Appartement Ideal ***

Ideal
7,8

6 reviews over Appartement Ideal in het Nederlands

annika schippers, 11-1-2007

Prijs/kwaliteit verhouding bij deze appartementen is goed. De locatie is uitstekend, je bent binnen no-time in de stad, de drukte kun je opzoeken. Zwembad is prima en je kunt prima eten aan de bar. De georganiseerde activiteiten waaronder een karaoke stellen niet veel voor, maar ach. Dit is zeker wel een aanrader.
    Gereisd anders in januari 2007

Marieke , 29-8-2006

Toen we 's avonds aankwamen, hadden we eerst het idee dat we erg achteraf zaten, maar de ligging van dit complex is goed: dichtbij Kos-stad en toch buiten de drukte van het nachtleven. Op de fiets ben je in amper 5-10 minuten bij het strand of in Kos-stad. Het zwembad is redelijk groot en er staan genoeg ligbedden. Het complex heeft een oud en een nieuw gedeelte. Wij zaten in het nieuwe gedeelte en dat waren prima appartementen met een best groot balkon. Appartementen hebben geen airco, maar je kunt wel een ventilator huren. We hebben een goede vakantie hier gehad!

Marieke de Boer, 28-8-2006

Erg leuk en gezellig complex(je). Er zit een mooi zwembad bij waar vooral genoeg bedjes bij staan. Ik heb dit wel eens anders meegemaakt dus dat was zeker een verademing. Verder is het aan te raden meteen fietsen te huren zodat je snel in de stad bent en naar het strand kan. Alles is goed te fietsen en erg dichtbij. Naar de kleine supermarkt is het 2 minuten fietsen en naar de grote supermarkt 4 minuten. (De straat uit en op de kruising rechtsaf) Je wordt in het complex goed geholpen en alle mensen spreken goed engels. Er zitten wel redelijk veel engelsen in het complex.

miranda, 18-8-2006

appartementen zijn netjes. De mensen die het appartement verzorgen zijn supervriendelijk. Bij het appartement kan eenvoudig(maar lekker) worden gegeten. 30 minuten lopen van de stad.

Ferdinand, 21-7-2006

Gewoon een gezellig appartementencomplex(je) op loopafstand van een zeer goed restaurant (Istros) en ietsje verder naar het centrum van de kline stad Kos
          Gereisd familie in juli 2006

joost, 13-7-2006

Ze zijn vriendelijk. het is een mooie omgeving. goede ligging.
          Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ideal in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ideal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ideal scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.