Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

25 april 2014

Pelagos****
545 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 545 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 695 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.

8,3
8,5
8,4
9,3
Toon score en beoordelingen van:
"Kindvriendelijk en schoon"vertalen
M hickmann
10,0

26-10-2013 Met kleine kinderen fantastisch complex! Ruim overzichtelijk opgezet maar niet massaal. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag werd appartement schoongemaakt, bedden opgemaakt en stapels schone handdoeken gebracht, vuilnisbakken geleegd dus je hoeft niet zelf met je vuil naar container. Ondanks dat het na-seizoen was was er drie keer per dag kinderanimatie. Supermarktje op het complex en een grotere ernaast waarvan de eigenaar Nederlands spreekt. Bushalte voor de deur kaartje 1,50 naar kosstad, fiets huren voor 10 euro per week, en naar kosstad is maar 2,5 km over fietspad alleen maar volgen. Excursies kun je het beste zelf boeken op de haven dat is een stuk goedkoper dan via touroperator. Zelf drie-eilanden dagreis met boot geboekt voor 50 euro met 2 volwassen en 2 kinderen incl bbq aan boord (Poseidon) eten bij jumbostyle ook 50 euro en ontzettend veel en goed!

"Twitter beoordelingen"
18-7-2013 @nickybouw1 Echt genieten! Top hotel Top weertje kan gewoon niet beter! @hotelpelagos #kos#griekenland --- Bron: https://twitter.com/nickybouw1/status/357864932152320000
met oudere kinderen, Okt. 2013
"Mooi hotel"vertalen
ger
10,0

23-10-2013 mooi hotel , erg moderne kamers (junoirsuite)
zeer goed eten , mooi koud zwembad , all/inn zeer matig alleen koffie/bier/wijn rest moet je bij betalen , animatie nul, sàvonds niks om handen
kos/stad 8,- taxi erg leuk , super vriendelijke mensen en weer zeer goed eten.......

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Top hotel, sympathieke mensen, zalige locatie!"vertalen
Hamburger
10,0

2-11-2013 Top om met kinderen naar toe te gaan! Alleen jammer dat er geen watersport faciliteiten zijn. Dit zou het echt perfect maken ( bijvoorbeeld windsurfen & kite surfen ). Bus stopt voor de deur echt ideaal. Kost €1,10 p.p. Fiets huren kan ook voor weinig....

met vrienden, Okt. 2013
"Pelagos is GEWELDIG."vertalen
meneer Mulder
10,0

1-11-2013 Komen graag terug. Alles was goed geregeld. Appartement was mooi en schoon. Verschoning van handdoeken en bed was perfect. Eten was super. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. En het zwembad en de tuinen waren mooi om te zien.

met vrienden, Okt. 2013
"Een onbezorgde vakantie!"vertalen
Mandy Robben
6,0
8,0

10-11-2013 Tijdens onze aankomst werden we hartelijk ontvangen. Alles zag er netjes en verzorgd uit! We hadden een mooi uitzicht op zee en s'avonds konden we heerlijk dineren in het restaurant. Het strand viel me wat tegen, erg klein en rommelig. Het personeel was erg vriendelijk en hadden duidelijk veel plezier in hun werk. Ook wil ik Astrid, Cheima en Nicole van de touroperator bedanken voor de onvergetelijke vakantie op Kos! Zij staan altijd klaar voor vragen of problemen, maar ook zeker voor een leuk dagje uit!

alleenreizend, Okt. 2013
"Meer dan goed"vertalen
Van der Linde
10,0

11-11-2013 Top tijd gehad in dit hotel! Erg goed verzorgd allemaal. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Daarnaast krijgen de dames van touroperator een pluim! Cheima en Astrid hebben gezorgd voor perfecte entertainment de hele dag lang, niks was te gek om hun gasten te vermaken.

met partner, Okt. 2013
"Heerlijke accommedatie"vertalen
Aartje
9,0

6-11-2013 Het was voor ons een moeilijke start van de vakantie,Maar bij Hotel Pelagos werden wij fantastisch op gevangen door de dames van touroperator, dat was voor ons geweldig. Niets was te veel voor Astrid ,Cheima en Nicole wat zijn het alle drie schatten die doen hun werk met hun hart daardoor hadden wij daarna een fijne vakantie .Ook de accommodatie is super en het personeel van Pelagos hebben plezier in hun werk

"Aanrader!!!"vertalen
Anita
9,0

24-10-2013 Fantastische vakantie (11 dagen) gehad in een familienamen met 2 kinderen (3 en 9 maanden). Hee mooie kamers (suites) met een groot balkon. Kleine speeltuin en kinderbed ( wel helaas niet verwarmd), mooi overzichtelijk net er groot complex. Wij hadden half pension, heel goed ontbijt, goed buffet s'avonds. Heerlijk gegeten ( geen verse vis ofzo, maar echt goed)! Mensen die we hadden leren kennen hebben een zoon met allergie en daar werd zelfs speciaal alles voor ons huis gehaald! Goed babybedje en matras, babyfoon, flessenwarmer en zelfs klamboe. Dichtbij Kos stad, goed te doen met de bus of evt. Taxi. Vanuit hotel fietsenverhuur mogelijk. Voor ons de eerste keer in een hotel met kinderen en half pension, maar hier is dat uitstekend bevallen!

met partner, Sept. 2013
"Prachtige locatie"vertalen
Hans Levers
10,0

10-10-2013 mooie accommodatie super schoon overal genoeg ligbedden en parasols aanwezig aan de overkant van de weg ligt het strand met een prachtig uitzicht m.n. `s avond bij zonsondergang. Het hotel ligt in een rustige buurt aan de voorkant loopt een weg ondanks dat we een appartement aan de voorzijde hadden, weinig last van gehad .Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam prijs kwaliteit prima.
Mooi restaurant kon je zowel binnen als buiten eten prima keuken.
Kamers zagen er goed uit badkamer iets minder er werd elke dag schoongemaakt zowel kamers als badkamer.
Prima hotel voor jonge gezinnen mooie speeltoestellen en kinderzwembaden.

met partner, Sept. 2013
"Hier weet men wat gastheerschap betekent"vertalen
Hermien&Gerard Klan...
9,0

30-9-2013 We waren hier voor het eerst en zijn zelden zo'n service/klant gericht hotel tegen gekomen. Bijzonder vriendelijk personeel. Staan altijd voor de gast klaar.
Men probeert het de gast geweldig naar de zin te maken.
-Ontvangst bijzonder
-Kamer prima
-Schoonmaak perfect
-Eten meer dan goed, warm , gevarieerd, uitgebreid en vooral heerlijk
Zoekend naar een minpuntje....de animatie kan beter.

Kortom, we hebben een uitstekend verblijf gehad en raden het iedereen aan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?