Beoordelingen Appartement Artemis****

20 april 2014

Artemis****
289 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Artemis****
93, Paleon Ethelonton Polemiston str., GR-85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Artemis scoort een 8,5 uit 10, op basis van 289 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis**** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Artemis**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 98 vakantiefoto's van Appartement Artemis**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Appartement Artemis**** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

289 beoordelingen over Artemis****

289 beoordelingen
8,6
7,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Mooi hotel/appartement."vertalen
loes68
10,0

20-9-2013 Artemis is op loopafstand van Kosstad. Het is een mooi complex. Wij zaten in het hoofdgebouw, aan het eind van de gang, met een kamer met 2 balkons. Prima kamers, keurig, schone badkamer, prima slaapkamer. Alles was schoon, compleet en heel. Hele complex keurig netjes. Receptie perfect bemand, Alle personeel, ook de schoonmaaksters, barman ed, heel erg vriendelijk en netjes. Voor het strand loop je door naar achteren, Artemis Haeven, ook daar nette bediening en gezellig met de muziek

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
Linda
7,0

31-10-2013 Artemis is een zeer goed en geweldig gelegen hotel. Kamers zijn prima en voorzien van arco zowel in het zitgedeelte als in de slaapkamer.
Lekker ruim balkon en zeer dicht bij het strand. Centrum is op loopafstand. Hotel ligt net buiten de drukte, maar toch heel gezellig.
Zeker voor herhaling vatbaar.

"Leuke en gezellige accommodatie!"vertalen
Arno
8,0

30-7-2013 Artemis is ons prima bevallen. Het complex ligt aan het (kiezel)strand en op wandelafstand van het centrum. Supermarkten om de hoek, net als enkele goede griekse eetgelegenheden (Spiros!). Artemis is niet al te groot en overzichtlijk, met een heerlijk zwembad en voldoende ligbedden. Zwembad is vrij gelegen. Bar bij het zwembad is top. Ontbijt voldoende. Voor kinderen tot 10 jaar leuke afwisselende nederlandse kidsclub. Voor volwassenen werden op Artemis geen activiteiten georganiseerd. Vaak werd door de sportieve gasten zelf een volleybal/waterpolo wedstrijd gehouden (was leuk!). Bijbehorende trendy strandclub Heaven (luide lounge-muziek) ziet er fraai uit, maar wordt vooral bezocht door plaatselijke griekse jeugd. Vond het zelf wel een leuke afwisseling, in contrast met de meer familiaire sfeer aan het zwembad. S'avonds is 't bij Heaven rustig. Appartement zelf is standaard en werd voldoende schoon gehouden. Personeel vriendelijk. Aanrader!

"Gewoon goed"vertalen
Fam. Schoormans
8,0

10-8-2013 Netjes, zwembaden in orde, alles werd goed bij gehouden. Elke dag schone handdoeken en lakens, zelfs de afwas werd gedaan ( wat een fooi op de eerste dag al niet kan doen ). Rustig complex, centrum Kos stad leuk maar niet te groot. 2x supermarkten in de buurt, Eet tentjes te kust en te keur, regelmatig bij Sun Set en Istros en Johnsons gegeten, gewoon goed.

"Prijs kwaliteit wat laag"vertalen
Veenendaalvakantie
6,0
6,0

15-8-2013 Positief:
kleinschalig complex, dus overzicht voor de kinderen. Kidsclub is uitstekend, fijn personeel. Voldoende kinderen ( Nederlands) om de kinderen bezig te houden. Voldoenden bedjes bij het zwembad.
negatief:
Beperkt ontbijt voor de prijs die wij betaald hebben. Geen glijbaan voor de kinderen, kiezelstrand met zeewier. Locatie kan veel beter voor de prijs die je betaald. Drie sterren, zeker geen vier.

"Teleurstellend!"vertalen
M.S.
5,0
5,0
4,0
4,0

18-7-2013 Net terug vanuit Kos en we moeten toch echt even kwijt dat de reacties hier echt te positief zijn! Wij vonden ons appartement echt niet schoon, mooi of voldoen aan de prijs/kwaliteit die wij verwachtten. We snappen ook niet dat mensen zo positief kunnen zijn! Badkamer vies, eetresten van een ander in de koelkast, saaie inrichting van het appartement, bedden veeeel te hard, ontbijt echt (te) sober, veel stof in de kamer (teken van niet schoonmaken) etc. Te veel dingen vielen ons dus tegen! We zaten in het bijgebouw en hebben wel verschil gezien met het hoofdgebouw: dat was ietsjes beter, maar ook niet echt om over naar huis te schrijven. Zwembad en Kidsclub wel ontzettend goed en afstand tot strand en centrum perfect. Naar aanleiding van onze bevindingen zou ik een ander nooit aanraden om hier op vakantie te gaan (zeker gezien prijs/kwaliteit)!

