Appartement Elli (gesloten) **

6,6

48 reviews over Appartement Elli (gesloten) in het Nederlands

top vakantie gehad

caribfreak, 5-9-2011

netjes appartement, mensen zeer behulpzaam en vriendelijk. de wc ging na een paar dagen kapot werd gelijk gemaakt door klusjesman en vroeg gelijk of we nog iets hadden wat hij voor ons kon doen. goede ligging van hotel overal dichtbij
Gereisd met vrienden in juli 2002

arjan hiddink, 4-3-2008

het hotel ligt goed. een prima locatie voor jong. maar niet een hotel waar je veel van mag verwachten. alles was net niet voor elkaar. eigenlijk was het super slecht! realiseer je wel waarvoor je boekt. het personeel is erg slecht en onvriendelijk. het keukentje is ook uit de jeren 80'. daarnaast is ook de eigennaar nogal onvriendelijk en ligt te slapen als je in de nacht binnenkomt. ik kan dan eigenlijk ook niet anders concluderen dat het een zeer slecht hotel is. ga er nooit heen!
Gereisd met vrienden in maart 2008

Richard, 4-3-2008

aanrader Kos. Een Buggy gehuurd wat vet was,leuk eiland en mooie dingen gezien. Stappen is leuk en veel bezienswaardigheden.eiland voor alle leeftijden.Hotel? Elie: Wel ruim de hal galmt nogal, de slaapkamers(2) zijn ruim,echter 2 apart(geschijden door een scherm)balkons vanuit elke kamer. koken op de aanwezige electrische kookplaat geen succes. Pannenkoek lukt gewoon niet. Wel fijn naast de deur een supermarkt waar je tot 12 uur wel je boodschappen kunt halen. En het douchen is ellende ha, geen douchegordijn waardoor je hele badkamer blank staat. Maar voor de prijs hoef je het niet te laten, je bent toch meer weg als aanwezig in het appartement. De sleutel moest je telkens afgeven als je het hotel verlaat,maar heb ik alle tijd bij me gehouden,want als je laat terug kwam lagen alle sleutels bij de receptie voor het oprapen en lag de eigenaar te slapen op de bank in de lobby.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Yvonne, 3-1-2008

Erg leuk gehad! Ligging is ideaal! Het is inderdaad allemaal een beetje oud maar daarom gaan ze het ook opnieuw bouwen.

Personeel niet heel vriendelijk, maar verder geen last van ze gehad.

Kamers waren goed te doen!

Zeer leuke vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

Eric van der Linden, 7-10-2007

was een zeer geslaagde vakantie!

De accomedatie lag ideaal aan het strand en net buiten de drukke gezellige centrum.

Zeker de moeite waard om terug naar te gaan!!

wenneke, 29-8-2007

wat ik hier voornamelijk lees, komt aardig overeen met mijn ervaring. App is echt vergane glorie, oude troep, niet goed onderhouden. app is te duur in verhouding met kwaliteit. De ligging is idd perfect, helaas is dat het enigste pluspuntje. Verder in Kos is de Barstreet geweldig en het is erg makkelijk een fietsje te huren. Oja over Adam(barman) konden wij nix verkeerds zeggen, een viendelijke man, waren ze zo maar allemaal bij Elli!

Bianca & Nathalie, 28-8-2007

Het is een heel slecht appartment. Je ken je kont nergens keren, er is nergens ruimte voor. Je kan net met ze tweeen op het balkon zitten en de douche is helemaal een ramp. Alles wordt zeiknat dus je moet van te voren alles weg halen wat niet nat mag worden.

Je kan vanaf je bed gelijk je eten koken zo dicht zit de keuken bij je bed. Je kan niet koken omdat de kans groot is dat alles in de fik vliegt zo oud is het kookstel.

Een voordeel van Elli is wel dat je je wc papier mag doorspoelen en de airco doet het goed.

Maar de ligging is wel heel goed. Je ligt dicht bij het strand en het uitgaan. Voor de rest hebben wij een hele leuke vakantie gehad!

Maar ga nooit naar Elli!

J. Horenberg, 14-8-2007

Ideale ligging bij het centrum en het strand. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in augustus 2005

Marjolein, 13-8-2007

App voor jongeren, NIET DUS!

Kletsen, muziek luisteren of geluid maken mag niet. s middags gezeik omdat het Siesta is, rond 20 uur wil de overbuurvrouw slapen en s avonds kan je helemaal geen woord wisselen.

appartement: klein balkon, slecht bed, slechte douche, nauwelijks een straal en je kon de douchekop niet ophangen.

Ze hebben geen respect voor privacy en hebben zelfs een keer spontaan bij ons binnen gestaan terwijl de schoonmaak al was geweest.

Het enigste voordeel was dat het appartement inderdaad goed gelegen is, maar daar is echt ALLES mee gezegd.

Ik raad dit appartement echt ten zeerste af aan jongeren. Het valt echt in alle opzichten tegen!

Ik heb nog nooit zo'n slecht appartement gehad en zoveel problemen en gezeur.

Gereisd anders in augustus 2007

R. van Holland, 11-8-2007

Elli was een leuk app. Maar de appartementen waren alleen heel gehorig. Ik zou geen tweede keer kiezen voor elli. De omgeving was heel mooi en lekker dicht bij het strand en ook vlak bij het centrum
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elli (gesloten) in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elli (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elli (gesloten) scoort een 6.56 uit 10 op basis van 48 reviews.