Appartement Olympia ***

Olympia
7,4

25 tips over Olympia

Judith, 3-7-2015
Een fiets (of brommertje) is hier een must. Bezuinig niet op de kosten maar kies voor een goede fiets met goede verlichting... Dat is wel nodig... Vind je het 'onverlichte straatje' toch nog te eng... Je kunt altijd omfietsen via de kustweg en dat de fietsen over het lage muurtje tillen...
Fennema, 6-5-2015

Lekker eten bij Mike, om de hoek.

In centrum Filarakia.

En bij Zoe, in snackbar iDEAL.

Doe je boodschappen bij de lokale supermarkt en help daarmee de lokale bevolking! Ze zijn je dan erg dankbaar.

Hpaltink, 18-8-2014

Neem waterschoentjes mee er zitten veel stenen in de zee.

Vlakbij de appartementen ligt het Lambi strand.

De opgravingen in Kos stad zijn ook de moeite waard om te bezichtigen

André, 27-4-2014
huur een fiets of een scooter. je bent ongeveer 1 km van Kos stad.
Johan, 5-10-2013
Huur de fietsen bij Emerald, om de hoek bij de grote weg, wij boekten bij Corendon met 3 dagen gratis een fiets maar dat krijg je bij deze verhuurder ook! 2 fietsen voor 2 weken € 50,- Wil je naar Zia ga dan met de lokale bus (€ 2,- pp) en niet op dinsdag of vrijdag want dan komen de bussen van de eilandtour en is het erg druk. Een boottocht boek je rechtstreeks aan de haven dus niet via je reisorganisatie. (€ 25,- pp) Ook de Griekse avond boeken bij lokale kantoortjes (€ 35,- pp)
lies57, 27-9-2013
huur een fiets bij moto fessaris emerald. prima service en zit op het hoekje als je richting de hoofdstraat loopt. heerlijk eten bij Istros

Gerald, 19-9-2013
Op 300 meter ligt To Special een bakkerij met fantastisch gebak en de beste koffie van Kos. Op 50 meter afstand ligt restaurant Christiana.... voor dit restaurantje als alle anderen op loopafstand van hotel en NIET Direct aan de haven gelegen: Prima kwaliteit en goede prijs. We hebben de test weer eens gedaan...maar aan de haven en het uitgaansdeel NIET gaan eten. Voorbeeld: Dinoysos.....haalt het niet qua kwaliteit bij het eerder genoemde restaurantje.
Ria jongbloed-van Maasdam, 28-6-2013
Als je de weg uit rijd heb je daar Emerald verhuur en als je zegt dat je van Olympia bent en Anna je heb gestuurd krijg je korting wij hadden 2 fietsen voor 9 dagen en betaalde 35 euro.En we huurde een motorscooter voor 1 dag en dat was 20 euro dus een aanrader.En als je naar het strand wil raad ik De Old River aan heel vriendelijk personeel daar en het word gerunt door Joseph een hele leuke vriendelijke man.
Max van Duijne en Truus Zoutenbier, 18-6-2013

Het verlaten dorpje Pyli is een aanrader. Als je er bent gearriveerd ga dan niet de eerste trap op maar de tweede, dan kom je bij een cafébar met prachtig uitzicht!!! De moeite waard.

Bekijk de pauwen in het bos van Plaka, niet te dichtbij de pauwen komen...

En, een leuk eettentje langs de weg richting Kefalos, Fytorio geheten. Lekker eten en drinken, vriendelijke bediening en je mag de ezels voeren (wel geld in het busje doen).

Nog een goed restaurant Istros t.o. Konstantinos shopping mall.

Yvonne Gras, 14-6-2013
Gastvrouw Anna en haar assistente Ledy zijn buitengewone lieve meiden die je het graag naar de zin maken. Tip; dit kleinschalige appartementencomplex is ook makkelijk te doen voor mensen met een rollator. Heb er ook een ondanks dat ik nog geen 60 ben.