
en een klein aquapark. De buffetten zijn uitstekend en gevarieerd met elke
dag een ander thema. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en zorgen ervoor dat je het naar de zin hebt.

Wij waren er met 6 volwassenen en 2 kinderen i.v.m. met de viering van ons 45-jarig huwelijksfeest. Tot onze grote verrassing kregen we van het management van Pelagos een schitterend 3-kamerappartement met eigen zwembad aangeboden i.p.v. de geboekte junior-suites. Wat ontzettend attent!!!

Pelagos krijgt van ons allen een dikke 10 !!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Wendy
9,0

03-07-2014 Pelagos is een zeer mooi hotel, vooral de suites (junior). Heel lekker gegeten iedere dag (all in). Mooie zwembaden, niet massaal. Wij komen hier zeker nog eens terug.

met partner, Juni 2014
"Paradijs op Kos"vertalen
Nicky
9,0

29-06-2014 Zeer mooi hotel! Prachtig aangelegd park met mooie zwembaden en werkelijk prachtige suites. We zijn met nog een stelletje (4 pers. in totaal) gegaan en de vakantie is ons echt goed bevallen! Wij verbleven op basis van logies en de anderen hadden all-inclusive. Het is sowieso aan te raden om all-inclusive te pakken. Het eten zag er zeer goed uit en de drank in KOS is nogal prijzig, dus de extra € haal je er makkelijk uit.

Verder raad ik ook zeker aan om niet alleen op het hotel te blijven, maar ook zeker Kos stad in te gaan. In het straatje voorbij de Camel-bar zit een werkelijk waar voortreffelijk Italiaans restaurant (steak house dacht ik). Daar eten, om daarna naar de Old River te gaan. Zeer leuke medewerkers in een sfeervolle omgeving. Het valt me op dat de Grieken erg goed Engels praten en sommigen zelfs verstaanbaar Nederlands. Kos, en met name Pelagos, is ons zeer goed bevallen en we willen dan ook volgend jaar terug! Spanje is leuk, Kos is veel leuker!

"Heerlijke vakantie!"vertalen
Inge Winter
9,0

28-05-2014 Heerlijk verblijf gehad bij dit hotel, het ziet er allemaal prachtig uit (lijkt vrij recent gebouwd of opgeknapt). De suites zijn geweldig, goede kwaliteit meubels en ruim. Eten is prima, soms valt de keuze een beetje tegen maar er zijn altijd heerlijke salades en toetjes. Zwembaden zijn erg mooi, nog wel koud en de kinderen zijn wat geschaafd door de steentjes op de bodem, maar ze kunnen zich enorm vermaken in de diverse baden. Kidsclub van touroperator viel tegen, contact persoon is weinig enthousiast en lijkt weinig affiniteit te hebben met kinderen. Het animatieteam van het hotel zelf is fantastisch, ze organiseren leuke dingen maar zijn niet te opdringerig in het verzamelen van deelnemers. De minidisco doen ze erg goed, zelfs de ouders staan mee te swingen. Top!

met partner, Mei 2014
"Verdienen een 10 plus"vertalen
Ria en Hans
10,0

07-06-2014 Geweldig appartement, op onze tweede dag was mijn vrouw ongelukkig te val gekomen en viel onze vakantie in duigen.
Ze kwam met haar voet in het gips te zitten, maar aangaande de medewerking van het personeel aldaar hebben we toch nog de laatste 8 dagen van onze vakantie kunnen genieten.
Niets was te veel voor ze kregen een kamer op de begane grond en tegen een redelijke prijs werd ons het all inclusive aangeboden, omdat we niet meer van het appartement af konden.(we hadden alleen logies)

"Fantastische vakantie, Super goed hotel!!"vertalen
Sophie Woestenburg-...
10,0

01-06-2014 Super mooi en goed hotel! Eten drinken alles was perfect, schoon, netjes en zeer vriendelijk zowel het personeel als de meiden van touroperator...Yildau en Kimberly.(nogmaals bedankt voor de goede zorgen).Zeker weten aan te raden voor gezinnen de kids kunnen zich op en top vermaken vooral met het geweldige animatie team van touroperator, speciale dank gaat uit naar Benny Escaravage! Hij die volledig ter beschikking stond voor alle kinderen die in dit hotel verbleven, de meest leuke activiteiten verzorgde voor jong en oud que kinderen, zo hoort het te zijn en zo heeft hij als animator zeker weten indruk gemaakt! Er is genoeg te doen de kinderen moeten uiteraard zelf iets willen ondernemen, maar zonder zo'n leuk georganiseerd programma voor de kids is dat heel anders, dus nogmaals een dikke 10 voor Benny!
Ook de minidisco mag niet ontbreken dagelijks is dit een spektakel voor alles kindertjes!
Wij komen zeker nog een keer terug.........

met partner, Mei 2014
"Prachtig complex, uitstekende service!"vertalen
A.Molenaar
10,0

01-06-2014 12 dagen Pelagos geweest. Wat een ontzettend mooi complex met een uitstekende service. Iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken! Complimenten voor al het vriendelijke personeel!! Wij hadden een 2 kamer appartement wat goed beviel (kluisje gratis). Iedere dag werd het uitstekend schoongemaakt en schone handdoeken door vriendelijk personeel. Het eten is zeer gevarieerd, zodat je altijd wel wat lekkers vindt. Het animatieteam is erg enthousiast maar valt je niet lastig! Wij hadden bij touroperator geboekt waarvan 2 lieve dames iedere dag aanwezig waren op het park, zodat je eventueel met vragen ook bij hun terecht kon.
Wij hebben de Grieken als zeer vriendelijk ervaren!!
Zeker een reden om nog een keer terug te gaan naar Pelagos!

"Prachtige accomodatie!"vertalen
familie Croonen

28-05-2014 - prima service
- prima eten en drinken
- nette kamers en zwembaden
- vriendelijk personeel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?