Kos
6,3

Matig

4 reviews over Appartement Nicolas in het Nederlands

Astrid, 1-9-2006

Wij hadden een 2-kamerapp. die verschrikkelijk vies was. Last van kakkerlakken. De bedden waren niet je van het, maar het zwembad was goed.

Maar gelukkig slaap je daar alleen maar, want met de fiets kom je overal. De grieken zijn zeer vriendelijk en gastvrij. En je kunt lekker eten en drinken voor weinig in Lambi(kos).

Gereisd anders in september 2006

Danny en Anja, 26-8-2006

Net terug uit Kos 15 dagen geweest van 10 aug - 24 aug 2006. Het appartement was mooi gelegen met verzorgde tuin en een lekker zwembad. De bedden waren inderdaad erg slecht. Ook de schoonmaak van het appartement kon naar ons idee beter.Blaffende honden hebben we wel gehoord. We zaten op korte afstand van het centrum en het strand. De eigenaresse is vriendelijk en geeft goede tips over waar je kan gaan eten. Bodrum was trouwens een vreselijke excursie! Aanraders om te gaan eten: Old River (vraag naar Jozef) als je echt goed grieks wil eten ga hier naartoe, heerlijk en betaalbaar. En restaurant Efkalipty was inderdaad ook een aanrader, zeer vriendelijk personeel. Fietsen huren is heel leuk en makkelijk. Wij hebben de gastvrijheid van de mensen op dit eiland als zeer positief ervaren en we willen zeker op vakantie blijven gaan in Griekenland en misschien nog een keer terug.
      Gereisd anders in augustus 2006

Ronald, 30-5-2006

Net terug van Kos app Nicolas,

Inderdaad de blaffende honden en loeiende koeien verstoren behoorlijk de nachtrust.

De bedden zijn voor zelfs griekse begrippen ronduit slecht.

Gevaarlijke tapeinden aan de binnenkant van de te kleine kastruimte waar je de armen aan openkrast en algeheel onderhoud is erg achterstallig.

Dit is niet te merken bij het zwembad daar is alles nieuw en ziet er perfect uit.

Ligging is goed dicht in de buurt van goede en betaalbare restaurantjes.

Schoonmaak en wisseling van linnen ed niets op aan te merken.

Ga zeker een keer terug naar Kos maar zeker niet meer naar dit app.

Gereisd anders in mei 2006

Peter en Jose, 7-8-2005

Gezellig en rustig gelegen appartementencomplex, wat gerund wordt door een zeer vriendelijk (jong)Grieks echtpaar. Het complex ligt op ongeveer 1500 m van Kos-centrum in de wijk Lambi.

De appartementen zijn voldoende ingericht, minpuntje zijn de bedden, die niet echt comfortabel liggen.

Verder hadden we 's nachts nogal eens last van blaffende honden in de omgeving.

Het complex beschikt over een mooi zwembad met ligbedden en terras met bar, waar tevens wat gegeten kan worden.

Absolute aanrader qua restaurant is Taverna Efkalipty; zeer goed (en niet duur) eten met heel vlotte en amusante bediening (Ober Aris is een topper). De Taverna ligt in een zijstraat van de hoofdweg richting strand in Lambi.

Kos is een prachtig eiland en uitermate geschikt om te fietsen.

Wij hadden een prima vakantie hier in augustus 2003 en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolas in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nicolas scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.