Hotel Kalimera Kos ***

Kalimera Kos

Onvoldoende

9 reviews over Hotel Kalimera Kos in het Nederlands

Ria,Frank en kinderen, 6-2-2008

VERVOLG.Slecht ontbyt.20 min.wachten by bar.Max.2drankjes per persoon.Muziek zwembad:1 bandje steeds'tzelfde met dezelfde hangup.Niemand deed er iets aan.2 leden animatie:ongemotiveerd+lui.Geen avondprogramma/entertainment.Wy bezochten Akti-Kalimera reeds in 2002 en 2004.Het bestond uit 3 hotels:Akti,Kalimera+Mare.Anderhalf jaar geleden is 't uit elkaar gegaan vanwege ruzie.Het hotel Akti is inderdaad 4*. Kalimera echter maakt van deze 4* nog gebruik,maar haalt de 2*nog niet.Wy kennen de manager van Akti.Ook hij heeft geen goed woord over voor Kalimera.Het is erg achteruitgegaan;schynt zelfs gesloten te zyn geweest, voordat wy en vele andere mensen er de last-minute boekten.Er zyn wat mensen v.d.straat geplukt die de boel moesten runnen.Een ongeorganiseerde ongemotiveerde verwaarloosde vieze bende.Onze buren die een week na ons naar 't zelfde hotel zouden gaan, zyn 1 dag voor vertrek omgeboekt i.v.m. de VELE KLACHTEN. Onze klachten zijn door onze touroperator ongegrond verklaard !!!

Ria,Frank en kinderen, 6-2-2008

VERVOLG.Van 1 kamer was slot defect.Van de andere kamer hing de deur zo scheef, dat cilinder van slot het kozijn niet raakte.beide kamers waren dus onafsluitbaar.Badkamer/toilet:aanslag,vocht+schimmel.Stopcontact onafgedekt met losse draden in badkamer kinderen!!Bril van toilet kapot/los.Afvalbak op wc(waar wc-papier in moest)was zonder deksel!!Doorspoelen wc defect.Goor douchegordijn.Afvoer verstopt.Kamer grensde aan achterzijde keuken.Afvalcontainers naast onze kamer(temp.36/37)Zon de hele dag erop.Stank!!!Lawaai 's ochtends 07.00 uur.geen gratis handdoekenservice zoals beloofd.personeel onderbezet.Laks+ongemotiveerd.138 kamers,350 bedden;10 man personeel.Kwartier in rij voor poolbar.Goedkope smerige drankjes.Frisdrankautomaat in eetzaal defect.Geen beachbar.Vieze vette glazen met lippenstift+soms barsten.Vies buffet in restaurant.Smerige koelingen.RAUWE kipnuggets in kinderbuffet.(Salmonella!!) Eten van schandalige kwaliteit.Rookworst,knakworst,speklappen,vet. ZIE VERVOLG.....

Ria,Frank en kinderen, 6-2-2008

COMPLEET VERZIEKTE VAKANTIE.Wij gaan 2 of 3x per jaar, maar zo zout hebben wij het nog nooit gegeten!Info van onze touroperator klopte niet. Geen bekendheid van dit hotel bij reisleiding.Geen welkomst-bijeenkomst.Geen hotelbezoek.Men wist het hotel niet eens te liggen.Dus ook geen excursies mogelijk.Geen infomap.Geen info-bord.Onprofessionele receptie.Ivm kids boekten we 2kamers naast elkaar.Een vd kamers waarvan we de sleutel kregen bleek echter al bewoond door andere mensen!, geen 2 kamers naast elkaar meer mogelijk.Kids zaten ver bij ons vandaan. Ongeinteresseerd "management".Geen zee-of landzicht v.a.balkon/terras maar totale overwoekering door struiken.Alles verwaarloosd.Geen meubileir op balkon.Geen meubilair in kamer.Geen hygiëne!Wel een standaard voor TV maar geen TV.Defecte radio.Geen telefoon.Kapotte lakens.Vieze handdoeken.Geen gratis kluisjes.Vuile kapotte lege minibar.Gevaarlijke open elektriciteit!! Ongedierte.Badkamer:klein,oud,vies,stank,afvoer verstopt.ZIE VERVOLG+FOTO

Arja Hendrikx, 29-11-2007

Geen aanrader. Kamers waren niet goed schoongemaakt en Hotel is ver buiten het centrum van Kardamena gelegen. Waar ook voornamelijk Engelse zitten.

Hotel ziet er ook niet goed verzorgd uit voor een 4* hotel.

Gereisd alleenreizend in november 2007

Carlo en Nadia, 15-8-2007

Het hotel gaf een algemeen vervuilde en weinig onderhouden indruk.

