Kos
7,2

16 reviews over Appartement Aristo in het Nederlands

Maarten, 29-12-2007

wij zijn er in september geweest, maar mijn advies is dat je er niet te veel van moet verwachten. Bedden zijn niet echt fijn. Voor de bediening geldt het zelfde, "het is dat het moet" stralen ze allemaal uit. Er was helemaal geen sfeer. Het enigste pluspunt: de ligging t.ov. het restuarant Nikos. Daar kun je echt heerlijk eten. Daarvoor alleen al zou ik terug willen gaan
Gereisd met partner in december 2007

Arja Hendrikx, 29-11-2007

Ik was Hostess in Kos en had vele gasten in deze appartementen. Ze zijn heel erg eenvoudig maar wel goed. Ze liggen wel een stukje van het vcentrum maar een fiets huren kost ongeveer 1.5 per dag en de bushalte is voor de deur.

Eenvoudig maar in principe goed als je geen hoge verwachtingen hebt. 3* maar in Griekenland is dat natuurlijk altijd minder dan in NL. Over het algemeen bijna alleen maar tevreden klanten gehad,

Gereisd alleenreizend in november 2007

Nienke, 23-10-2007

In onze brochure stond dat het vlakbij de zee lag en dicht bij kos zelf. dat vonden wij wel een beetje tegenvallen.

voor het strand moet je wel een klein eindje lopen. en voor de stad kan je niet lopens doen..

dus taxi of scooter of bus is wel nodig!

verder was het appartement echt super.

mooi balkon en best schoon.

was een super vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Sloots, 3-9-2007

Complex ziet er goed uit. elke dag werd de kamer schoongemaakt, 0m de dag schone handdoeken. Zwembad is schoon. Met de fiets zit je zo in Kos.

's Avonds wel veel herrie van de TV, jammer. Mooi uitzicht op zee en opkomende zon. bedden liggen wel redelijk (mijn kinderen, 10 en 12 jr, vonden ze lekker liggen). Kos is een leuke en mooie stad. Aan de haven zitten is heerlijk vanaf 17.00 uur komen alle boten weer binnen varen en kun je daar heerlijk op een bankje naar gluren. Al met al een prima vakantie gehad, voor herhaling vatbaar

Mo Brouwers, 21-8-2007

Net terug van een weekje Aristo. ziet er leuk en gezellig uit.De bedden zijn niet erg geweldig maar toch te doen.Veel mieren in ons appartement,heel veel vliegen s nachts erg benauwd.Keukengerei minimaal. Veel irritante engelsen.s Morgens om zes uur werden alle bedden in het zwembad in beslag genomen door er handdoeken op te leggen( = bezet) het personeel aan de receptie en s avonds in de bar niet erg vriendelijk.De dame

s morgens superlief.Minimarkt niet aanwezig,tennisbaan niet gezien,1 keer schone handdoeken gehad i.p.v.3 x per week.Iedere dag schoonmaak en petje af voor deze donkere dame.Restaurant Nikos en Kontessa beneden verdient een 10: zeer gezellig,vriendelijk, grote keuze en super kwaliteit voor een zeer lage prijs,echt een aanrader.

Zij hebben eeen hoop goedgemaakt.

Al met al hebben wij het ook wel naar ons zin gehad maar zullen er zeker niet meer terugkeren.

pelzers, 10-8-2007

wij zijn daar geweest van 12 juli tot en met 26 juli met 2 gezinnen , echt een aanrader voor weinig geld toch een mooi appartement met grote keuken (4 persoons) onder aan de berg is een goed restaurant genaamd nikos en kontesse waar we 2 weken bijna iedere dag gegeten hebben. wij denken iedere dag nog terug aan kos met een gemiddelde graden van 39 graden en weten zeker dat we in de toekomst nog een keer terug gaan

Bob, 2-8-2007

Ben net terug het was er super leuk let wel op waar je je fietsen huurd dat verschild nog wel eens van prijs.

Ook de excursies verschillen van prijs

ga daarvoor naar kosstad straatje naast de macdonalds. De bedden vallen ook wel mee en het eten is goedkoop.

terug op 29-7-2007

caroline, 20-7-2007

wij zijn vorig jaaar naar appartement aristo geweest. het was echt een ramp wij wilden een andere kamer hebben maar dt weigerde het personeel. later in de avond vroegen wij dat weer hij gaf ons meteen een andere kamer. in de buurt van het appartenment zijn er fietsen te huur maar als je iets verder loopt dan kom je nog een fietsverhuurder tegen die zijn een stuk goedkoper. dat lopen is ong. 3min lopen

d excursies die je bij de host/ess kan boeken zijn erg duur ga naar de stad. in de straat dichtbij de macdonalds zit een reisbureau. daar kan je voor € 7 euro naar bodrum gaan excl. visum.

elly peter ilona en mariska, 10-7-2007

wij waren van 14 juni t/m 21 juni in Aristo, erg leuk geweest geen vuil zwembad,leuk app goed schoongehouden elke dag schone lakens en handdoeken bedden zouden beter kunnen maar ach voor een weekje wel uit te houden goede prijs kwaliteit verhouding Kos stad binnen handbereik met bus stopt voor de deur en taxi voor 8 euro

Slangen C, 6-7-2007

Was nog niet echt open toen we er aan kwamen in begin mei.Geen zwemwater, geen warm water. En raar onvriendelijk personeel.En afgelegen van centrum.
          Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aristo in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aristo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aristo scoort een 7.18 uit 10 op basis van 17 reviews.