Hotel Mediterranee **

Kos
Hotel Mediterranee
Mediterranee
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mediterranee bij:

2 reviews over Hotel Mediterranee in het Nederlands

Lieke en Arian, 14-8-2007

Eigelijk hadden wij het naastgelegen hotel Palm Beach geboekt, maar dit zat vol dus konden wij terecht in Mediterannee. De kamer was wel een stuk kleiner als wat we bij Palm Beach zouden hebben, maar daarentegen hadden we hier wel een klein koelkastje. Voor de rest hadden we een ruim balkon voor 2 personen. De ligging is wel goed, wel een stukje buiten het centrum, maar aangezien je overal fietsen kunt huren is het prima te doen, 10 minuten fietsen naar het centrum.
Gereisd met partner in juli 2007

Jurgen en Anke, 28-6-2005

Het is een simpel, maar netjes hotel. Het ontbijt is karig, maar om de hoek is een supermarkt. Aanrader is de zeezijde, want daar zit je kamer in de schaduw en mooi uitzicht direct aan zee. Met de fiets ben je in kleine 10 min. in het centrum van Kos-stad. Tegenover het hotel zit een goede strandtent met lekkere cocktails en iedere avond live-muziek. Gasten over het algemeen Nederlanders, Engelsen(50+) en Israeliërs(soms wat lawaaiig). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Van de nachtportier moet je niet te veel verwachten, die slaapt namelijk ;-)

Wij hebben er een wel zeer geslaagde vakantie gehad!!

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranee in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterranee scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.