Aparthotel Kos ****

8,1

190 reviews over Aparthotel Kos in het Nederlands

Zeer ruime schone kamers

Roos, 2-5-2017

Heerlijk de ruimte, met zijn tweeën in een 4 persoonskamer, balkon met zitje. Ligging net buiten het centrum bij de jachthaven. Personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Ontbijt is zeer veelzijdig. Vers fruit, yoghurt, heerlijke broodsoorten met divers beleg, vers bereide warme gerechten. Alles voortdurend aangevuld. Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt, schone handdoeken en beddengoed. Zwembadhanddoek (10 euro borg). WiFi bij het zwembad en op de kamer. Wij vonden de gedateerde inrichting niet storend. Enige minpuntje: douchen in badkuip.
Gereisd met partner in april 2017

Prachtig appartement met super aardig personeel

Jansen, 3-10-2016

Het waren mooie appartementen ruim en schoon. Super aardig mensen die daar werken van schoonmaaksters tot barpersoneel. Bedden wel erg hard en prijs bij de bar erg duur met drinken. Super restaurants in de buurt en met de fiets ben je zo op leuke strandjes en Kos stad. Zeer relaxed daar en lekker klimaat. Supermarkt kan je vanuit het appartement met de lift heen na beneden en masseren kan je daar ook laten doen, maar op het strand zijn chinezen zijn beter en goedkoper.
Gereisd met partner in september 2016

Het was weer super

Jenny van Hoorn, 4-6-2016

Ik was er voor de 25e keer en dat doe je nier als je het niets vindt. IK vind het een heerlijk eiland. De mensen zijn vriendelijk. Het is ook fijn om er te fietsen. Het was dit jaar alleen heel stil. Veel mensen die normaal gaan blijven weg omdat men denkt dat er vluchtelingen zijn. Ja vorig jaar was dat zo maar nu niet een meer. Op het water wordt gepatrouilleerd door Politie uit Europese landen en de Turkse. Men kan dus gewoon boeken en doen aub.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heel fijn hotel!

Jasper, 23-8-2015

Het personeel is super gezellig en vriendelijk, met name bij de poolbar. Er zijn meer dan genoeg bedjes bij het zwembad, het zwembad zelf is ook prima. De sfeer is heel relaxed, mooie decoratie met palmbomen e.d. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, inclusief nieuwe handdoeken. Bedden liggen erg prettig voor Griekse begrippen. Locatie is zeer goed, mooi uitzicht over zee of het zwembad. Loopafstand van het centrum en bovendien een leuke route langs de zee.

Het jaar hiervoor waren we op Rhodos in een ander hotel en dat was het tegenovergestelde van dit. Daarom hebben we extra veel genoten dit keer.

We hadden de pech dat tijdens onze vakantie er grote problemen waren met vluchtelingen maar het hotel was bijna perfect gelukkig. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat ik het eten redelijk vond maar niet bijzonder, en de prijzen niet al te goedkoop. Maar ook niet duur hoor. Zeer tevreden!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima appartement

san, 28-6-2015

Een heerlijk appartement en erg netjes en schone kamers. Elke dag schone handdoeken en bij het zwembad wordt elke ochtend alles schoongespoten. Erg vriendelijk personeel. We vonden alleen het balkon heel klein, zaten in een 4 persoonskamer maar je kon maar met z`n 2 op het balkon de andere helft moet binnen zitten tussen de openslaande deuren. Ook het balkon best wel gevaarlijk voor kleine kinderen daar die zo op de rand kunnen klimmen. Ligging verder prima, fietsverhuur aan de overkant, met 10 minuten zit je op het zandstrand voorbij de haven. Alles bij elkaar hebben we genoten van dit appartement, een aanrader dus.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Heerlijk !

Jill, 16-6-2015

Na een omboeking geplaatst bij Kos Hotel. De eerste indrukken waren goed. Een goed verzorgd hotel ! De hotelkamer die wij hebben gekregen was perfect. Wij hadden uitzicht op het zwembad en de zee. Kamers worden goed schoon gemaakt, de bedden liggen voor Griekse begrippen goed en de badkamer is ook goed.

Het ontbijt is goed verzorgd. Broodjes, toast, ei, worstjes, kaas, ham, jam, yoghurt. Je kan je werkelijk rond eten. Het enige wat ik miste was vers fruit. Ik ben geen stevige ontbijter. Maar er is genoeg keus en altijd voorradig.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad! Kortom, zoek je een betaalbaar hotel maar toch verzorgd? Kies dan Kos Hotel. Je loopt langs het strand zo het centrum in.

Ik vond het persoonlijk jammer dat er geen gratis WIFI werd aangeboden. Je dient WIFI te kopen. Gratis WIFI bij het zwembad is toch leuk als je even contact met het thuisfront wilt ;)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Een aanrader

van den Bosch, 2-6-2015

Aparthotel Kos **** is gunstig gelegen, bij de jachthaven op loopafstand van het oude centrum. Het hotel heeft schone, ruime kamers, met een groot balkon en (een aantal) een schitterend uitzicht over de zee. Dagelijks worden de hand/baddoeken verschoond. Het vriendelijke personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is goed en wordt constant aangevuld. Ideaal is de kleine supermarkt in het hotel.
Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel, in vele opzichten

Woutje87, 1-7-2014

Vorige maand een lastminute geboekt, we zijn net terug van een weekje Kos Hotel Junior Suites.

Vanwege de relatief lage prijs van de lastminute aanbieding hadden we niet al te hoge verwachtingen van het hotel, maar dat is ons in alle opzichten erg meegevallen.

Het is een prima hotel, niet al te groot, schoon, prima ligging (Kos stad op circa 15 minuten lopen, maar wel over een leuke weg met restaurantjes en de stranden).

Wij hadden ontbijt inclusief, het was een prima ontbijtbuffet waar je het aan niets tekort komt. Alles keurig geserveerd en lekker.

Zwembad is misschien wat klein, maar tegen een kleine betaling huur je ligbedden aan het strand op circa 30 seconden lopen. Het strand en de zee zitten overigens vol keien en stenen, wellicht handig om schoentjes mee te nemen.

Bij het hotel werkt een Nederlandse vrouw in de bediening van de bar.

Ook zit er een keurige sportschool (en SPA) in waar je gratis gebruik van mag maken (de Grieken betalen hier € 40.- euro per maand voor!).

Gereisd met partner in juni 2014

Leuk

Vera, 16-4-2014

We zijn al jaren vaste gast, maar verleden jaar voor het laatst. Wij kwamen hoofdzakelijk voor Kostas terug. Goede service, een te gekke entertainer, daar stond hij voor. Dit jaar volgen we hem naar Perides.....;)
Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk dat ik er weer was.

Jenny van Hoorn, 14-10-2013

Al meer dan 10 x was ik in dit app.complex. Het was een beetje verouderd maar de kamers zijn al mooi opgeknapt. Overal plavuizen op de vloer, nieuwe gordijnen, nieuwe bedden en nog wat andere aanpassingen.

Het personeel zoals altijd weer zeer vriendelijk en met name Erna en Kostas van de bar/zwembad zijn toppers. Voor wie niet ver wil lopen is er een bushalte voor de deur maar ook fietsen zijn naast het hotel makkelijk te huren. Even de straat oversteken en daar is de zee en het strand met fijne bedden (huren) de bedjes bij het zwembad zijn gratis. Ik vind het een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kos scoort een 8.13 uit 10 op basis van 190 reviews.