Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

22 december 2014

Pelagos****
609 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 609 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 806 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

600 beoordelingen over Pelagos****

609 beoordelingen
7,9
9,2
Toon score en beoordelingen van:
"Prachtig resort"vertalen
bartvijfhuizen
6,0
8,0

30-10-2014 Als je hier ontevreden over kan zijn is het niet snel goed denk ik. Eten is super, geen vreetschuur zoals we in Turkije nog al eens tegen komen maar smaakvol en goed. Ook de bar is prima geregeld, all inclusive geboekt en dat is prima, bij de bar krijg je gewoon alles als je het vriendelijk vraagt. Ondanks op de site aangegeven is de WiFi in de kamers en op het gehele resort prima, onze kamer was in het oude gedeelte, gewoon super netjes en groot, inderdaad wat verouderd maar luxe en schoon. Zwembaden zijn prima, glijbaan is weinig spannend maar voor kleine kinderen leuk zat. Kos stad is te gek, in het hotel zijn ze meer dan bereid je te helpen met wat je nodig hebt, niks dan lof.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
mevrouw Mensink
8,0

25-10-2014 vriendelijke behulpzaam personeel, zeer schoon hotel, niet te groot en daardoor niet te massaal

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima locatie voor luxe en rust"vertalen
Isabel
2,0
10,0

27-10-2014 Wij verbleven met onze dochter van 11 maanden in een juniorsuite in het luxere gedeelte van het hotel. De kamer was voor ons perfect. Je loopt in ongeveer 30-40 minuten naar het centrum. Taxi kost 8 euro voor een enkele rit. Doordat we medio oktober Kos hebben bezocht niet kunnen zwemmen. Het water werd elke dag ververst en was daardoor enorm koud. Het eten was goed, voldoende keuze elke dag weer. Wij hadden gekozen voor all-inclusive, echter is een cappuccino, verse sappen niet inclusief. De frisdranken die behoren tot de all-inclusive formule zijn geen originele dranken. Wij hadden geen wifi in de kamer, alleen in de algemene ruimte bij receptie. Van diverse gasten vernomen dat in sommige kamers wel bereik was. Momenteel zijn ze bezig met de bouw voor een nieuwe entree en binnen zwembad. Het buiten zwembad zag er echt fantastisch uit, ook een mooie bar erbij. Overigens in totaal 4 zwembaden. Wanneer je op het resort wil verblijven en verder weinig vertier wenst is Pelagos perfect!

"Fantastisch hotel"vertalen
meneer Vijfhuizen
10,0

29-10-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad, wat een fijn hotel en lief perso eel, ondanks dat het de laatste week van het seizoen was was de service optimaal. Eten lekker en gevarieerd. Mensen die over dit hotel mopperen zijn niet goed

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Super accommodatie!"vertalen
Ad en Thea
10,0

22-10-2014 Hotel Pelagos is echt een aanrader. Wij hadden geen nieuwe kamer, maar alles was ruim en schoon. Alle dagen schone handdoeken, badlaken service en schoonmaak van de kamers. Het ontbijt was uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk. We hadden geen all inclusive, maar op de fiets ben je binnen 15 minuten in Kos stad of met de bus voor het hotel in 5 minuten a € 1,50 pp,
om 's avonds iedere keer op een ander terras te eten. Bij het hotel kun je ook lunchen en dineren en een supermarkt is naastliggend.
Alle hotelkamers liggen in een prachtig aangelegde tuin met 3 zwembaden van alle gemakken voorzien. Kortom, hier kun je een super vakantie hebben!!

"Dit nooit meer."vertalen
1,0
2,0
6,0
7,0

26-10-2014 Overgordijnen in de juniorsuite besmeurd met rode vlekken, leek bloed maar bij de receptie wist men dat het nagellak zou zijn. Gordijnen konden niet worden vervangen. Eten bestond voornamelijk uit kip, zelfs souvlaki van kip en worstjes gebraden gegrild en in de salades. Wijn en appelsap werd aangelengd in het zicht van ons met Water. Handdoeken voor het zwembad en het strand werden slechts één keer in de week verschoond. Door de opstelling van het theater met keiharde muziek konden onze kleinkinderen van 7 en 9 pas ná 23.00 naar bed. Niet echt kindvriendelijk.
Bij aankomst was het toilet in het appartement van mijn dochter/ schoonzoon met de kinderen verstopt, de verlichting in de badkamer stuk.
Dit hotel beslist geen 5 sterren hooguit 3.

"Geweldig resort"vertalen
Susan Vosse
9,0

15-10-2014 Het resort is prachtig, vooral het nieuwe deel. De mensen in de bediening zijn erg vriendelijk. Het eten is een buffet maar erg goed, de warme gerechten als vlees worden "live'" bereid. Wij hadden een suite en deze was in 1 woord super!

Sept. 2014
"Leuk hotel met een geweldige bediening/service"vertalen
Aad Versteeg
9,0

19-10-2014 Hotelkamers zijn ruim en schoon. Mogelijkheid om (gratis) gebruik te maken van de ligbedjes op het smalle strandje voor het hotel (weg oversteken). Buurt van hotel is sober, geen boulevard o.i.d. Kos-stad is goed bereikbaar via fietspad (15min). Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is goed en ruim voldoende (hoeveel keus wil je hebben?). De eetgelegenheid is schoon en netjes en ligt leuk aan het zwembad. Het animatieteam in onze periode was geweldig (Dominica en Alexander). De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Hotel is ook kindvriendelijk (veel kinderstoeltjes in restaurant, apart zwembad en kinderanimatie). Voorbeelden van service: Kwijtgeraakt vest van zwager werd nagestuurd; na ontdekken van krekel in kamer (weer van die zwager :-) werd er een andere (betere) kamer aangeboden; op de dag van vertrek mochten we voor vertrek (lang na uitchecken) nog steeds gebruik maken van douche in hotel. Prijs/kwaliteitsverhouding geef ik het cijfer 9

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Een super vakantie gehad op dit heerlijke resort"vertalen
Martine
9,0

06-10-2014 Wat een heerlijk resort. Super mooi opgezet en s avonds heel mooi verlicht. Eten was echt super goed en heel veel keus. Super vriendelijk personeel en heel kindvriendelijk. All inclusive is prima. Ik kan mij totaal niet vinden in de kritiek van andere gasten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat verse sappen inclusief waren. Je kunt gewoon een lekkere kop koffie krijgen. Wat wel klopt is dat er geen cocktails inbegrepen waren, maar ik heb dat niet als storend ervaren. Wij zaten eerst in een verkeerde kamer (studio ipv 2 k app) maar dat werd goed opgelost en kregen zelfs een suite. De suites zijn echt prachtig.

Met partner, Sept. 2014
"Prima verblijf"vertalen
meneer Verhoeff
9,0

23-09-2014 mooi hotel op ongeveer 15 min.fietsen vanaf Kos-stad. Enorm zwembad met voldoende ligbedden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?