De kamer was op zijn zachtst gezegd miniem te noemen, de badkamer was zeer klein en verouderd. Het terras was eveneens klein en zeer vuil. Uitzicht was het dak van de keuken (met bijhorend geluid vanaf 7.00 uur 's morgens).

Het eten was weinig gevarieerd en onsmakelijk in een zeer verouderd buffetsysteem opgediend. Het eten wae vaak vlug op en werd dan met mondjesmaat terug bijgevuld (bijvullen gebeurde ter plaatse - er werd gewoon bijgegoten). Dat het oog ook wat wil was totaal onbelangrijk in dit oord.

Het eten was meestal aan de koude kant, behalve de desserts die vaak nog niet volledig ontdooit waren.

Het ontbijt was alle dagen hetzelfde en eveneens zeer weinig keuze!

All inclusive was in dit hotel ook zeer miniem te noemen!

Als je gaat voor het comfort dat een vier sterren vakantie toch wel zou moeten bieden moet JE ZEKER NIET VOOR DIT HOTEL KIEZEN!

Wij telden persoonlijk dagelijks af om naar huis te kunnen!

Gereisd met partner in augustus 2007

Sandra, John en kids, 11-8-2007

Uitgewoonde hotelkamers, smerige handdoeken, otaal geen fasciliteiten, entertament in ander hotel 700 verderop, waar je geen drinken kan krijgen. Eten is iedere keer vroegtijdig finished. Douche is oud en vervallen, schimmel onderaan douchegordijn, wc spoelt niet door. balkon staat op instorten, Fitness is in ander hotel (5 euro per uur) maar is te smerig voor woorden, fitness app kapot. Voor nederlanders komt er geen reisleider, onze reisleider wist het hotel niet eens te vinden. Kinderbuffet in restaurant serveerde kipnuggets die iedere keer rauw van binnen waren.

Ook gehakt en andere kipgerechten te vaak rauw.

Veel ongedierte (muggen, mieren, kakkerlakken)

aanwezig. Zonnestoelen kapot, rond het zwembad wordt niet schoongemaakt.

Keiharde rockmuziek overdag en 's avonds als je gaat klachten lachen ze je uit.

Manager leek te genieten van onze klachten en wilde ons niet te woord staan.

MENSEN BLIJF HIER WEG!!!!!!

Nico & Brigitte, 10-8-2007

Zeer slecht hotel. Vieze uit geleefde kamers. Eten vaak rauw. Vooral de kip producten. Overal is het erg vies. Grieks personeel hebben ze niet dus ze weten ook niets van echt Grieks eten af. Vraag je om tzatziki dan weten ze niet eens wat het is. De ligbedjes bij het zwembad zijn allemaal doorgescheurd. Regelmatig zijn de dranken op. Dit komt waarschijnlijk omdat ze geen drukte op dit complex gewend zijn. Volgens de reisleider van touroperator die onze kamers en het complex is komen bekijken is het hotel hooguit twee en een halve ster waard.
                Gereisd met vrienden in augustus 2007

Nico Hol, 6-8-2007

Het grootste drama wat ik in mijn vakantie reizen heb meegemaakt. Ik ben een week eerder naar huis gekomen. Zo extreem vuil heb ik het nog nooit meegemaakt(zie foto's). Ik kon daar bliven fotograferen, maar heb alleen de plaatjes van de kamer erbij gedaan. Gomundo die de touroperator is in samenwerking met Corendon hebben niets ondernomen toen ik vertelde van deze slechte toestanden. Ze hebben me laten barsten toen ik vroeg of ze konden helpen. Manager Kalimera Kos is een gefrustreerde persoon die zijn personeel(Polen, Bulgaren en Kroaten) niet betaald. Mieren in de kamer. Spinwebben en plukken haar onder het bed. De badkamer heeft het formaat van 1,5 x 1 mtr en is zeer vuil. De doodgeslagen muggen waren na 7 dagen nog niet van de muur verwijderd. Eten was te kort, rauw en geen keuze. Dranken waren vaak op. Animatie team is extreem lui en behandelen de gasten als vuil. De truk is dat de accomadatie(als je daar van mag spreken) een goede beoordeling heeft, omdat een nabij gelegen comple

De Keyser, 24-9-2006

Een vuile badkamer, mieren die door de kamer lopen.

Het eten wordt er lauw (echt niet warm) opgediend. er staat zelfs een microwave in het restaurant om je eten op te warmen, BELACHELIJK GEWOON.

Om naar het dropje te gaan moet j emet een stoffig busje gebracht worden waarvan de uren waarop die rijd ver uit elkaar liggen.

Geen aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalimera Kos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalimera Kos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalimera Kos scoort een 2 uit 10 op basis van 10 reviews.