Hotel Astron

KinderhotelWeer vandaag18°10°
Hotel Astron
8,2

In Hotel Astron op Kos zijn veel Nederlanders te vinden, wat zorgt voor gezelligheid. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Inbegrepen bij de prijs zit een lekker en uitgebreid ontbijt en in de knusse achtertuin ligt een mooi zwembad. De ligging van het hotel is heel prettig, op loopafstand van de gezellige stad Kos en van het strand.

221 reviews over Hotel Astron in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

thoom veerman,
1-12-2018

geweldig hotel ,is wat verouderd.maar de ligging is perfect.hadden een kamer aan de havenkant .vriendelijk personeel.alleen het onbijt was karig maar wel goed,bedden zijn goed ,een aanrader,schitterend uitzicht 20 meter van de haven met veel winkels en uitstekende eetgelegenheden .

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons niet meer dit hotel.!

Pieter Steegstra,
25-10-2018

Het hotel was erg sober, de kamer, 2 persoons, was aan de krappe kant, de bedden waren breed en goed. De douche en toilet ook aan de kleine kant en de douchecabine deuren vielen uit elkaar. De kamer ,pal naast de receptie was erg gehorig terwijl er nog een kamer tussen zat. Het ontbijt was niet echt een uitgebreid iets, ruimte te kort bij het brood en erg dringen bij de koffieautomaat. Al met al niet aanbevelenswaardig, wij komen er niet meer.!

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

In een woord geweldig

Bouwmeester met partner,
15-9-2018

De ligging is perfect Op loopafstand van strand en stadje

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische relaxte vakantie

Gerrit Dijkstra,
13-9-2018

Ontzettend warm ontvangst, goede service en vriendelijk personeel. Schone kamers en verder ook een heel netjes hotel, alleen de badkamer is wat gedateerd. Prima ontbijt maar bij de bar bij het zwembad is verder niet veel keuze qua eten. Tenslotte zat er ontzettend veel chloor in het zwembad.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super hotel op een top locatie!

Joliene,
6-9-2018

Wat een fijn hotel op een super locatie! Direct aan de haven en dus ook bij alle restaurantjes, winkeltjes en strand. Het personeel is super vriendelijk, je voelt je gelijk thuis. De periode dat wij er waren waren er 60 kamers van de 80 bezet door Nederlanders. Wat wij erg leuk vonden! Erg schoon en elke dag schoonmaak/nieuwe handdoeken. Wij vonden het een super hotel waar we vast weer terug gaan! Aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Dennis S,
3-9-2018

Alles is precies zoals je van een 3 sterren hotel mag verwachten. Verwacht geen wonderen (lees, grote kamer, ruime badkamer of luxe ontbijt) maar gewoon degelijk. Wij zouden hier weer boeken als we nog eens naar kos gaan. Indien je hier langer als 4 nachten zit het beperkte ontbijt je tegen kunnen gaan staan.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed Hotel

Jack Boogert,
16-8-2018

Goed en mooi Hotel aan de haven. Heel vriendelijk personeel. Mooie schone kamers. Goed ontbijt . Leuk zwembad in de achtertuin. Zij regelen de fietsen voor je. 's morgens bij het ontbijt op het terras zie je de vissers bootjes binnen komen. Vanuit het hotel loop je zo de stad in

Gereisd met partner in juni 2018

Astron hotel is top!

Lieke Kranenkamp,
7-8-2018

Leuke vakantie gehad in het Astron hotel. Super schoon hotel, kamers worden iedere dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken. Kamer is wat gedateerd maar voor ons niet storend. Het personeel is erg vriendelijk en bij vragen of een praatje kun je altijd bij hun terecht. De locatie is top! op 3 min lopen zit je op het strand (kiezelstrand en erg druk, maar als je dat wilt vermijden is na 10 min lopen lambi beach) in 1 min lopen ben je bij de eerste restaurantjes en loop je zo het centrum in. Lekker rustig zwembad wat goed onderhouden is! Wij hebben een top vakantie gehad bij Astron hotel!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische vakantie gehad!

I,
26-7-2018

Het hotel staat op de perfecte locatie; dicht bij het strand en aan de haven. Het hotel zelf is wel verouderd maar prima. Balkon is groot genoeg voor 2 personen en de badkamer is netjes. Bij het zwembad zijn genoeg bedjes en er zijn luchtbedden etc aanwezig voor in het zwembad. Het ontbijt is een beetje eentonig maar ook prima. Het personeel is erg vriendelijk en geven je goede informatie over het hotel en omgeving.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

R brinkman,
12-7-2018

Hotel astron een goed hotel lekker ontbijt inbegrepen , vriendelijk personeel een heerlijk zwembad met bar , we hadden een kamer met uitzicht op de mandraki haven gezellig en sfeervol als je op je balkonnetje zit en lekker dicht bij het stadje Wat verbeterd kan worden de kamers mogen wel gemoderniseerd worden bv geen tapijt in de kamers en een hordeur zou ook geen overbodige luxe zijn , de badkamer zou een inloop douche mogen hebben ipv een bad douchen in een bad is niet voor iedereen handig zeker als je wat mankeerd

Gereisd met partner in mei 2018

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astron in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.