Hotel Club Blue Sea Beach ***

Hotel Club Blue Sea Beach
Club Blue Sea Beach
7,9

28 reviews over Hotel Club Blue Sea Beach in het Nederlands

leuk hotel mooie oude stad

janvalkjr, 23-9-2011

goe hotel, mooi groot zwembad, eten oke Kamers eenvoudig en schoon.

Strand was erg vies daarvoor moet je echt voorbij het centrum zijn. wel genoten van het heerlijke weer en het prachtige uitzicht

Gereisd met partner in mei 2000

sliedrecht, 12-4-2007

super hotelletje!! hadden gebeokt voor de 3 sterren..maar wij mochten dus 14 dagen in het nieuwe 5 sterren gedeelte verblijven haha:P

eten deden me meestal aleen in de het centrum! dit jaar naar kreta,kijken hoe dat is:P

Gereisd anders in april 2007

Chantal, rianne en tessa, 29-1-2007

Dit was echt een super hotel, mooi groot zwembad, en het eten was wel oke! Kamers werden elke dag gepoest en opgeruimd. Gewoon het ideale hotel. Strand was erg vies. lagen veel stenen en het was gewoon vies. Bij het hotel disco aanwezig. Maar in het stadje kon je ook goed gaan stappen. Super aardig personeel, alleen niet bij de bar, sommige barmannen probeerde grappig te zijn en gooide ijsklontjes in je voorgevel. Kortom wij hebben een super vakantie gehad, en zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd anders in januari 2007

marion en rick, 4-1-2007

wij kwamen aan en we dachten dat we verkeerd zaten, zo mooi allemaal! maar het was goed, de kamer was ook mooi en ruim. het zwembad was net geopend dus erg nieuw en mooi! alleen de drankjes waren niet lekker , zoals cola en fanta, niet te drinken. heel goor. het eten was erg goed, veel keuze. we gaan zeker een keer terug. als het echt helemaal af is
    Gereisd anders in januari 2007

Kees en Lidy Hogervorst, 28-9-2006

2 e week september in dit hotel gezeten. Ondanks 18 plus toch nog veel huilende kinderen tijdens het eten ( gemiddelde leeftijd 3 jaar) Echt irritant barpersoneel, zeker als je geen 20 of blond bent. We zaten jammer genoeg in het oude gedeelte. Iedere nacht kotsende en schreeuwende jongelui. Het zwembad was helemaal top ! Op het eten niets aan te merken.

Ramon, 22-9-2006

Net terug uit kos.

We zaten in het nieuwe gedeelte.

Echt top, mooie zwembaden goed eten, gezellige bar street.

Ik zou er zo weer heen gaan.

PETER, 19-9-2006

Mooi hotel met luxe kamers en vriendelijk personeel, het eten is er goed met variatie, een echte aanrader.

José, 10-9-2006

Ik ben er 6 dagen geweest in Augustus. Het zwembad was echt heel groot, & gezellig! & je hoeft helemaal niet je handdoek heel vroeg neer te leggen. Als je er om 11 uur/12 uur komt zijn er nog genoeg bedjes vrij . & het eten was heerlijk , elke dag wel wat anders.

over de kamers heb ik ook niets op aan te merken, was top!

natasja, 5-9-2006

We hebben een geweldige vakantie beleefd in kos,in dit complex en niet te vergeten voor iedereen de tip Ga een keer eten bij *SMUGGLERS* in Lambistreet(tegenover atlantishotel)Zeer goed restaurant met geweldige bediening Mike en Ralf, waar je na je maaltijd nog een lekker afzakkertje kunt nemen in de bar.

Marjan en Bert, 28-8-2006

net terug uit dit hotel(27-8).Wij zaten in het oude gedeelte,maar was wel oke,goede bedden,netjes.Supergroot zwembad,maar erg ongezellig.Eten was niets op aan te merken. Strand een heel klein stukje,met veel stenen in het water,je kunt er een bedje huren,maar verder niets,

Het centrum is ongeveer 10 minuten fietsen.Fietsen dus wel gehuurd bij Moto Harly,fijne gazelle fietsen met een rokzadel,die hadden ze dus niet bij het hotel.Personeel bediening in het restaurant prima,bij de bar alleen interesse in jonge meiden met inderdaad dat ijsblokjesgedoe.Verder was er weinig te beleven bij het hotel en in de omgeving al helemaal niet.

Op zich wel een leuke vakantie gehad op Kos,maar zeker niet in dit hotel

Een aanrader,ga lekker fietsen en bekijk eens wat andere strandjes.bijv.Tiglaki en Marmari.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Blue Sea Beach in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Blue Sea Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Blue Sea Beach scoort een 7.89 uit 10 op basis van 28 reviews.