Beoordelingen Aparthotel Kos****

25 april 2014

Kos****
175 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Kos****
Harmilou St 2, GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Kos scoort een 8,0 uit 10, op basis van 175 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kos**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Kos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 196 vakantiefoto's van Aparthotel Kos**** vinden. Je kunt 1 video van Aparthotel Kos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Aparthotel Kos**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

175 beoordelingen over Kos****

175 beoordelingen
8,2
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Leuk"vertalen
Vera
7,0

16-4-2014 We zijn al jaren vaste gast, maar verleden jaar voor het laatst. Wij kwamen hoofdzakelijk voor Kostas terug. Goede service, een te gekke entertainer, daar stond hij voor. Dit jaar volgen we hem naar Perides.....;)

met partner, Aug. 2013
"Prachtig uitzicht op bergen, jachthaven en Turkeye"vertalen
simon kes
10,0

22-9-2013 schitterend appartement met ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt en personeel dat alles voor je doet om een plezierige vakantie te beleven

met partner, Aug. 2013
"Super Hotel meer dan we hadden verwacht!"vertalen
Marga Terwel en Ren...
9,0

1-9-2013 Schoon hotel, vriendelijk personeel vooral Erna en de barman maken het erg gezellig. Erna stuurde ons na de beste eetgelegenheden en Kostas zorgde altijd voor gezelligheid als we s' avonds weer kwamen.
De kamers waren ruim en netjes en de bedden waren fijn en schoon.
Van de 7 dagen 6x schone handdoeken en kamer vinden wij toppie!
Ook handig dat er beneden een supermarkt is waar je zo inloopt vanuit het hotel, alles bij de hand zelfs een pinautomaat om de hoek.
Scooter, auto en fietsverhuur bij de buren aan de overkant en het strand en de stad dichtbij.
Drankjes geserveerd bij het zwembad en alles met een lach.
1 klein ding de receptionistes moeten op Engelse les.~
Houd u van vis ga dan eten bij Nick the Fisherman top visrestaurant.
Al met al zeggen wij tot volgend jaar want dit was voor herhaling vatbaar!

met partner, 2013
"Geweldig hotel"vertalen
richybest
9,0

21-7-2013 Mijn vriendin en ik zaten zelf in een ander hotel in psalidi, maar door kennissen die in dit hotel zaten zijn wij hier terecht gekomen. Hier hebben wij Kostas de barman leren kennen en mede door hem zijn wij veel avonden cocktails komen drinken in dit hotel. Kostas is een geweldige entertainer en hij staat meteen voor je klaar, ook de rest van het personeel is zeer vriendelijk. Hotel ziet er voor zover wij hebben kunnen zien en horen heel goed uit. Volgend jaar gaat onze vakantie waarschijnlijk naar dit hotel. Kostas Bedankt!

met partner, Juli 2013
"Geweldige ligging en goede service"vertalen
Truus
7,0

5-8-2013 Het aparthotel is goed gelegen aan de kust met zicht op Turkije. 10 min. van centrum. Tegenover een klein (kiezel)strand en jachthaven.
Het is een komen en gaan van boten, bootjes en prachtige jachten.
Het personeel is goed. Vooral Erna, de ontbijtmevrouw, en Kostas, de barman, doen erg hun best om de klanten een goede vakantiegevoel te bezorgen.De dames van de receptie kunnen vriendelijker. Hun nadruk ligt op NIET mag. (bijv. de handdoeken uit de kamers naar het zwembad) De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Het ontbijt en de lunchgerechten zijn goed.
De kamers zijn ruim, schoon, en de inrichting is netjes basaal. Dagelijkse schoonmaak.
Nadeel: airco extra € 6,-- p.d. en WiFi € 3,-- per half uur. (de meeste restaurants in de buurt bieden gratis WiFi aan bij een consumptie)

met partner, Juni 2013
"Mooie vakantie gehad"vertalen
raymon1978
7,0

12-7-2013 erg net hotel, dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel door zeer vriendelijk personeel. goed verzorgd ontbijt door nederlands sprekende gastvrouw Erna. Wij hadden een technisch probleem met een van de airco's, en na de melding heeft het geen 10 minuten geduurd voor er iemand vaan de technische dienst kwam kijken. super!!... verder is het een mooi eiland om met fiets, scooter of buggy te verkennen.
ook dankzij Kostas de barman hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad

Juni 2013
"Mooi en netjes hotel"vertalen
Jennifer
9,0

14-9-2013 Wij hadden een grotere kamer geboekt met twee aparte slaap & badkamers. Wat heerlijk relax was met z'n drieën. Mooie schone kamers en rustig. Wijzelf vonden het fietsen naar het lambi zon tien minuten geen probleem. Savonds deden we alles lopend en dat is goed te doen met de boulevard die langs t water loopt.

met partner, Juni 2013
"Gezellig en bovenal schoon hotel ."vertalen
Evert en Henny Herd...
8,0

1-7-2013 We hebben een gezellige vakantie gehad in het Koshotel met s'morgens een goed verzorgd en heerlijk ontbijt dit verzorgd door Erna altijd vrolijk en opgewekt en haar collega's niet te vergeten!!!! En s'avonds ook erg gezellig met Kostas onze vrolijke barman ook dit jaar gezorgd voor de whisky Zijn, dit jaar wederom in kamer 118 geweest hellemaal super!!!!!

met partner, Mei 2013
"Laatste keer Aparthotel Kos voor ons"vertalen
RP
5,0

18-6-2013 Na 5 opeenvolgende jaren houden wij het voor gezien. Veel te duur in verhouding. Het nieuwe receptiepersoneel is onvriendelijk, ongastvrij en bits tegen de gasten bij klachten en spreken slecht Engels waardoor communicatie moeilijk verloopt. Voor Wifi moet per half uur betaald worden terwijl het super traag is. Vergeet je uit te loggen ben je alles kwijt omdat de tijd doorloopt. Overal in de omgeving is het gratis. Dit jaar waren de safes ook gratis. Voor airco moet 6 euro p.d. worden betaald. Onze airco werd pas op dag 3 gerepareerd en we moesten toch betalen voor die 3 dagen. Slechte service. Housekeeping is vriendelijk en doen hun werk. Ineens blijkt dat er 1 dag in de week geen handoekservice is en geen schoonmaak. Barman Kostas is een Topper! Zwembad is prima met altijd een ligbedje gratis. Wel eigen handdoek meenemen naar zwembad. Restaurant "Al Dente", onder de appartementen, is een afrader! Erg duur, veel pretentie maar een regelrechte sof!!!

met oudere kinderen, Mei 2013
"Heerlijk dat ik er weer was."vertalen
Jenny van Hoorn
8,0

14-10-2013 Al meer dan 10 x was ik in dit app.complex. Het was een beetje verouderd maar de kamers zijn al mooi opgeknapt. Overal plavuizen op de vloer, nieuwe gordijnen, nieuwe bedden en nog wat andere aanpassingen.
Het personeel zoals altijd weer zeer vriendelijk en met name Erna en Kostas van de bar/zwembad zijn toppers. Voor wie niet ver wil lopen is er een bushalte voor de deur maar ook fietsen zijn naast het hotel makkelijk te huren. Even de straat oversteken en daar is de zee en het strand met fijne bedden (huren) de bedjes bij het zwembad zijn gratis. Ik vind het een echte aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?