"Oost, west, Artemis, best"vertalen
juan denissen
9,0

27-7-2013 Heerlijke vakantie gehad van 4-7 tot 18-7-2013.
Spyros errug goede/ gezellige barman, waar je ook echt een paar keer in zijn familierestaurant (Istros) moet gaan eten.
Prima ligging, goede appartementen.Goed geisoleerd. Je hoort alleen de mensen in het bijgebouw hun deur sluiten wanneer zij thuis komen, verder geen buren gehoord. En alle appartementen waren bezet.
KIEZELstrand in de achtertuin. Zandstrand bij Tigaki 10 km.
Winkels en pinautomaten in overvloed. Allen binnen 5 minuten lopen.
Eten aan het zwembad is erg lekker, helaas maar tot 15.45 uur. Haal zelf je ontbijt bij de bakker of supermarkt in de buurt.
Kinderanimatie was perfect, aan het zwembad, complimenten voor Carlo en Marjolein. Geen grootste shows, maar gezellig samen met de kinderen.
Artemis is vooral geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Het is rustig.
Bedden zijn verschillend, maar met een deken onder het onderlaken lagen ze allemaal redelijk goed.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
silvia
8,0

1-7-2013 Onzettend aardige en lieve mensen, wij hadden een ruim 2kamer appartement met uitzicht op de zee. Ontbijt is simpel maar prima te doen, de bar is open tot 24:00, de keuken is wel om17:00 dicht. Elke dag werd er schoongemaakt. Je loopt een pad af en je bent al bij het strand, gratis bedjes. Gezellige strandtenten aan de zee, heaven hoort bij artemis en is super goed verzorgd. Met 15minuten lopen ben je in kos stad waar je heel goedkoop en gezellig kunt eten. Leuk sfeertje, voor elke leeftijd. Dagje bodrum met touroperator is een aanrader, maar 1 uur op de boot, 2 uur een rondleiding en en 3 uur vrije tijd.

met een groep, Juni 2013
"Het was fantastisch!"vertalen
Trudy
9,0

18-7-2013 In en om het gebouw alles brandschoon, wij zaten in een 2-kamer appartement met uitzicht op het zwembad, je kon kiezen uit een balkon in de zon of lekker op de wind. Het appartement werd goed schoon gemaakt, iedere dag schone handdoeken en zeker wel 4x schone lakens in 1 week, super! De barmannen waren ook heel erg aardig, s'ochtends was Spyros er, hij werkt keihard, ook nog in het restaurant (vlakbij Artemis genaamd Istros) van zijn ouders, waar we een paar keer echt!!! Grieks hebben gegeten. s'avonds was Theodore de barman die vooral heel veel grapjes maakt, heel erg slap haha. Bij de receptie is men ook allervriendelijkst en over het ontbijt hadden we niets te klagen. Er was voldoende voor iedereen, wat eten die mensen thuis? die zo klagen?
Lekker dicht bij het strand en centrum, s'avonds lekker rustig, kortom we raden dit appartement bij iedereen aan!!!
Trudy, Monique, Angela en Kim

met oudere kinderen, Juni 2013
"Zeer goede vakantie gehad"vertalen
Arnold van Essen
9,0

28-6-2013 Artemis is ons uitstekend bevallen, alles zeer netjes en elke dag werd ons appartement zeer netjes schoongemaakt, iedereen heel aardig.
We waren voor de eerste keer naar het buitenland nadat we 18 jaar naar Zeeland zijn geweest, dit is ons zeer goed bevallen wat een aardige mensen die Grieken.
Iedereen wil je helpen en en je kunt overal lekker eten, we zijn bij Baltic Beach geweest en daar zijn de mensen in de bediening heel aardig en zeer vrolijk.
Ook bij Old River en bij Museum lekker gegeten, kregen zelfs bij Istros aan de zelfde weg als Artemis ook nog eens 10% korting omdat de ober van het restaurant overdag de bar deed bij het zwembad bij Artemis.
Het zwembad was mooi en alles zeer schoon, ook de ligbedden waren goed, we hebben fietsen gehuurd bij Moto Harley en lekker gefietst, mijn trapper ging onderweg los van mijn fiets en na een belletje stonden ze binnen een half uur met een nieuwe fiets bij ons.
Een heerlijke vakantie in Kos en wij gaan zeker nog vaker naar Griekenland.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?