Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

2 september 2014

Pelagos****
587 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 587 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 740 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

579 beoordelingen over Pelagos****

587 beoordelingen
7,9
8,4
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Top locatie met zeer enthousiaste kids animatie"vertalen
Leeuwtjes
9,0

31-07-2014 Nog aan het nagenieten van ons verblijf in een junior suite in hotel Pelagos.
Fantastisch hotel, rustige ligging, supermooie kamer, heerlijke zwembaden en zeer vriendelijk personeel die een leuk woordje Nederlands spreken.
Zeker ook een vermelding waard is de animatie voor jong en oud. Zowel de enthousiaste Griekse animatie als de Nederlandse animatie vanuit touroperator is top! Benny en Thomas maken er elke dag een feestje van voor de kids! Marit gaat je missen Benny....

"Twitter beoordelingen"
18-07-2013 @nickybouw1 Echt genieten! Top hotel Top weertje kan gewoon niet beter! @hotelpelagos #kos#griekenland --- Bron: https://twitter.com/nickybouw1/status/357864932152320000
met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijn vakantie-resort voor het hele gezin!"vertalen
Hans
9,0

18-08-2014 Aparthotel Pelagos is een prima vakantie-stek voor een heerlijke familievakantie. Voor de kinderen is er van alles te doen, en ook ouders hoeven zich hier niet te vervelen. Het all inclusive programma is prima verzorgd. Veel keus en goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk.

met partner, Juli 2014
"Goed, maar absoluut geen all inclusieve !!!!"vertalen
wesley jongh
6,0
8,0

12-08-2014 Wij zijn net terug van een twee weekse vakantie in Pelagos.,bij het boeken zijn wij afgegaan op de zoover beoordelingen waar wij niet echt wijzer van zijn geworden dus laten we het nu duidelijk stellen voor iedereen.Het personeel is heel correct en vriendelijk. Wij zaten in het oude gedeelte wat ons heel goed bevallen is(badkamer een beetje krap maar goed)Het eten is goed maar mag iets gevarieerder en de vis is echt veel te droog. Het complex is zeer kindvriendelijk wat het minder aantrekkelijk maakt voor stelletjes en mensen die er voor een rustige vakantie komen. Dan nu..de "all inclusieve"formule, IS GEEN ALL INCLUSIVE!!!! als je bij aankomst erachter komt dat er geen cocktails, cappuccino's ,espresso's ed, verse sappen en gevulde minibars in het pakket zitten!!Tevens is het zo dat je als betalende gast daar betere producten te eten en te drinken krijgt, ze meten met twee maten en daarom wordt je als all in gast benadeeld. Kortom, goed hotel voor gezinnen en neem geen all in.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie accomodatie"vertalen
Sjack van der Laar
10,0

10-08-2014 Zojuist terug van Pelagos. Fantastisch verblijf gehad in supermooie suite.
Mooie zwembaden, eten was erg goed.
Leuke tijd gehad met onze 2 tienermeiden mede dankzij de Nederlandse kidsanimatie van onze touroperator Benny en Thomas hartstikke bedankt voor de kei leuke tijd!
Tevens ook erg genoten van het avondvullende programma verzorgd door beide animatieteams.
Ook Jildau en Kimberley bedankt voor alle info. (De dames van Touroperator).
Zeker een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastische plek op heel mooi eiland"vertalen
jol
10,0

31-07-2014 prachtig complex heel schoon heerlijk strand klein met weinig faciliteiten maar wat een rust echt heerlijk altijd windje dus goed uit te houden met hoge temperaturen. Eten is gewoon heel goed maar!! ben je turkije all inclusive gewoon dan zal dit tegenvallen dus houdt hier rekening mee qua buffet maar eten is gewoon kwalitatief ontzettend goed. Persoonlijk zou ik niet meer voor all incl. gaan dit omdat verse jus eten bij beach bar niet incl. is tevens krijg je geen echte dranken maar nep dranken heb je geen all incl. dan krijg je gewoon ice tea etc. suites waren prachtig werd super schoongemaakt ook de receptie is zeer goed werkelijk alles wordt geregeld en mocht er iets zijn in suite dan wordt dit binnen half uur verholpen. Kortom echt een aanrader ga zo terug ook de meiden van touroperator petje af niets is hun te veel. Helaas maar weekje geweest zou zo teruggaan !!!

"Zeer tevreden absolute aanrader"vertalen
meulendijks
10,0

29-07-2014 wij zijn vandaag terug gekomen van onze vakantie in kos bij t hotel pelagos
hotel is super netjes met 3 grote zwembaden. 1 lekker rustig en bij allebei bars ook nog 1 dus volop keuze. personeel heel erg vriendelijk, in het restaurant wordt meteen drinken gebracht en lege borden zijn weg voor je er erg in hebt! er is volop animatie. we zijn zelfs onder begeleiding van het touroperatorteam, een avond met 12 man naar een zwavelbad geweest waar we heerlijk een paar uur vallende sterren hebben gekeken dit was geheel vrijwillig van hun en ook super gezellig. Jildau,kimberley en benny bedankt wij zouden hier zeker nog een keer terug gaan. een echte aanrader voor elke leeftijd!

rick en lindsy

"Kom zeker terug"vertalen
tineke van eldik
9,0

01-08-2014 een pracht van een accomodatie met zeer aardige dames van de Top club en mijn dochter helemaal fan van Benny cq Benoit. Wat doet tie het leuk met kids! kamers in de kelder zonder balkon wat minder maar de junior suite maakte dit weer helemaal goed. Kortom het was een zeer goed verblijf en zeker tot ooit!

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
j. van beelen
9,0

31-07-2014 Pelagos is een netjes onderhouden resort eten is goed en variabel. Nog nooit zo n actief en enthousiast animatieteam gezien! De mensen werken er hard om het naar je zin te maken. Onze wc ging kapot s ochtends doorgegeven voor de middag gemaakt dat is service! Goeie ligging met de fiets binnen 10 min in kos stad als je er nog even op uit wil. Kortom een gezellig en knus park hangt een goede sfeer voor jong en oud komen nog wel een keer terug op pelagos!

"Volgend jaar zeker weer!"vertalen
Linda
10,0

30-07-2014 Wat een super geweldige accommodatie. Als moeder alleen op pad met mijn drie kinderen is me dit heel goed bevallen. Iedereen vriendelijk en behulpzaam. Jildau en Kimberley altijd aanwezig voor vragen. Wij zaten in het tweekamer appartement , qua prijs toch wat vriendelijker. Mss wel aan renovatie toe, maar word elke dag schoongehouden, en ze zagen er gewoon goed uit. Aan de voorkant hadden we het zwembad en aan de achterkant uitzicht op zee, top!
Vooral de animatie was super, hele dag door konden de kinderen meedoen met spellen en werden ze enthousiast begroet door de animators. Zo heb ik zelf ook een heerlijke vakantie gehad.
Mijn Kinderen waren vooral ontzettend blij met DJ Hatem (kids noemen hem hulu hulu) super gozer!
De kinderen hebben met tranen afscheid genomen van Pelagos, volgend jaar zijn wij weer van de partij!

"Absolute aanrader!!"vertalen
mevrouw van Kuijk
9,0

29-07-2014 Super hotel dichtbij Kos stad. Erg relaxed en alles goed verzorgd. Hoog service-niveau

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?