Hotel Blue Lagoon Resort *****

8,4

1230 reviews over Hotel Blue Lagoon Resort in het Nederlands

Verschrikkelijk

Wil, 15-9-2017

Hier heen gekomen met hele hoge verwachtingen na het lezen van vele lovende recensies,, maar helaas wat een domper..

De kamer was echt verschrikkelijk klein, geen ruimte voor onze koffers of spullen.

Laten we vooral maar niet spreken over het eten... dat was echt rampzalig overal koud en weinig variatie.

Verplicht om te reserveren voor 10:00 in de ochtend anders heb je niet fatsoenlijk te eten uitslapen zit er dus niet bij.

Ik heb enorm spijt dat ik dit hotel geboekt heb en kan het niemand aanraden!

€2100 in totaal moeten betalen en we zijn 4x buiten de deur gaan eten.

Verder is het hotel schoon ligging is goed lekker dicht bij de stad! Zwembaden zijn er in overvloed dat was heel fijn!

Maar nogmaals denk goed na voor je boekt! Ik weet zeker dat er 10x betere hotels zijn voor minder geld.

Gereisd met partner in september 2017

2e keer naar Blue Lagoon, tevens ook de laatstse

Niek, 12-9-2017

Het is een mega groot resort wat geen 5 sterren (meer) waard is. Het was ons, 3 jaar geleden, zo goed bevallen dat we dit jaar weer terug gingen. We kregen een kamer in de sattelite aria. Dit betekent dat je een kilometer van het hoofdgebouw, hoofdzwembad en het hele centrum zit. Dat was echt een dikke tegenvaller. Er rijden wel golfkarretjes maar veel te weinig... we hadden 2 kamers en de kamer van de kinderen had een uitzicht op een grote rotzooi buiten. Er zat een bloedvlek op onze bedsprei, deze werd na melding meteen vervangen door een schone. De kamers zijn ook niet 5 sterren waardig. Het animatieteam richt zich vooral de Engelse mensen, waarschijnlijk omdat zij zelf ook bijna allemaal Engels zijn. We hebben nog 2 dagen geklaagd over de ligging van de kamer, de afstand en de slechte kamers/ slecht uitzicht maar ze konden ons geen andere kamer geven vanwege het hoogseizoen, zeiden ze.... al bij al betaal je ontzettend veel en krijg je geen waar voor je geld. Wij komen niet meer terug... p.s we hebben het ook nog gemeld bij de reisleidster van touroperator. Zij doet helemaal niets voor je. Ontzettend ongeinterreseerd mens, ze zegt dat ze haar best zal doen om een andere kamer voor je te krijgen, maar ondertussen kijkt ze zo ongeinteresseerd uit haar ogen dat je al weet dat dat niet waar is... ik zal Blue Lagoon niet meer aanbevelen aan andere..

een aanrader

ann, 6-9-2017

prachtig hotel , fantastisch zwembad voor groot en klein

iets te kleine kamer, maar wij hadden dan ook een promo kamer, dus deze is niet zo een aanrader,

geef dan liever iets meer uit, zodat je een ruimere kamer hebt

eten, zeer lekker en verzorgd ! ruim aanbod,

alleen spijtig met momenten net iets te koud, voor de rest niets op aan te merken

het was een prachtige vakantie, en het is een hotel dat ik zeker zou aanbevelen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Lagoon Resort bij:

Zalige tijd met family time, maar veel te kort :-)

rafvanlaere, 29-8-2017

Aangenaam verrast van de mooie, verzorgde en zeer ruime kamers met bijzonder ruim terras (onze inclusief jacuzzi). Zeer groot resort zodat je als je wenste wel de rust kon gaan opzoeken.

Vriendelijk personeel en steeds tot uw dienst.

Er was animatie aan één van de talrijke zwembaden maar je wordt niet gepushed om mee te doen.

Avondshows waren gezien etiquette 'family life' vooral gebaseerd op kids, wat ons als ouders na dag of 3 wel begon tegen te steken.

Veel bergop en bergaf in het resort, dat wel wat afgelegen ligt, maar er rijden constant 'club cars' rond om je van punt A naar punt B te brengen. Echter lijkt het niet zo ideaal voor rolstoelpatiënten, met buggy was het wel haalbaar maar soms vermoeiend ;-).

Het "adventure park', dat zich voornamelijk richt op sportievelingen en kids, ligt nogal afgelegen. De ligzetels zijn niet zoals op rest van resort, tevens ook een betonnen ondergrond dus artificieel strand. Paste niet bij de overige luxe die rest van het resort uitstraalt dus dit viel ons wel tegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aardig resort

Demi Cruts, 29-8-2017

Het resort zelf ziet er leuk en verzorgd uit. De kamers zijn niet al te groot maar wel netjes. Het zwembad is lekker ruim en zijn genoeg bedjes. Echter het eten is ontzettend slecht bij de buffetvorm, het eten is koud en er is amper variatie in het eten. Dit ook bij de manager gemeld die het niet raar vond omdat ze voor 900 mensen warm eten moesten maken. Zeer zwak excuus omdat dit bij meerdere hotels het geval is en het wel goed verzorgd kan zijn. De conclusie van de manager was dat we dan maar moesten reserveren bij een a la carte restaurant op het resort. Meerdere mensen al horen klagen over het eten bij de buffetvorm.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi resort

