Beoordelingen Appartement Artemis****

22 september 2014

Artemis****
301 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Artemis****
93, Paleon Ethelonton Polemiston str., GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Artemis scoort een 8,4 uit 10, op basis van 301 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Artemis**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 113 vakantiefoto's van Appartement Artemis**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Appartement Artemis**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.

8,3
8,7
7,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed maar basic"vertalen
A. Strausz
8,0

24-08-2014 Appartement is erg basic, maar OK. De badkamer is echter te triest voor woorden. De douchebak was net groot genoeg om in te staan. Bij iedere beweging liep het water verder de badkamer in en het douchegordijn had niet veel nut, sterker nog, die plakt aan je vast als je beweegt. We hadden een kamer in het bijgebouw en konden wegens de gehorigheid alle komende en gaande gasten horen, ook die die op stap waren geweest.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (Parthos en Camillia achter de bar) en de dames van de receptie. Ontbijt helaas wat aan de magere kant. Genoeg zonnebedjes aan het zwembad, zelfs in het hoogseizoen.
De meiden van de Kidsclub, Lizet en Kim deden het super, onze bijna 5-jarige dochter was graag bij ze en kon niet wachten tot ze er weer heen mocht de volgende dag. We hebben al met al genoten en een fijne vakantie gehad.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke, relaxte vakantie"vertalen
Miriam Mobach
9,0

15-08-2014 Net terug van 2 weken Kos, net als 3 jaar geleden is Artemis een prima accomodatie: appartement is netjes en schoon, winkels en restaurantjes in de buurt en met het huren van de fietsen bij de buren ben je zo in het stadje. Zeeeeer vriendelijk personeel met Panos en Camilia achter de bar: bbq-avond was heel gezellig. Wat het vooral relaxed maakte, was de kids club. Kim en Liset hebben het supergezellig voor onze zoon van 5 gemaakt. Hij is er nu nog vol van een heb een boek uit kunnen lezen. Echte aanrader!!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi appartement maar ligging viel tegen"vertalen
y_vermeulen
4,0
8,0

24-08-2014 Mooi appt met voor Griekse begrippen complete uitrusting (zelfs een broodrooster, koffieapparaat, waterkoker en föhn). Netjes, schoon, alles werkte. Dagelijkse schone lakens en handdoeken. De ligging viel echter tegen. Het is even lopen naar het strand waar Artemis ook een privéstrand had, maar dat was een club met harde muziek en veel Griekse jongeren, dus daar gingen wij niet tussen zitten. Verder vond ik het strand ongezellig, weinig mensen in zee. Als je de zee in liep kon je na een meter al niet meer staan. Het appartementencomplex ligt buiten de stad, aan de hoofdweg. Verkeer raast hier hard voorbij en dat geeft een hoop herrie. Het is ruim een kwartier lopen naar het centrum van Kos-stad. Fietsen is goed mogelijk op Kos en wordt dan ook veel gedaan. Nadeel: waar je ook loopt hoor je weer een fietsbel dat je aan de kant moet. Kos-stad is erg druk en toeristisch, maar bruist wel, zeker bij de haven. Wij hebben het heerlijk gehad op Kos, maar ik hoef er niet nog een keer naar toe.

"Wat een fijne vakantie!"vertalen
Rebecca Russchen
9,0

17-08-2014 Voor het eerst een vakantie op Kos. We ontdekken al snel dat de sfeer erg goed is. Zoals het moet zijn op vakantie! Mooi hotel, lieve mensen, prachtig centrum en heerlijk eten. Als kers op de taart de kids club. Kim en Liset doen er alles aan om het de kinderen naar hun zin te maken.

"Geweldig hotel"vertalen
Jack
9,0

22-07-2014 Wij zijn net terug van een geweldige vakantie bij hotel Artemis. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Mooi schoon hotel, vriendelijke mensen, niets is teveel, maar vooral de kinderen hebben genoten. De kidsclub met Kim en Liset is geweldige 2 toffe meiden die er alles aan doen om het de kinderen naar hun zin te maken. Toppie. Wij komen zeker nog een keer terug.

"Super Fantastisch"vertalen
Brouwers
10,0

22-07-2014 Dit was zo fijne vakantie, Artemis doet er alles aan om het naar je zin te maken Panos en Camilla achter de bar, wat een harde werkers en altijd vriendelijk.
Voor ons het was de Barkie Kidsclub met Kim en Liset de beste ervaring tot nu toe. Wat een geweldige meiden, die zelf het afscheid tot een feestje hebben gemaakt, Geen dag was het hun te veel.
We hebben als ouders een hele relaxte vakantie mogen beleven.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Hele fijne vakantie gehad!"vertalen
marieke van steense...
10,0

13-07-2014 Wij zijn net terug van kos. We hebben het erg fijn gehad. De appartementen zijn heel schoon. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Niets is ze teveel. Ze moeten hard werken maar ze zijn altijd vriendelijk. De strandbar heaven is ook erg leuk. Een paar keer heerlijk gegeten, ook s avonds. Ook aan de bar van het zwembad kun je heerlijk lunchen. Probeer de pita giros!! Of de ceasar salad! Heerlijk! Ook de kidsclub was fijn voor onze kinderen. In kos zelf hebben we goed gegeten bij old river, ali ( typisch grieks, op aanraden van bardame cammilia) en twee keer terug gegaan naar petrino. Dit is erg goed! We hebben een heerlijke vakantie gehad!

met partner, Juni 2014
"Hotel goed, maar geen 4 sterren"vertalen
Claudia
8,0

25-06-2014 Het hotel is kleinschalig en eenvoudig.
Personeel zeer vriendelijk. Zwembad erg mooi, kamers standaard, bedden erg hard. Wifi moest je 20 euro betalen voor een hele week. Ontbijt was weinig variatie.
Hotel ligt net buiten de drukte van het centrum op ongeveer een kwartiertje lopen. Strand gezellig met gratis bedjes.

met vrienden, Juni 2014
"Prima appartement"vertalen
Wingie
9,0

08-07-2014 Prima complex,centraal gelegen en vlak bij het strand en het personeel is bijzonder aardig,niets is te veel,wij komen hier zeker terug.

met partner, 2014
"Verouderd"vertalen
Hij & Zij
5,0
7,0

26-05-2014 App. lag a.d. achterkant (nw) v.d. dependance (geen lift en nogal gehorig) 's morgens en 's middags aardig koel, later in de middag zon op balkon. App. schoon en ruim maar verouderd (hordeur in slaapkamer foetsie) en zéér basic ingericht: koelkastje, magnetron, elektrisch kookstel, grote + kleine pan, snelkoker, cafetière, 4 diepe, 4 platte borden, platte schaal, 4 glazen, 4 mokken, 4 lepels, messen + vorken, blikopener, flesopener m. kurkentrekker en klein mesje. Zelf koken gaat, maar is behelpen. Hoog aan de muur klein ouderwets tv-tje (wel met BVN). Airco in slaapkamer en huiskamer-keuken. Badkamer: wc, wasbak en nogal kleine douche. Harde matrassen! Wel ruime kasten met ieder 10 kleerhangers. Personeel vriendelijk (m.n. kamermeisje Diana dat 7 dagen per week werkt; wees a.u.b. aardig voor haar). Kamer elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt, handdoeken gewisseld, etc.
Beachclub Artemis Heaven (als bij zwembad soms wel harde muziek) bij drankje gratis wifi, zitjes en ligbedden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?