Appartement Artemis ****

8,7

355 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

Geweldig!

S. Henzen, 19-9-2017

Heerlijk mooi, schoon, netjes appartement. Heerlijke bedden, airco op de slaapkamer en in het woon/keuken gedeelte. Lekkere stortdouche. Ontbijt was simpel maar prima en voor iedereen wat wils. Lieve vriendelijke mensen, geen bedjes reserveren bij het zwembad, lekker op je luchtbed in het zwembad. Fiets verhuur naast het appartement en zo heerlijk naar de stad en van alles en nog meer. We komen zeker terug! We Love Kos en zeker dit appartement.
Gereisd met partner in september 2017

Hier komen we nog een keer

Willeke, 18-9-2017

Een heel schoon complex met vriendelijke bediening en schoonmaakdienst .

Heerlijk ruime en schoen appartementen met een inloopdouche. Ook TV met Nederlandstalige zenders

Ook het eigen strand is erg schoon en met een heel vriendelijke bediening (ook aan het einde van het seizoen.

Er is een goede kleine kaart tot 16.00 uur.

Wel iets verder lopen van het centrum, maar een fietsverhuur is naast het complex.

Gereisd met partner in augustus 2017

Jolanda, 5-9-2017

Schoon ruim 2-kamer appartement met 2 balkons met zitjes. Nespresso-apparaat, magnetron, waterkoker, kluisje, inloopdouche. Waren hier eind augustus-begin september. Geen airco nodig want door altijd verkoelende wind geen last van hitte. Geen muggen of wespen. Klein complex dus niet massaal. Zwembad niet groot maar wel prima voor het aantal gasten. Lekkere hapjes en drankjes bij de bar en ook bij de beachbar bij het zandstrand dat je bereikt na 2 minuten lopen. Heerlijke zee. Wel snel diep en kiezels als je de zee inloopt. Waterschoentjes zijn handig. Strandbedjes en parasol zijn gratis maar het wordt wel op prijs gesteld dat je een drankje bestelt. Ze hebben overigens heerlijke cocktails! Bijzonder aardige gastvrije mensen. Linksaf op 5 minuten lopen zit een goede supermarkt en overal kun je goedkoop fietsen huren. Vanuit Kos vertrekken bussen naar vele plaatsen op het eiland. Tip: naar bergdorpje Zia. Is 21 km = 2 euro. Restaurant Tsambala is r.a. na 300 m links t.o. brandweer, Top
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Artemis bij:

Keurig met een mooie kamer en dicht bij zee

Angela dekker, 16-8-2017

Eigenlijk was alles mooi en schoon mooie kamer en zwembad .
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie locatie aan rand van Kos stad

Babs, 12-8-2017

Rustig en mooi appartement met ruime appartementen (vrij nieuw ingericht). Ong. 15 min. lopend via winkelstraat naar midden Kos stad. Eigen strand met gratis ligbedden. Goed eiland om te fietsen. Gezellig wandelen in oud Kos stad met mooie bezienswaardigheden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement Artemis in Nea Kalikratia

H.W. Mouw, 12-8-2017

Vriendelijke mensen. Wij zijn er zo'n 8x geweest. Eenvoudig, maar onlangs helemaal opgeknapt. Geen zwembad. Kleinschalig. De eigeneresse kookt en brengt je eten als ze je wat beter kent
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastisch complex

roadrunner, 5-8-2017

Nieuwe aangepaste woon en badkamers , muziek bij bar Heaven veel te hard , heb je trouwens alleen op het strand last van.
Gereisd met partner in september 2016

Ook prima kunnen sporten bij Artemis!

Arianne, 23-7-2017

Net terug van een heerlijke 11 daagse vakantie op Kos. Over het appartement en de ligging sluit ik me volledig aan bij onderstaande beoordelingen; gewoon top! Ik ben een fanatieke sporter en bij boeking heb ik echt moeten zoeken naar een recensie over de fitnessruimte. Ik kon er weinig over vinden en dat wat ik las, was negatief. Het was dus weinig veelbelovend en ik dacht dat ik het bij hardlopen zou moeten houden. Bij aankomst echter, bleek het alles mee te vallen. Ja, de fitnessruimte is onder in de kelder, wellicht wat donker hierdoor en niet voorzien van de meest moderne dumbells en apparaten. Maar...gewichten zijn gewichten en ik heb prima mijn krachtschema kunnen doen. Officieel gaat de gym pas om 9 uur open, maar omdat ik een vroege vogel ben (en i.v.m. warmte) heb ik gevraagd of ik niet eerder mocht. Dat was geen probleem, echt tof! Kortom; voor de mensen voor wie het belangrijk is, ook de fitnessruimte kan er prima mee door!

NB: Hardlopen langs de kust is trouwens ook een aanrader!

NB2: Wij waren net een dag terug toen de aardbeving plaatsvond. Wat een drama voor het eiland zelf en de mensen die het getroffen heeft. Kos stad is prachtig; onvoorstelbaar dat het er nu in puin ligt. Ik kan alleen maar hopen dat het snel weer herstelt kan worden en laat het vooral een vakantie naar Kos niet in de weg staan!

Gereisd met partner in juli 2017

Goed maar niets bijzonder

Annelies, 29-5-2017

Dat er niet niets te doen is en erg rustig. En gehorig.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldige appartementen! Heerlijkl, ga zeker terug

Petra, 20-4-2017

Het zijn mooie ruim ingerichte appartementen, met lekker lange (goede!) bedden, een mooie inloopdocuhe, nespresso-apparaat op de kamer. Gewoon top. Ook de staff van dit klein complex is supervriendelijk en zorgzaam.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Artemis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Artemis scoort een 8.65 uit 10 op basis van 364 reviews.