Kos

994 reviews over Aparthotel Atlantis in het Nederlands

Heerlijk resort, vriendelijk personeel

Debora, 16-8-2017

Goed:

- zeer vriendelijk personeel (zowel de schoonmaak, barpersoneel als in de restaurants)

- eten was goed, wel lauw geserveerd maar tijdens een excursie gehoord dat dit typisch grieks is omdat de smaken dan beter tot hun recht komen (bij overige restaurantjes ook steeds lauw eten gekregen).

- mooie zwembaden

- voldoende ligbedden waardoor er s'morgens niet een handoekjes-run was

- hele dag door animatie (aquazumba, darten, volleybal, enz) en s'avonds na de kinder disco een show, bingo of andere bezigheid.

- prima bedden

minder:

- airco maakte veel lawaai (maar wij sliepen in een nog niet gerestaureerd appartement en door het lawaai van de airco hadden we geen last van thuiskomende buren midden in de nacht - elk nadeel heeft zijn voordeel-)

-- voor ons een plek waarvan we zeker overwegen om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijn hotel met mooie grote kamers/bungalow's

Krijn & Corrie, 16-8-2017

prachtig onderhouden tuin met leuke bungalows en appartementen verspreid over ruim resort, prima zwembaden met voldoende ligbedden en parasols , ook aan het strand veel ruimte en ligbedden a 2 euro p/d, alleen kiezelstrand, in zee gaan met waterschoenen ! (wat zijn we verwend in NL op mooie zandstrand) eten / drinken goed volgens all-in formule
Gereisd met partner in mei 2017

Suzanne, 6-8-2017

Een echte aanrader.super schoon hotel.heel leuk animatie team,vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Atlantis**** bij :

De eerste en de laatste keer

M. van der Wal, 3-8-2017

Het hotel heeft een prima ligging, binnen een paar minuten ben je in Kos-stad. Het privéstrand is prachtig en op de zwembaden is ook niks aan te merken.

Ons huisje daarentegen had heel wat gebreken. Afgebroken deurkrukken, kapotte telefoon en in de badkamer en koelkast zat veel schimmel. Onacceptabel voor het bedrag wat je betaalt!!

Het eten was slecht en koud. Het restaurant was overvol en het was iedere dag weer vechten voor een tafel.

Animatie was simpel, maar verder wel prima.

Voor ons was het de eerste en de laatste keer in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel met geweldig personeel

Nicole, 28-7-2017

Wij zaten in een bijgebouw in een familiekamer. Niets op aan te merken prima bedden fijne douche. Het eten was prima. Gewoon wat je van all inclusieve mag verwachten. Strand was erg leuk zwembaden ook. Niet om zes uur handdoekje leggen al blijven er idioten die dat natuurlijk wel doen. Als je om tien uur kwam kon je echt nog wel een bedje krijgen. Personeel super vriendelijk en geweldig leuke animatie. Aanrader
Gereisd familie in juli 2017

Uitstekend verblijf!

Groenendijk, 9-7-2017

Erg fijn verblijf gehad in dit mooie resort!

Bij binnenkomst was onze eerste indruk "erg schoon", gelukkig hielden we dat gevoel de hele week.

Het hotel ligt aan een privéstrand. Een strandbed kost €3,- per dag. Consumpties van de "Beachbar" zijn tegen betaling, maar de zwembadbar is slechts honderd meter verder. Vanwege de vele stenen in de zee is het raadzaam om waterschoenen mee te nemen of aan te schaffen.

Het eten is prima; veel variatie en voor ieder wat wils.

De kamer (hoofdgebouw) was erg schoon. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken.

De animatie 's avonds stelt niet veel voor; hier zou het hotel nog op kunnen verbeteren.

Zeker een aanrader op het mooie Griekse eiland Kos!

Gereisd met vrienden in juli 2017
Angelca Joakim,
Thank you for your comments and your review, we are happy that our facilities and services were to your liking. We take note of your suggestion and hope to see you again next year

Heerlijke vakantie

Danielle, 8-7-2017

Wij dachten dat we een hotelkamer hadden, bleken we een heel huisje voor ons zelf te hebben in de grote tuin naast het zwembad, heerlijk! Op de fiets lekker naar kos stad. En strand en zwembad naast elkaar, super!
Gereisd met partner in mei 2014

niet meer terug

jolanda, 5-7-2017

Wat erg opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Echt top.

De kamers zijn verouderd maar prijsverhouding klopt aardig.

Het centrum is goed bereikbaar met de bus voor de deur ofm lopend ongeveer 30 minuten.

Het eten is eenzijdig en doordat 75% van de bezetting uit het Oostblok komt moet je er snel bij bij zijn wil je wat kunnen pakken. Croissant bijvoorbeeld komen per bak en deze lui gaan gewoon weg met wel 15 croissant per bord en hier wordt niets van gezegd. Idem dito met andere etenswaren. Vaak lege bakken.

De Russen overheersen het hele park en zijn zeer nadrukkelijk aanwezig.

We hebben vele hotels bezocht maar voor ons geen terugkomer hier.

Gereisd met partner in juni 2017
Manos Lagoudakis,
Your opinion is very important and helpful for us. Thank you

Al 10 jaar geweldig, eten, appartementen, Alles.

A.Jacobs, 29-6-2017

Ook voor gluten vrij zeer goed.

Op het strand heerlijke schaduw bomen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Super leuk!

Natasja en Robin , 23-6-2017

Geweldige bungalow met uitzicht op zee. En schoon.

Super gezellige animatie. Vooral Alex en Aphrodite.

Het eten is prima. Negatieve berichten hierover kloppen echt niet.

Bedjes op het strand kosten €6 per 2 incl parasol. Stuk goedkoper dan in NL en er ligt ook nog een heerlijk dik kussen op. Wel jammer dat je schoentjes nodig hebt om de zee in te gaan.

Geen gedoe met bedden reserveren in juni. Er was plek zat bij het zwembad.

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd met partner in juni 2017
Angelca Joakim,
Thank you Natasja, your review is amazing! We are happy that our facilities were to your liking and made your vacation nice. We will be happy to see you next year

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Atlantis**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Atlantis scoort een 7.37 uit 10 op basis van 1005 reviews.