Appartement Artist **

Artist
6,4

7 reviews over Appartement Artist in het Nederlands

E. Bellmann, 15-8-2005

wij zijn in september 2002 geweest, onze ervaring was dat de eigenaar erg onvriendelijk was (als hij aanwezig was), het om je app. erg vies is,allemaal kippen stront, je kon ook niet op je terras ontbijten, want de kippen en vele katten aten bijna je brood van je bord. Maar ondanks dat hebben we met een heel stel v.h app. lekker gegeten bij het zwembad `s avonds. We hebben lekker eten gehaald en met een man of 12 een leuke tijd gehad. De bar sloten ze `s middags al om half 3 of zo. Dus we namen lekker ons eigen drinken mee, wel zo goedkoop.

Wij gaan hier nooit meer naartoe.

Gereisd anders in augustus 2005

Remco, 21-4-2005

Bij aankomst was er niemand om ons te ontvangen uiteindelijk kwam er iemand om de sleutel te geven en voor de rest moesten we maar zoeken waar ons appartement was.... Apartement was wel schoon en netjes... appartement was bij zwembad en veel nederlandse jongeren rond zwembad was gezellig en snel contact!!! Bar was niet super en service verder ook neit wel goede schoonmaak toch gezellige vakantie gehad!!
      Gereisd anders in april 2005

karin, 14-7-2004

wij zijn in 1999 geweest gezellig appartement niet erg luxe maar wat wil je voor 2 sterren een gezellige tijd gehad werd goed onderhouden alles was schoon
        Gereisd anders in juli 2004

Sanne, 15-5-2004

Ik ben hier in 2002 geweest met 2 vriendinnen en het is ons super goed bevallen. Oke het is geen luxe hotelkamer, maargoed het was lekker weer dus zoveel hoefde je niet binnen te zijn. Wel werd alles goed schoongemaakt, de service was dan ook redelijk goed. Het complex ziet er erg gezellig uit en doordat je rondom het zwembad zit heb je snel contact met de buren. De ligging is wel een beetje buiten de stad, maar daarom wel rustig. Wij hebben alles te voet gedaan, je hebt tenslotte vakantie en geen haast!
          Gereisd anders in mei 2004

Ingrid, 17-3-2004

Leuke app. Zeer goed weer!
            Gereisd anders in maart 2004

Karin Balfoort, 13-2-2004

Nog nooit zo'n slecht en vies appartement gehad! Zwembad was leeg, geen normaal servies aanwezig, absoluut niet geschikt voor kleine kids, allemaal stront op het park van allerlei beesten, dus echt niet boeken!!!! Wij hadden met diverse mensen contact op het park en iedereen was het met ons eens, eens en nooit weer!!
              Gereisd anders in februari 2004

leonie, 20-1-2004

we waren met z'n 6-en verdeeld over 2 bungalows, 1 rustig gelegen en 1 vlakbij het zwembad; het personeel was altijd erg vriendelijk, alleen hadden ze inderdaad elke dag wel iets niet, en dat is niet erg fijn als er toch al niet zo'n uitgebreide kaart is; het personeel bestond uit een Poolse familie had ik het idee; de appartementen liggen erg ver van het centrum, gelukkig hebben wij fietsen gehuurd, dat scheelt veel; het zwembad was erg klein en werd niet erg goed onderhouden, dan weer te veel chloor en dan mocht er weer een dag niet in gezwommen worden, het lag ook ver van het strand af
                Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artist in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Artist scoort een 6.43 uit 10 op basis van 7 reviews.