Aparthotel Atlantis ****

7,4

1004 reviews over Aparthotel Atlantis in het Nederlands

grootschalig, goed georganiseerd, vriendelijk

voortman, 21-10-2017

Groot opgezet, maar vriendelijk personeel, ligging heel goed t.o.v. Kos-stad en prachtig aan strand gelegen.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Wendy, 19-10-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding. Park is mooi groen en schoon. Kamers zijn prima, badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken, is nog een beetje ouderwets met een douchegordijn. Bedden vond ik persoonlijk wat aan de harde kant, maar bij de receptie een topper gevraagd en werd gelijk geregeld. Animatie wanneer je er zin in hebt, totaal niet opdringerig. Eten is prima, iedere dag verse vis en vlees van de grill, voor de rest genoeg keuze bij de buffetbakken. Voor de lunch kan je ook terecht bij de poolbar waar er iedere dag lekkere verse pita gyros voor je wordt gemaakt. 20 minuten lopen naar Kos-stad, fietsverhuur naast het hotel evenals een minimarkt. Personeel altijd erg vriendelijk, zelfs aan het einde van het seizoen.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Willy Majoor, 15-10-2017

Locatie is goed. 10 minuten fietsen naar Kos-stad.

Het eten is heel goed. Voor ieders wat wils.

Wordt goed schoon gemaakt.

Personeel heel aardig.

Fantastische huwelijksreis

Manon, 14-10-2017

We hebben een fantastische tijd gehad. Mooie schone kamer, lekker eten en zeer vriendelijk personeel. De animatie was iets minder enthousiast. Gewoon het perfecte hotel voor een heerlijke huwelijksreis.
Gereisd met partner in juli 2017

Goed, Grieks 4 sterren hotel!

Yvette, 12-10-2017

Plus: Personeel, het eten, geen beddenrace in de ochtend.

Min: hectiek tijdens het eten, enigszins gedateerd hotel.

Goed, Grieks 4 sterren hotel. Vriendelijk personeel. Het hotel zat in de week van 08 oktober behoorlijk vol. Dit resulteerde in soms wat hectische taferelen bij het ontbijt en diner. Eten was goed en gevarieerd. Jammer dat je voor sommige voorzieningen apart moet betalen (bedje en parasol bij het strand 2 en 3 euro) maar ieder nadeel heeft dan weer zijn voordeel, aan het strand was het niet echt druk. Bus naar het centrum (€ 1,50) stopt voor de deur. Wij hadden een familie appartement op de begane grond in de tuin, voorzien van een klein keukentje. Al met al een prima 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in oktober 2017

Geen all in

Desiree, 3-10-2017

Wij zaten in bijgebouw is erg verouderd airco maakt vreselijke herrie en stink

Veel russen nou dan weet je het wel

Eten vaak het zelfde na twee weken ben he het zat

All in stelt niks voor geen water flesjes limonade

Niet te drinken wij gaan hier nooit meer heen veel te druk en te groot

prima vakantie gehad

van Krieken, 11-9-2017

gezeur van medevakantiegangers over eten

Griekse cultuur is lauw eten (komt de smaak beter tot zijn recht, vlgs de Grieken dan) en gezeur over dat je pas bij aankomst om 14.00 uur op je kamer kan met een kind van 1 jaar

mijn suggestie Thuis blijven dan en ook geen Stress dan !!!

al met al Prima Resort voor herhaling vatbaar

Voor ons niet meer.

Tony, 6-9-2017

Er word nergens vermeld dat je pas om 14:00 uur de kamer in mag. Dus daar stonden wij om 11:30 met een kleine van 1 jaar die nodig moest slapen. Kamer was niet handig ingedeeld voor ons zodat wij s'avonds niet buiten konden zitten. Zwembad en strand was goed te doen. Het all inclusive stelt niet echt veel voor. S'morgens was het allemaal prima maar in de middag en avond meestal hetzelfde en het ergste dat het altijd al lauw tot koud was. De frisdranken waren ook geen succes tegen betaling had je echte cola en dergelijke maar wat er geserveerd werd was regelrechte prut.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig relaxed, compleet en top

jeffpw, 29-8-2017

erg ruime rustige locatie waar je heerlijk kunt eten (op meerdere plekken), op loopafstand van Kos stad, aan het strand gelegen maar in de 2 buitenbaden vermaak je je ook!!!. Ik ging er op aanraden heen na mijn hersenletsel en ben er daarna nog 3x terug geweest. Helemaal top voor een heerlijke vakantie!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Zeer goed hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

Familie Vaasen, 27-8-2017

Mooie zwembaden, geen handdoekje leggen want voldoende ligbedden.

Erg mooi strand, direct naast het resort.

Goede all-in formule met allerlei eet- en drinkmogelijkheden.

Animatie overdag en 's avonds leuk.

Ligging perfect, 20 minuten lopen naar centrum, met fiets 5 minuten.

Restaurant erg druk, vaak wachten op tafel die vrij komt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Angelica - Guest Relations Officer, guest relations officer, 6-9-2017
Thank you very much for your review, it seems like you had a great time in Atlantis hotel. We hope to see you again in the future at a time when more seating will be available for meal times. Thank you again

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Atlantis scoort een 7.4 uit 10 op basis van 1015 reviews.