Hotel Coni ***

Coni
7,6

7 reviews over Hotel Coni in het Nederlands

lawda, 5-9-2007

we zijn net terug van hotel coni in kos,ik vond het niet zo een goede hotel maar wel aardige mensen,geen tv,radio,airco,en er zijn hele grotte kakerlakers ,en de ontbijt is heel armoedig
Gereisd met partner in augustus 2007

karin van velthooven, 31-8-2007

Ik ben net terug van een weekje in Hotel Coni.

Prima hotel, schoon, aardige mensen, goed ontbijt.

Ook op de dag van vertrek mochten wij onze kamer tot 's avonds houden om te douchen etc.

Wel jammer dat er geen airco is, want wij zaten in een hitte golf en dan is het erg warm op de kamers.

Dicht bij het strand en bij Kos stad.

Wij waren heel tevreden.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Bas en Loes, 25-8-2007

Wij zijn net 11 dagen in Hotel Coni geweest. Het is een eenvoudig hotel, maar de service is erg goed en de kamers zijn schoon. Het nadeel is dat er geen airco is, waardoor de kamers zeer warm zijn. Bovendien ligt het hotel in een drukke wijk, als je de ramen open laat staan heb je last van de herrie op straat. Maar dit went! Het hotel is dicht bij het strand en ook het centrum is lopend goed te bereiken. Het ontbijt is prima, maar na 11 dagen wordt alleen brood met jam en kaas wel wat saai. Als je luxe wil, moet je hier niet zijn. Als je een eenvoudig, schoon hotel wilt met een goede service, zit je hier op de juiste plek. De verhouding prijs/kwaliteit is prima!

Al met al een prima vakantie gehad, waarschijnlijk gaan wij nog wel een keer naar Mallorca maar niet naar Holiday Garden.

Jorny en Elles: groetjes vanuit Rijnsburg (Marijn is vannacht pas om 03:00 uur in de taxi in de slaap gevallen...)

Madelief, Pieter-Joost en Liesbeth: voor Marijn was het liefde op het eerste gezicht! erg bedankt voor het bootje, Marijn is een paar dagen de kapitein geweest.

Gereisd anders in augustus 2007

Annemiek, 20-7-2007

Ik ben net terug uit Kos. In het hotel heb ik het erg naar mijn zin gehad! Alleen dat er geen koelkast en airco was, was wel vervelend. Het was zo warm dat we bijna niet in de kamer konden blijven. Verder was het prima, aardige eigenaar en een lekker ontbijt. Ligging is ook goed, vlakbij het strand en winkeltjes. Het centrum is wat verder lopen, maar dit is ook goed te doen en het is nog wel leuk ook.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Henriëtte en Peter van Haaren, 27-11-2006

Afgelopen zomer waren we daar in hotel Coni.Eenvoudig maar enorm goed van service, ligging en kwaliteit/prijsverhouding.

Voor mensen die luxe niet belangrijk vinden is dit een eerste klas aanrader.

Gereisd anders in november 2006

aad schouten, 30-9-2006

2006 waren wy in hotel coni het was perfect leuke kleine schone!!! kamers en heel vriendelyk personeel!! je was zo in de stad en zo op het strand,het is er geen luxe maar voor de rest pure griekse gezelligheid en byzonder gastvry en een hele goede prys!
Gereisd met partner in augustus 2006

caroline en john, 13-3-2005

wij waren hier eind september 2004,klein hotelletje,leuke eigenaars(andreas en marie)die we al eerder in kos hadden gezien.kleine kamers,maar je bent daar toch alleen maar om te slapen!Het ontbijt vonden we geweldig!Voor een klein bedrag per dag had je een lekker ontbijt die je op het terras kon opeten!Je bent dicht bij het strand en niet ver lopen van de stad!Vraag tips aan de eigenaar waar je lekker kan eten voor niet al te veel geld!!
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coni in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coni scoort een 7.63 uit 10 op basis van 8 reviews.