Hotel Astron ***

Astron

203 reviews over Hotel Astron in het Nederlands

Geweldig.

Jet M., 22-10-2017

Gemoedelijk hotel. Prachtig uitzicht op de haven, beetje gedateerd,bedden goed. Badkamer wat aan de kleine kant. Ontbijt elke dag hetzelfde maar,wel lekker en keuze genoeg. Fijn zwembad.veel Nederlanders in Okt. Geen jeugd. Overal dichtbij. Personeel doet alles voor je.........aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima hotel voor een week vakantie

Josso, 20-10-2017

Goed gelegen hotel, met fantastisch uitzicht over de haven. Vriendelijk personeel, gedateerde maar schone kamers.

Tip: huur fietsen via de receptie. Je wordt opgehaald en huurt fietsen tegen gereduceerd tarief.

We hebben een flink stuk van het eiland met elektrische fietsen verkend.

Gereisd met partner in oktober 2017

Super

Robertski, 14-10-2017

Astron ligt aan de oude haven met een fantastisch uitzicht. Het personeel en de directie zijn klant bewust, heel vriendelijk en zeer lieve mensen. Binnen een aantal jaren wordt de accommodatie totaal vernieuwd maar dan toch zal ik de oude hotel missen met zijn charmes, jammer maar dat is ontwikkeling!!!

Wederom dik tevreden!!

Marc en Angela Grootscholten, 27-9-2017

Wederom dik tevreden! De kamer die wij altijd het liefste willen was niet direct beschikbaar (heb een rolstoel mee) maar na 2 nachten hebben we deze alsnog gekregen...... zoals ze het zelf zeggen: ons thuis haha!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hier hoog in het vaandel!!

Ligging is perfect; kamers schoon en een meer dan prima ontbijt!!

Voor ons de 4e keer en volgend jaar mei komen we beslist weer!!

Top hotel!

Wendy, 26-9-2017

Top hotel! Wij zijn er een lang weekend geweest. Hotel is schoon en personeel heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het uitzicht over de haven is prachtig. De meneer achter de receptie heeft ons geweldige tips gegeven over bezienswaardigheden, eetgelegenheden en mooie plekken op het eiland waar we met de gehuurde auto heen konden. Plekken die we anders zelf niet hadden gevonden. Hotel zelf oogt gedateerd maar is goed onderhouden en schoon! Iets waar wij veel waarde aan hechten. Ontbijt was super verzorgd. We hebben er een geweldig weekend gehad.
Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel met zeer vriendelijke personeel.

Henk Viering, 3-9-2017

Mooi hotel aan de haven van Kos stad en vlakbij het oude centrum
Gereisd met partner in augustus 2017

goed hotel fantastisch uitzicht

Romy en René, 21-8-2017

het is een goed hotel vriendelijk personeel goed ontbijt en een fantastisch uit zicht op de mandraki haven
Gereisd met partner in mei 2017

Zeer goed

Dick, 7-8-2017

Personeel uiterst vriendelijk.

Hotel is wat gedateerd maar wel schoon en netjes.

Alleen jammer van al die aso's die om zeven uur smorgens hun handdoek op de ligbedden om het zwembad leggen en die je dan de hele ochtend niet weer ziet om dan na de middag naar "hun" bedje gaan om mog ff een uurtje te zonnen. Hier zou het personeel echt wat aan moeten doen. Ik ben in het verleden ook wel eens in zuid Frankrijk geweest en daar keek het personeel of een bed ongeveer een half uur onbezet was en dan gooiden ze de handdoeken gewoon op een bult en waren de bedden weer vrij.

Wat trouwens opvalt is dat alleen de hollanders dit fenomeen handteren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Supermooie locatie

A.m. P, 15-7-2017

Het hotel ligt aan de haven prachtig uitzicht. Kamers zijn heel schoon zijn wel gedateerd aanwezig een koelkast en waterkoker. Balkon was groot genoeg om er te zitten. Medewerkers waren zeer vriendelijk. Ontbijt was voldoende keus mogelijkheid om buiten te zitten en te genieten van het uitzicht. Er is beneden bij een late check out een grote douchegelegenheid . Wij vonden het een prima hotel en alles op loopafstand.
Gereisd met vrienden in juli 2017

mooi hotel op een perfecte locatie

n molenaar, 10-7-2017

Leuk hotel met een goed zwembad op een perfecte locatie aan t haventje en op loop afstand van t strand en alle gezelligheid.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astron bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astron in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astron scoort een 7.95 uit 10 op basis van 204 reviews.