Kos

Matig

32 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

Eenvoudig appartementencomplex

Chris, 1-10-2013

Ik ben hier met een vriendengroep geweest in 2002, verdeeld over 3 appartementen. Wij verbleven op de begane grond. De andere twee groepjes op de eerste etage. Het is eenvoudig, maar ok. Vooral voor het geld en een 'stap-vakantie'. We hadden er fietsen gehuurd waarmee we naar Barstreet gingen en naar het strand (strandtent Filarakia; aanrader).

De schoonmaaksters kwamen best vroeg, dus wij sliepen geregeld nog toen ze gingen schoonmaken. Aan poetswater vervangen deden zie niet echt, waardoor ons appartement met echt pikzwart vies water werd gepoetst; niet echt fris.

Al met al; het is er ok, niet meer, niet minder.

Gereisd met vrienden in januari 2002

prima

Kim, 6-9-2009

Prima appartement, alles netjes en verzorgd, dichtbij het centrum, vriendelijke eigenaar, zwembad met ligbedden, ruim appartement
Gereisd met vrienden in juni 2006

echt fijn

mieke, 19-2-2009

heerlijke vakantie gehad, ver van de stad maar dat weet je van te voren. heerlijk appartement met zeer ruim balkom op de begane grond
Gereisd familie in februari 2009

Matig complex

Lolo, 5-9-2008

Zeer eenvoudig complex. Is dringend aan renovatie toe. Keukenblok en badkamerkastje vielen bijna uit elkaar. Zwembad en algemene ruimtes zien er verwaarloosd uit. Als ze de boel eens grondig gaan renoveren, dan zou het een leuk complex zijn!

Service van personeel is matig. Verder niet zoveel mee te maken gehad. Wel van andere gasten gehoord dat de man die 's avonds aan de bar staat, vaak te stoned was om je nog goed te woord te kunnen staan. Voordeel was wel datie dan lage prijzen rekende;).

Ligging tov Kos-stad is prima! Met fiets/quad/scooter sta je binnen no-time in het centrum. Verder ligt het complex aan een rustige straat. Enige nadeel is dat je af en toe last hebt van honden, koeien en hanen. Maar is niet echt hinderlijk. Geen airco, maar als je de balkondeur en voordeur tegen over elkaar openzet, dan tocht het lekker door.

Kos-stad is een aanrader, maar App. Dimitris vooralsnog niet (tenzij ze dus gaan renoveren).

Gereisd met partner in augustus 2008

Super!!!

Priscilla, 24-8-2008

Hallo,

Wij zijn donderdag terug gekomen van Dimitris.

We hebben het erg naar onze zin gehad en we zijn van plan om nog een keer heen te gaan.

Met de gezelligheid van Andreas was de vakantie zo om.

Het personeel was echt vriendelijk!!!! Rena is nog speciaal gekomen om ons uit te zwaaien in alle vroegte.

Dus daar valt niets over te zeggen.

Het ligt wel een stukje van de stad af maar met de fiets ben je er zo.

Voor de mensen die zeggen dat ze er niet vriendelijk zijn, Misschien moet je dan eens bij je zelf na gaan of het niet aan jezelf ligt.

Ik vond het echt toppers!!

Tot snel Dimitris

Bedankt voor alle goede zorgen!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

geen topper

G. Leeuwin, 27-7-2008

zeer slechte service . onvriendelijke mensen en niet kindvriendelijk. De kinderen van het personeel jagen en pesten kinderen van de gasten. accomodatie valt tegen. geen of nauweliks mogelijkheden om zelf te koken. het zijn gewoon opwarmpaatjes. veel dingen ontbreken zoals tv, afwasborstels, pannen, en nog veel meer. Als de eigenaar dit aantrekkelijker gaat maken kan dit wel een prachtige lokatie worden. genoeg om over na te denken. ze moeten proberen om de gasten meer aan te bieden op het gebied van entertaiment en keuken. Hierdoor kunnen ze mee omzet maken en de gasten hoeven hun vertier niet elders oo te zoeken. Griekenland is een prachtige land dus het kan ook anders
Gereisd anders in juni 2007

Goede keuze

Q de Bruin en Ed Cornet, 25-7-2008

Dimitris appartementen is een goede keuze voor het verblijf op Kos.

Alles word netjes onderhouden en de kamers worden iedere dag schoon gemaakt.

Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad en het personeel zijn vriendelijke mensen, en Andreas is ook een toppie als er iets is, je hoeft maar een kik te geven dan staat hij direct voor u klaar,niets om op aan te merken.

Kortom:vooor de nederlandse tourist is dit een aanrader die tijdens hun vakantie op kos willen verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Best aardig voor dat geld

de Mos, 23-7-2008

Wij zijn vorige week teruggekomen vanuit Kos en wij verbleven bij Dimitris. Het appartement is erg primitief maar voor dat geld hadden we ook niet meer verwacht. De ligging is niet geweldig maar je kan fietsen huren maar ook dit wisten we van tevoren. Als je Dimitris boekt neem dan een klamboe mee want na de 1e nacht had ik minimaal 40 muggenbulten. Ze zijn erg klein en je hoort ze niet. Neem ook iets mee voor in het stopcontact want dat helpt zeker. (neem ook Deet mee) Als je niet te hoge verwachtingen hebt en niet de hele dag in het appartement zit dan is het echt wel te doen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Kos.

groetjes,

fam. de Mos

Gereisd anders in juli 2008

Smerig!

Annelotte, 21-7-2008

10 juli 2008 ben ik samen met een vriendin naar Kos gevlogen. We hadden appartement Dimitris geboekt. Daar aangekomen viel het enorm tegen. Toen we mijn bed verschoven, viel deze uit elkaar. Koken was in het appartement onmogelijk (na 15 minuten kon ik mijn ei een keertje omdraaien). Er was nauwelijks servies of keukengerei en wat er was, was vies en zaten er etensresten aan van de vorige mensen. Er was 's nachts veel geluidsoverlast van honden, geiten en koeien. Het personeel van niet vriendelijk en de barman betrapte we zelfs een keer op een joint.

Je bent verplicht een fiets te huren, want lopens kom je werkelijk nergens.

We hebben er zelf gelukkig nog wel wat van kunnen maken, maar daaraan heeft Dimitris niet echt meegeholpen.

geen aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2007

smerig!

Annelotte, 21-7-2008

Je bent verplicht een fiets te huren, want lopens kom je werkelijk nergens.

geen aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitris scoort een 6.81 uit 10 op basis van 32 reviews.