Appartement Kally's

6,5

12 reviews over Appartement Kally's in het Nederlands

zeer fijne vakantie gehad

Eveline Rochat, 22-6-2008

Wij zaten in een zeer warme periode ( 45 tot zelfs 47 gragen). zeer warm en geen ventilator of airco aanwezig maar met balkond deur open en raam open was het wel uit tehouden.

Wij sliepen aan de achterkant dus geen lastvan het verkeer.

Eten beneden was zeer goed, eigenaar erg aardig.

Wij hebben wel om de dag schonen handdoeken gehad.

Ik heb wel elke dag een schoon maakster gezien( vlug vuilnis emmer legen en vloer vegen).

Keuken was alleen een opwarm plaatje maar wie gaat er in de vakantie met bijna 50 graden nou koken?

De vakantie was zeer geslaagd zeker voor herhaling iedereen was erg gast vrij.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Corry, Annemieke, Tess, 31-10-2007

Met mijn dochter en kleindochter in de herfstvakantie in Kally's geweest. We hebben het zeer naar ons zin gehad. Het weer was minder, dat was jammer. De gastvrijheid van Kally's is prima. Het eten in het Broadway rest. onder het app. is meer dan prima. Vriendelijke bediening. Dicht bij Kos-stad en prima uitvalsbasis voor tripjes. Het enige nadeel is het voorbijrazende verkeer, zeker als je er verblijft met een klein kind. Verder prima om te toeven. Reken niet op een droomkeuken, want die is minimaal. Maar voor weinig geld eet je buiten de deur. Beslist een aanrader!
Gereisd familie in oktober 2007

L. Koevermans, 29-9-2007

In gids marisol staat afstand strand 300m, waarschijnlijk wordt de haven bedoeld, strand is veel verder.

Bij aankomst wordt er door hostess o.a. excursie Bodrum (Turkije) aangeboden voor € 43 p.p..bij lokale boekingskantoren betaal je +/- €20 p.p., een beetje winstmarge is normaal, maar >100%!!

Marisol schijnt overgenomen te zijn door Sunweb, als je aankomt op de luchthaven sta je raar te kijken als je in eerste instantie geen hostess ziet van Marisol, lijkt me handig als jullie dat van te voren meedelen.

Verder een héérlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2007

M.C.M. Sannen, 15-9-2007

met z'n tweeen genoeg ruimte, geen plek in de kamer waar je kan eten maar prima keuken. Strand is ook goed
Gereisd met partner in september 2007

Ruud, 22-8-2007

De ligging van Kally's is op zich ideaal. Je zit niet midden in het centrum maar qua loop-/fietsafstand is het goed te doen. Echter door de drukke straat waaraan het complex gelegen is wordt je al vroeg uit je bed gerammeld. Als de appartementen over airco zouden beschikken zou je de ramen en deuren gesloten kunnen houden en zodoende zou je een stuk minder last van het verkeer hebben. Helaas ontbreekt airco en is het niet uit te houden zonder de ramen en deuren te openen. Een groot nadeel dus! Verder is de huisvrouw erg relaxed. Tenminste totdat je haar hulp echt nodig hebt! Wij hadden maar één sleutel tot onze beschikking. Die sleutel brak snachts af in ons slot. Als het aan haar gelegen had hadden we tot smorgens 10 uur op straat moeten wachten. Er is snachts niemand te bereiken als je hulp nodig hebt! Je zou toch mogen verwachten dat men je probeert te helpen. Maargoed, de vakantie heeft er niet onder geleden. Kos is helemaal Top.

Lya Vegter, 11-8-2007

Het appartement is gedateerd ingericht. Het keukentje is gesitueerd in een klein halletje en stelt niets voor. Schoonmaak is redelijk, we hebben echter geen schone handdoeken gekregen. Er is geen airco of ventilator, dit is absoluut een gemis! Koelen lukt alleen een beetje met de balkondeuren open, maar daardoor heb je veel last van verkeersherrie. Het appartement ligt aan een drukke, doorgaande weg, waardoor er veel lawaaioverlast is. Dit gaat de hele nacht door. De ligging t.o.v. centrum en strand is goed. De eigenaresse is zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2007

Corine, 9-8-2007

De eigenares is super lief en aardig! Heel erg meegaand!! Top....het enige wat jammer is, is dat er te weinig wordt schoongemaakt. En tijdens de 8 dagen hebben we 2x schone handdoeken gehad, maar geen schone lakens (wat wel staat aangegeven).

Reijenga, 4-8-2007

Met 3 vrienden hier verbleven. Vrij klein appartement met 4 mensen. 'S nachts erg warm, geen airco. Appartement redelijk oud, maar opzicht OK. Balkon is wel lekker. Ligging is perfect, je bent zo in het centrum. Familie/eigenaar zijn aardig. Goed eten voor mooie prijzen. Aanrader voor wie niet al te luxe en duur op vakantie wil. Vanwege de locatie 'leeft' het wel, dus niet geschikt voor mensen die voor de rust komen.

sabine bruin, 16-7-2007

We hadden een penthouse, wel relaxt, meer ruimte, maar golfplaten op het dak met 's morgens om 06.00 uur duiven. Helaas weinig kunnen uitslapen. De hygiene liet te wensen over, niet elke dag schone handdoeken en lakens, jammer. Wel de barstreet op 5 minuten lopen. Het gratis strand was dan wel weer wat verder. Helaas zelf geen zwembad. Geen airco, wat af en toe wel lekker was. In de hitte.
Gereisd familie in juli 2007

Jane, 15-7-2007

De eigenaresse is zeer aardig. Maar de appartementen zijn oud (jaren 70 stijl). Daarnaast is een 3-kamerappartement een 2-kamerappartement met een klein halletje waar de kitchenette staat, je kunt er net je kont draaien. De hygiene is ook niet optimaal. Daarmee bedoel ik dat er wel goed schoongemaakt wordt, maar gewoon te weinig. Er wordt om de dag schoongemaakt, dus ook je emmertje naast de wc waar je het papier in moet doen aangezien dit niet in de wc mag. Dat gaat na een dag errug stinken. Het beddengoed wordt 1 keer in de week verschoond, ook niet errug fris als je elke nacht aan zweten bent van de hoge tempratuur. En handoeken moet je 2 a 3 dagen mee doen.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kally's in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kally's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kally's scoort een 6.5 uit 10 op basis van 12 reviews.