Appartement Faliron **

8,5

82 reviews over Appartement Faliron in het Nederlands

Geweldig leuke vakantie

Hans van der Linden, 20-8-2017

Dit jaar met tussen pozen van een aantal jaren voor de 6e keer naar Kos geweest en voor het eerst in appartementen complex Faliron in Kos stad. Geweldig leuke locatie, basic maar schoon, met uitstekende bedden en een prachtig uitzicht vanaf het bacon (zeezicht). Eigenaar Sifis is een gastheer puur sang die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Sifis heeft echt belangstelling voor zijn gasten, is een een heel intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt voeren over uiteenlopende onderwerpen en Nederlanders staan bij hem hoog in aanzien. Bij onze aankomst (week na de aardbeving) bleken al zijn souvenirs die hij van Nederlanders van eerdere bezoeken had ontvangen gesneuveld te zijn. Hij was daarover erg verdrietig. Locatie is op loopafstand van de stad, haven en centrum en ligt aan een relatief drukke straat. Kortom prima uitvalsbasis om Kos te verkennen! Hou je niet van reuring om je heen, dan ben je bij Falerion helaas niet aan het juiste adres....
Gereisd met partner in augustus 2017

gezellig

marye, 23-10-2016

Mooie locatie, 5 a 10 minuten en je staat in het centrum van Kos. Maar het was helaas ergg gehorig. Verder moet je wel zorgen dat je aan de zeezicht kant zit, anders heb je best veel last van de auto's/motoren/scooters etc. Wij waren er nu in Oktober, maar ik denk als je in de zomer heen gaat met veel jeugd dat je dan helemaal blij bent als je achter zit. eigenaar wil je erg graag op je gemak stellen je bent op vakantie. De kamer is erg verouderd, maar voldoet wel aan de eisen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Nadja, 22-8-2016

Was hier 1 week samen met mijn dochter van 22 jaar. Apartement ligt op 10 minuten lopen van Dolphin square bij de haven, dus je bent zo in het Centrum. We werden op dag van aankomst al buiten opgewacht door de vriendelijke eigenaar en alvorens we naar de kamer gingen stond hij erop dat we eerst een drankhe met hem zouden nuttigen. Iedere morgen had hij koffie en thee voor ons en s' avonds moest je nog bij hem een wij tje drinken. Hij zei telkens: "de tweede koffie of glas wijn smaakt altijd beter". Op de morgen van vertrek had hij er zelfs een paar croissantjes bij want we moesten toch eten voor we naar het vliegveld vertrokken.Zo'n lieve man en zo ontzettend gastvrij. Overigens zijn alle Grieken erg gastvrij wat dat betreft! Ons apartement lag op de 2e etage en had een geweldig uitzicht over de zee. Savonds was het lekker toeven op het balkon en dan hoorde je de Griekse kive bandjes beneden in de restaurantjes spelen. Apartement werd elke dag schoongemaakt en je kreeg elke dag s hone handdoeken. Lakens werden halverwege de week verschoond. Uitrusting is basic en echt koken kun je er niet. Maar waarom zou als je naar een lekker restaurantje kunt gaan. Jammergenoeg stond er geen waterkoker, wel een koffiezetapparaat. De bedden zijn overigens lekker breed en er zit een goede matras in. Mijn dochter en ik hebben een geweldige week gehad. Lekkere (ijs)koffie hebben ze bij de coffeehouse tegen over apartement en op Canarystreet (hoofdwinkelstraat) zit een geweldig italiaans restautant Mama Rosa. Voor de stellen die voor de rust en eenvoud gaan en liever zelf bepalen wanneer en wat te eten is dit apartement een aanrader.

Tip: tussen Tigaki en Marmari in ligt een vrij toegankelijk zwembad. Hier is erg goed toeven want er maken maar heel weinig toeristen gebruik van omdat de meeste bij het hotel een zwembad hebben. Fiets kun je huren bij Moto Harly wat door Nederlands echtpaar wordt gerund. Zijn hebben ook nederlandse ebikes. Vanaf Faliron is het plm 30 minuten fietsen naar het zwembad (in een rustig tempo want het is er tenslotte erg heet)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Maria, 1-8-2016

De Eigenaar Sifis is een geweldige gastheer, elke dag een praatje. Heel attent echt een thuisgevoel. Leuke en Goede ligging, Goede restaurantjes erom heen, en heel Fijn strand. Komen zeker terug hier naartoe. Top
Gereisd met partner in juli 2016

Gezelllig appartementen complex

Anne Marie, 19-4-2016

In dit complex komen alleen Hollanders, je wordt warm welkom geheten door de Griekse eigenaar. De studio is ruim, goed bed, airco, keuken met koelkast, koffiezet apparaat, en 2 pits gaskookplaats. Centraal gelegen aan het Lambi strand, vlakbij de haven en restaurantjes
Gereisd alleenreizend in april 2016

Geweldig gastvrij

Kruse, 5-9-2015

Heerlijke vakantie gehad bij enorm gastvrije mensen. Iedereen die wij spreken komen hier al jaren en dat zegt natuurlijk al genoeg!
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke week in gastvrij appartement Faliron

Riaria, 12-7-2015

prima ruim appartement tegen het centrum van Kos-stad aan. direct aan zee, maar strand is 50 mtr verder. Twee balkons 1 met uitzicht op zee, 1 aan de voorzijde. Aan de voorzijde is het erg gehorig, veel verkeer 's avonds en 's nachts inclusief de vuilniswagen,..wat een herrie.! Dus ik raad aan een kamer te reserveren aan de achterzijde. Je wordt hier heel vriendelijk ontvangen en er wordt super voor je gezorgd, inclusief DE koffie, wijntjes en zelfs broodjes op onze vertrekdag, schatten van mensen. Vanuit hier veel mooie tochtjes te maken, winkels in de directe omgeving en in deze straat heerlijke restaurants! Kortom een aanrader !
Gereisd met vrienden in juli 2015

Normaal

TenC van Meerwijk, 7-7-2015

Mooi uitzicht. Goede uitvalsbasis.

Nog even aanvulling. het enige nadeel vonden wij dat er tot 2 x toe geen wisselgeld teruggeven werd. De eigenaresse vertrok en kwam gewoon niet terug. Zelfs bij het afrekenen op de laatste dag presteerde zij dit.

Gereisd met partner in juli 2013

Simpel appartement op top locatie

Marcel, 25-5-2015

De inrichting (en het gehele kleine) complex is basic, maar zeker voldoende. De ruime kamers met uitzicht op zee zijn perfect. Geen verkeer (behalve wat grote zeeschepen). Prachtige zonsopkomst. Binnen een paar minuten in Kos stad, of op het strand; wat een perfecte ligging. Eigenaren zijn erg gastvrij. Een drankje en een praatje en belangstelling voor al hun gasten. Kamers werden 6 dagen per week opgeruimd(!) en schoongemaakt. We komen hier graag nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2015

Fantastisch!!

willy, 3-11-2014

Had studio zeezicht... zeer ruime studio, super schoon en wat een geweldig weids uitzicht over zee, prachtig, een top plek. Zo'n 10 meter lopen en dan ben je op het strand, ook Kos stad is 5 min. lopen en tig restaurantjes binnen handbereik. De eigenaar is een super lieve, heel intelligente man die je meteen het gevoel van thuiskomen geeft, heel zorgzaam en die alles doet om het de gast naar de zin te maken en dat ook met heel veel plezier doet. Wat een topper!!!!!!!
Gereisd alleenreizend in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Faliron in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Faliron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Faliron scoort een 8.49 uit 10 op basis van 82 reviews.