Beckers D., 26-8-2017

Ter plaatse aangekomen werden we ontvangen aan de receptie hetgeen matig was.Het is een enorm resort en eigenlijk naar onze normen veel te druk. Wij zij hier in 2008 geweest en er is bijgebouwd. En hoe groter, hoe onpersoonlijker. De kamer was mooi verzorgd. Ze werd tijdens ons verblijf goed onderhouden, de poetsvrouwen leveren hier goed werk. De airco was stuk en binnen de 5 min was de technische dienst er die het probleem heeft verholpen. Het eten was zeker genoeg maar steeds hetzelfde. Bij de verschillende themarestaurants moest je reserveren. Het personeel dewelke opdiende was vriendelijk. De handdoeken die aan het zwembad lagen voor half tien en waar niemand bij was werden weggehaald. Dus gaan mensen een andere oplossing zoeken en gingen vroeg bij het zwembad zitten, ging je later dan had je geen plaats. Dus samen ontbijten zat er alleen in na half tien. Zwembad was groot en goed verzorgd. Shows waren zwak. En inderdaad all-in was het niet, sommige cocktails te betalen.

Geweldige vakantie

De Gier, 22-8-2017

Groot opgezet resort. Meerdere zwembaden, wij zijn voornamelijk bij de main pool geweest, wat is dat een enorm groot bad, waar onze kinderen zich heerlijk hebben vermaakt. In het midden is een eiland waar je een pannenkoek kunt halen, erg leuk opgezet. Animatie zorgde voor veel vermaak. De kamers zijn netjes en handdoeken worden iedere dag vernieuwd. De voordeelkamers liggen slechts 500 m van de standaardkamer af, dus is dat zeker een optie voor de volgende keer... Het all inclusive is niet helemaal all in, maar het was zeker goed genoeg!

prima resort!

L. Padt, 20-8-2017

Als super verwende Turkije ganger waar de all inclusive resorts zijn bedacht en drie x verbeterd is dit een prima resort, maar zeker geen vergelijking ten aanzien van de Turkse all inclusive resorts. Daar moet je dan ook zeker geen vergelijking in zoeken. Resort is prachtig aangelegd, goed verzorgd en zeer schoon. Kamers zijn keurig en echt schoon. Het strand is bereikbaar d.m.v. hey oversteken van een weg, waterschoenen is geen overbodige luxe. Kosstad is bereikbaar per bus, taxi, scooter of fiets en ligt op ongeveer 3 km. Persoonlijk met twee tieners vond ik het resort rustig en weinig vertier in de avond, behalve shows. Personeel is uiterste vriendelijk! Zeker geen lawaaierig hotel of overdreven druk animatie team. Wel een heel ruim opgezet complex maar voor mensen die deze afstanden te ver vinden rijden de gehele dag golfkarretjes om je van A naar B te brengen. De Kamergebouwen hebben begaande grond en 1 hoog geen liften aanwezig.

Personeel krijgt een 10

J visser, 18-8-2017

Recensie van een verwende vakantieganger, het resort is mooi groot ruim opgezet met een geweldig zwembad. Voor oudere kinderen is er in de avond weinig te doen geen disco of beachpartys.

Eten is in de thema restaurants Ok en moet je op tijd boeken, het is 1/5 van Turkije qua omvang

Ik zat in gebouw 5000 2 pers kamer en dat was ultiem.

Adults gedeelte in satelliet gedeelte is 300 meter weg en heel rustig

Zitjes om te zitten en gezellig wat te drinken is beperkt daar in tegen is Kos stad 3 km weg en heerlijk om ff rond te lopen

Strand is niet bijzonder maar makkelijk te bereiken op loopafstand.

Het personeel is super en doet alles voor je wat ze kunnen,

Bedjes voldoende bij de zwembaden, entertainment overdag gezellig en leuk

Avond shows matig tot redelijk

Al met al prima

Kids van 14 t/m 17 moet je hier niet zijn of ze moeten makkelijk zijn en zich schikken naar de omstandigheid😂

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een druk en lawaaierig hotel

Johan P, 18-8-2017

Ik zou dit hotel het best vergelijken met een lawaaierige concerthal met aansluitend kamers, een mainpool waar de massa weelderig tiert en ge toch geen plaats vindt, en een soort van complex waar je goeie wandelschoenen voor moet hebben. De kamers waren goed maar de badkamer is te klein en je hebt geen plaats om je spullen te zetten aan de lavabo of douche. rustig aan de main bar zitten is er niet bij, slechte akoestiek en een lawaaierige receptie. Ook de restaurants zijn zeer luidruchtig en je moet elke keer reserveren 's ochtends. Kom je te laat heb je pech. Vreemd was ook dat er aan het Aquapark met glijbanen altijd plaats was maar aan het veel te grote zwembad gewoon geen zitje meer vrij is. Een adult pool was mijns inziens geen rustige plaats want lezen in je boek of rustig daar zitten was er niet bij.

Is er dan toch nog iets goeds? Jazeker: proper hotel, mooie zwembaden en hele mooie tuin ook. Winkeltje was ook wel leuk en het aquapark is zeker een meerwaarde. Toch raad ik het af voor mensen die echt aan rust toe zijn en het is geen vijf sterren. All inclusive is niet echt all-in want soms moet je bijbetalen. Wat ook niet mogelijk is is dat je als je laat aankomt je geen eten meer kan vinden en dat is een nadeel. Wij gaan volgend jaar terug maar in een ander hotel. Het is ook nogal onpersoonlijk vind ik. Ben blij dat ik terug rustig in mijn eigen huis zit en die uitspraak is een beetje vreemd voor iemand die een rustige vakantie wil zoals ik.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Lagoon Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Resort in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Lagoon Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 1245 reviews.