Appartement Iris II **

Iris II
7,5

4 reviews over Appartement Iris II in het Nederlands

Loesie, 13-7-2006

Mooie nette appartementen die elke dag worden schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken is ook perfect. Het gasstel is erg klein, en dingen als onderzetters ontbreken. Verder is het zwembad perfect en de service ook. Het is een mooi groot schoon appartement. Een minpunt is de ligging omdat het strand dat nabij ligt, geen "ligbaar" strand is. Je kan beter een fiets huren en naar de stranden bij het winkelcentrum gaan. Het centrum is 5 a 10 minuten fietsen, dus zeer goed te doen. De fietsenverhuur zit direct naast het hotel, waar tevens een supermarkt zit. Al met al zou ik Iris wel aanraden.
Gereisd met vrienden in juli 2006

William & Debbie, 12-1-2006

Wij zijn 2x naar dit gezellige appartement op vakantie geweest (in 2000 en 2001)

Supergezellig barretje en eettentje op de begane grond, er was toen nog geen zwembad, maar voor het strand hoef je alleen maar de straat over te steken.

Het centrum is op +/-5min. lopen van het appertement.

Alles was altijd netjes en verzorgd, net als het personeel; kortom we hebben hier heel erg genoten!

Gereisd anders in januari 2006

J. Snijders, 28-3-2005

We werden overgeboekt hier omdat ons appartement in het Lambi gedeelte nog niet klaar was. We haden wel zeezicht gekregen maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Met de deuren dicht en de luiken ervoor was het nog steeds lawaaierig omdat dit appartement aan een doorgaande weg licht. Omdat ze niet op ons haden gerekend was het zwembad nog niet af. Nadat het na twee dagen wel af was gingen ze het met een tuinslagetje vullen wat niet echt opschoot. De eigenaar is aardig maar zijn dochter die vaak achter de receptie zat kan bijna geen engels.
      Gereisd anders in maart 2005

Hera en Mike, 13-9-2004

We zijn hier in 2000 geweest. Netjes appartement en het werd prima schoon gehouden. Vriendelijke vrouw bij de receptie.

Toen was er alleen nog geen zwembad maar dat zou er wel komen.

Enige min puntje, geen airco. Erg warm s'nachts.

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris II in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iris II scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.