Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

21 oktober 2014

Pelagos****
600 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 600 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 804 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

591 beoordelingen over Pelagos****

600 beoordelingen
7,9
8,4
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Geweldig resort"vertalen
Susan Vosse
9,0

15-10-2014 Het resort is prachtig, vooral het nieuwe deel. De mensen in de bediening zijn erg vriendelijk. Het eten is een buffet maar erg goed, de warme gerechten als vlees worden "live'" bereid. Wij hadden een suite en deze was in 1 woord super!

"Twitter beoordelingen"
18-07-2013 @nickybouw1 Echt genieten! Top hotel Top weertje kan gewoon niet beter! @hotelpelagos #kos#griekenland --- Bron: https://twitter.com/nickybouw1/status/357864932152320000
Sept. 2014
"Leuk hotel met een geweldige bediening/service"vertalen
Aad Versteeg
9,0

19-10-2014 Hotelkamers zijn ruim en schoon. Mogelijkheid om (gratis) gebruik te maken van de ligbedjes op het smalle strandje voor het hotel (weg oversteken). Buurt van hotel is sober, geen boulevard o.i.d. Kos-stad is goed bereikbaar via fietspad (15min). Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is goed en ruim voldoende (hoeveel keus wil je hebben?). De eetgelegenheid is schoon en netjes en ligt leuk aan het zwembad. Het animatieteam in onze periode was geweldig (Dominica en Alexander). De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Hotel is ook kindvriendelijk (veel kinderstoeltjes in restaurant, apart zwembad en kinderanimatie). Voorbeelden van service: Kwijtgeraakt vest van zwager werd nagestuurd; na ontdekken van krekel in kamer (weer van die zwager :-) werd er een andere (betere) kamer aangeboden; op de dag van vertrek mochten we voor vertrek (lang na uitchecken) nog steeds gebruik maken van douche in hotel. Prijs/kwaliteitsverhouding geef ik het cijfer 9

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Een super vakantie gehad op dit heerlijke resort"vertalen
Martine
9,0

06-10-2014 Wat een heerlijk resort. Super mooi opgezet en s avonds heel mooi verlicht. Eten was echt super goed en heel veel keus. Super vriendelijk personeel en heel kindvriendelijk. All inclusive is prima. Ik kan mij totaal niet vinden in de kritiek van andere gasten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat verse sappen inclusief waren. Je kunt gewoon een lekkere kop koffie krijgen. Wat wel klopt is dat er geen cocktails inbegrepen waren, maar ik heb dat niet als storend ervaren. Wij zaten eerst in een verkeerde kamer (studio ipv 2 k app) maar dat werd goed opgelost en kregen zelfs een suite. De suites zijn echt prachtig.

met partner, Sept. 2014
"Prima verblijf"vertalen
meneer Verhoeff
9,0

23-09-2014 mooi hotel op ongeveer 15 min.fietsen vanaf Kos-stad. Enorm zwembad met voldoende ligbedden.

met partner, Sept. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Gregoire

07-10-2014 prachtig hotel met uitmuntende suites en service, zeker een aanrader

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Zeer mooi Hotel een echte aanrader"vertalen
Frank Breuer
10,0

09-09-2014 Net twee dagen terug uit Kos. We zijn 8 dagen in hotel Pelagos geweest met een dochter van 16 maanden en verbleven daar in een junior suite. De kamer was erg mooi en nieuw met een mooi uitzicht op het grote zwembad. Het personeel is heel vriendelijk en zijn stuk voor stuk kindervrienden. Wij hadden op basis van half pension geboekt wat we ook per dag mochten omzetten naar ontbijt en lunch zodat we in de avond lekker uit eten konden gaan in Kos stad. Het zwembad was erg groot en loopt geleidelijk af van ondiep naar diep zodat ook de kleinste kinderen zich prima kunnen vermaken. Het eten was goed en het totale verblijf was netjes en schoon.

"Fijne relaxt vakantie gehad"vertalen
meneer Sweere
8,0

23-09-2014 1ste week van september in pelagos geweest, erg prettig en een prima prijs kwaliteit ! personeel allemaal vroendelijk en dat is helaas niet standaard. kom wellicht nog eens terug.

"Geweldige keuze."vertalen
Sjaak
9,0

03-09-2014 Ligging van hotel is 2,5 km vanaf Kos stad. Op de fiets binnen kwartier in Kos. Ligging is rustig. Mooie stranden binnen kwartier bereikbaar.
We zijn er al 7 keer geweest, en elke keer.....of we thuis komen.
De hele sfeer is Super. Mooie appartementen . Familiekamers zijn minder comfortabel. Nu een week geweest ...maar veel te kort.
Volgend jaar zeker weer terug!

met partner, Aug. 2014
"Genoten van de vakantie en absoluut van het hotel."vertalen
meneer Nyanor
9,0

23-09-2014 Leuke vakantie gehad. Een keer gevraagd of ze naar de airco konden kijken. Daar is helaas verder niks mee gedaan. Verder was het personeel zeer vriendelijk en was iedereen heel behulpzaam. De mensen van touroperator waren ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Met de fiets is het 10/15 minuutjes fietsen naar Kos-Stad en is prima te doen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"All inclusive me reet"vertalen
M Hoogvliet
1,0
2,0
2,0
5,0
9,0

21-09-2014 Als all inclusive gast word je zwaar gediscrimineerd .Er word zwaar onderscheid gemaakt tussen all inclusive gasten en gasten die hier nog voor moeten betalen.Andere koffie,bediening,behandeling glazen (plastic)om uit te drinken ,te veel om op te noemen.Voel me zwaar genaaid.Hostess is op de hoogte maar zegt hier niets aan te kunnen doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?