Kos
5,5

Matig

20 reviews over Appartement Fantasia in het Nederlands

Esmee, 16-7-2008

Ben hier vorig jaar geweest. Simpel app. maar wel heel ruim en gunstige ligging! Voor de prijs is het echt een aanrader. Goed te doen ook met kinderen. Alleen geen faciliteiten, maar dat weet je van te voren.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Elfje, 23-2-2008

Dit appartement is errug eenvoudig. Hygiënisch was het zeker niet. Het is echt een appartement voor jongeren die alleen maar slapen in het appartement en verder de hort op zijn. Dit hebben we ook goed gemerkt. Op de bovenste etage zat een groep scholieren die net hun diploma hadden gehaald, ze waren erg asociaal en hielden iedereen wakker. Meerdere keren hebben wij en meerdere mensen gevraagd of het wat stiller kon, maar hier werd geen gehoor aan gegeven. En dan heb je geen receptie die er iets aan kan doen, dat is erg vervelend. De schoonmaakster was vriendelijk en door geld te geven konden we het app. op de vertrekdag aanhouden!!
Gereisd met partner in februari 2008

Inge, 10-1-2008

Nou wij hebben het er goed naar ons zin gehad, alles kan en mag daar niemand die je er van weerhoud om dingen te doen.

Super schoonmaakster liet ons slapen, 6x per week schoongemaakt elke dag nieuwe handdoeken en om de dag bed verschoond..! Geen enkel probleem.!

Gereisd met partner in januari 2008

annet schipper, 17-9-2007

Wij zijn net terug en hadden 3-k app nr 104 aan de voorkant. De ruimte was perfect. Groot balkon.

App is erg gedateerd en doet 'oud' aan door 20x verflaag op kastjes en veel kalkaanslag op sanitair. Is gelegen aan druk kruispunt waardoor het is alsof de auto's langs je oor scheren. Met de ramen dicht minder erg, maar dan erg warm binnen. oordoppen zijn goede oplossing. Verder super centraal en dicht bij het strand. Schoonmaak was ook goed en voldoende handdoek wisseling. Wij vonden het een prima app op het geluid na.

Kiki, 7-9-2007

Bij het app. fantasia aangekomen was ik echt geshockeerd en kon ik wel janken!!!

Zo ontzettend smerig!! Toen we aankwamen was er Geen receptie, alleen een schoonmaakster die zeer gebrekkig duits sprak.. Met veel moeite konden we haar duidelijk maken dat we de manager wilden spreken, deze was overigens zeer onvriendelijk en was geirriteerd eigenlijk dat ze was gebeld om te komen en was niet voor reden vatbaar en zei dat wij de ENIGE waren die klaagden!!Ik heb toen maar de hostess van onze touroperator gebeld, die kon ons geen andere accomodatie aanbieden. Wel een andere app. We hebben toen een andere app. gekregen maar dit was echt niet veel beter.

Ik heb foto's gemaakt van het app. en ga hier zeker mee naar het reisbureau en evt. andere instanties. Ik vind het schandalig dat dit app. nog als vakantie resort wordt aangeboden!

Ik raad echt niemand dit app. aan!

Bas, 7-9-2007

Zeer slechte opvang, er was alleen een schoonmaakster aanwezig die gebrekkig duits sprak. ons app was te smerig voor woorden, vooral de kussens zagen er niet uit!! na een hoop gezeur en gebeld te hebben met de hostes kregen we een andere kamer. die was niet veel beter maar we kregen wel NIEUWE kussens.

We hadden niet op veel luxe gerekent maar wel op hygiëne, valt me zwaar tegen van ons reisbureau dat ze deze acommedatie aanbieden!!

Nuri, 13-8-2007

Wat een LAWAAI!!! Neem oordoppen mee, want zonder kun je echt niet. Fantasia ligt aan 2 doorgaande wegen, dus de hele dag (en nacht) veel verkeer wat er langskomt.

Een fooitje geven aan de schoonmaakster helpt wel om extra handdoeken te krijgen.

Het kussen stinkt.

Verder is het wel handig dat je lopend de stad in kunt, maar dan heb je de voordelen wel zo'n beetje gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Janneke, 2-8-2007

nou nou wat een zooitje daar!

elke dag ruzie met de schoonmaakster gehad we kregen geen nieuw toiletpapier en geen nieuwe handdoeken.Heel erg onvriendelijk werden gewoon ons bed uitgeschopt, ze legde alle spullen op een andere plek!! Op de deur stond dat je om 12 uur moet vertrekken uit het appartement en we werden omn tien eruit gegooid omdat de nieuwe gasten er al waren dus in een kwartier alles in moeten pakken en toen stonden we op straat en vliegtuig ging pas om 10 uur savond lekker dan!!!

koffers kan je nergens dus kwijt als je zolang moet wachten. de douche en wc was te goor voor woorden en koken ging al helemaal niet. balkon kon je net met tweetjes naast elkaar zitten!!! geen airco!!! wat een zooitje daar bahbah!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Bart, 22-7-2007

Het is een prima appartement voor als je naar kos gaat om te feesten. Hiermee bedoel ik dat het appartement prima geschikt is om even bij te komen en te slapen en s'ochtends je ontbijt te doen. Ik heb me er prima vermaakt met een vriend van me en ook een geslaagde vakantie gehad.
      Gereisd met vrienden in juli 2007

Glenn, 22-6-2007

Typisch Nederlands om het goedkoopste verblijf te boeken en dan oordelen alsof je een vijfsterrenhotel hebt geboekt. Wij vonden het een prima verblijf en echt dicht bij alles gelegen. Het enige minpunt vond ik de kerk die er vlak naast staat. Een moskee is soms stiller... Tja, als je wilt uitslapen moet je niet naar zo'n toerischtisch oord is mijn mening. Verder uitstekende schoonmaak etc. De ligging is aan een klein pleintje/kruispunt met een pinautomaat, internet cafe en fitness. Strand/boulevard aan het einde van de straat. verder is alles goed beloopbaar als je geen beperkingen hebt. Een uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding!
      Gereisd met partner in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Fantasia** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fantasia in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fantasia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fantasia scoort een 5.45 uit 10 op basis van 20 reviews.