Beoordelingen Aparthotel Pelagos****

30 september 2014

Pelagos****
595 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pelagos****
Lambi Beach, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pelagos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 595 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pelagos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 804 vakantiefoto's van Aparthotel Pelagos**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Pelagos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Pelagos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

587 beoordelingen over Pelagos****

595 beoordelingen
7,9
8,4
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Prima verblijf"vertalen
meneer Verhoeff
9,0

23-09-2014 mooi hotel op ongeveer 15 min.fietsen vanaf Kos-stad. Enorm zwembad met voldoende ligbedden.

"Twitter beoordelingen"
18-07-2013 @nickybouw1 Echt genieten! Top hotel Top weertje kan gewoon niet beter! @hotelpelagos #kos#griekenland --- Bron: https://twitter.com/nickybouw1/status/357864932152320000
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Zeer mooi Hotel een echte aanrader"vertalen
Frank Breuer
10,0

09-09-2014 Net twee dagen terug uit Kos. We zijn 8 dagen in hotel Pelagos geweest met een dochter van 16 maanden en verbleven daar in een junior suite. De kamer was erg mooi en nieuw met een mooi uitzicht op het grote zwembad. Het personeel is heel vriendelijk en zijn stuk voor stuk kindervrienden. Wij hadden op basis van half pension geboekt wat we ook per dag mochten omzetten naar ontbijt en lunch zodat we in de avond lekker uit eten konden gaan in Kos stad. Het zwembad was erg groot en loopt geleidelijk af van ondiep naar diep zodat ook de kleinste kinderen zich prima kunnen vermaken. Het eten was goed en het totale verblijf was netjes en schoon.

"Fijne relaxt vakantie gehad"vertalen
meneer Sweere
8,0

23-09-2014 1ste week van september in pelagos geweest, erg prettig en een prima prijs kwaliteit ! personeel allemaal vroendelijk en dat is helaas niet standaard. kom wellicht nog eens terug.

"Geweldige keuze."vertalen
Sjaak
9,0

03-09-2014 Ligging van hotel is 2,5 km vanaf Kos stad. Op de fiets binnen kwartier in Kos. Ligging is rustig. Mooie stranden binnen kwartier bereikbaar.
We zijn er al 7 keer geweest, en elke keer.....of we thuis komen.
De hele sfeer is Super. Mooie appartementen . Familiekamers zijn minder comfortabel. Nu een week geweest ...maar veel te kort.
Volgend jaar zeker weer terug!

met partner, Aug. 2014
"Genoten van de vakantie en absoluut van het hotel."vertalen
meneer Nyanor
9,0

23-09-2014 Leuke vakantie gehad. Een keer gevraagd of ze naar de airco konden kijken. Daar is helaas verder niks mee gedaan. Verder was het personeel zeer vriendelijk en was iedereen heel behulpzaam. De mensen van touroperator waren ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Met de fiets is het 10/15 minuutjes fietsen naar Kos-Stad en is prima te doen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"All inclusive me reet"vertalen
M Hoogvliet
1,0
2,0
2,0
5,0
9,0

21-09-2014 Als all inclusive gast word je zwaar gediscrimineerd .Er word zwaar onderscheid gemaakt tussen all inclusive gasten en gasten die hier nog voor moeten betalen.Andere koffie,bediening,behandeling glazen (plastic)om uit te drinken ,te veel om op te noemen.Voel me zwaar genaaid.Hostess is op de hoogte maar zegt hier niets aan te kunnen doen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische accomodatie"vertalen
Jfmevers
8,0

21-09-2014 Mooi, schoon, kindvriendelijk complex, met nieuwe suites en oudere appartementen.
Wij hadden appartement op de bovenste verdieping. Prima, bedden erg goed en schoon. Zwembad mooi en voldoende ligbedden. Erg prettig is dat men daar streng is met handdoek leggen, men haalt daadwerkelijk de handdoeken van de bedden af, top. Ontbijt perfect, veel keus. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Bus naar Kos stad stopt voor de deur, maar fietsen is ook lekker, 10 minuutjes. Wij hadden geen all inclusive en hebben bij de poolbar gegeten, erg goed eten voor goede prijs. Complex zeker een aanrader.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Top locatie met zeer enthousiaste kids animatie"vertalen
Leeuwtjes
9,0

31-07-2014 Nog aan het nagenieten van ons verblijf in een junior suite in hotel Pelagos.
Fantastisch hotel, rustige ligging, supermooie kamer, heerlijke zwembaden en zeer vriendelijk personeel die een leuk woordje Nederlands spreken.
Zeker ook een vermelding waard is de animatie voor jong en oud. Zowel de enthousiaste Griekse animatie als de Nederlandse animatie vanuit touroperator is top! Benny en Thomas maken er elke dag een feestje van voor de kids! Marit gaat je missen Benny....

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijn vakantie-resort voor het hele gezin!"vertalen
Hans
9,0

18-08-2014 Aparthotel Pelagos is een prima vakantie-stek voor een heerlijke familievakantie. Voor de kinderen is er van alles te doen, en ook ouders hoeven zich hier niet te vervelen. Het all inclusive programma is prima verzorgd. Veel keus en goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk.

met partner, Juli 2014
"Goed, maar absoluut geen all inclusieve !!!!"vertalen
wesley jongh
6,0
8,0

12-08-2014 Wij zijn net terug van een twee weekse vakantie in Pelagos.,bij het boeken zijn wij afgegaan op de zoover beoordelingen waar wij niet echt wijzer van zijn geworden dus laten we het nu duidelijk stellen voor iedereen.Het personeel is heel correct en vriendelijk. Wij zaten in het oude gedeelte wat ons heel goed bevallen is(badkamer een beetje krap maar goed)Het eten is goed maar mag iets gevarieerder en de vis is echt veel te droog. Het complex is zeer kindvriendelijk wat het minder aantrekkelijk maakt voor stelletjes en mensen die er voor een rustige vakantie komen. Dan nu..de "all inclusieve"formule, IS GEEN ALL INCLUSIVE!!!! als je bij aankomst erachter komt dat er geen cocktails, cappuccino's ,espresso's ed, verse sappen en gevulde minibars in het pakket zitten!!Tevens is het zo dat je als betalende gast daar betere producten te eten en te drinken krijgt, ze meten met twee maten en daarom wordt je als all in gast benadeeld. Kortom, goed hotel voor gezinnen en neem geen all in.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?