Kos

Uitstekend

3 reviews over Appartement Apollon Suites in het Nederlands

Wendy, 17-5-2007

Mooi complex, met prachtige tuin. Zwembad is ruim maar niet diep (1,35m) en wordt goed onderhouden. Er zijn voldoende ligbedden.

3-kamer appartement is eenvoudig maar voldoende. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Personeel is vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant maar er zijn diverse taverna's in de omgeving. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd anders in juli 2005

trijnie smit, 24-8-2006

appartement apollon suites hoort bij hotel apollon in de wijk lambi. Het is een mooi complex omringt door een mooie tuin. Je mag van alle faciliteiten van het hotel gebruik maken. Het zwembad is erg mooi en is niet dieper dan 1.35m.

In de boeken van Touroperator staat dat je moet betalen voor je ligbed en parasol maar dat is niet zo. Het is ongeveer 10 minuten op de fiets om naar kos-stad te gaan, maar je komt langs een weg met veel market-shops, restaurants en winkeltjes dus er is veel te zien als je naar kos-stad fietst. Als wij terug zouden gaan dan zeker weer Apollon Suites.

Gereisd anders in augustus 2006

Marijke Westdorp, 29-7-2006

We zijn als gezin met 2 kinderen (6 en 9) hier op vakantie geweest van 6 tot en met 20 juli 2006. We hebben genoten! Het appartement was geweldig en met name het zwembad! De schoonmaak was prima en de tuin om het compex erg fraai! Dicht bij het Lambi-strand en ff op de fiets naar Kos-stad was ook super (fietsen huren bij Moto Harley, 100 meter verderop)! Natuurlijk even langs bij Baltic om iets te eten of te drinken. Heerlijke sfeer, heerlijke temperatuur en een heerlijke wind. Ook erg goed gegeten bij Granada, ong. 150 meter richting stad; alles uit eigen tuin en ze maken alles vers voor je klaar! 't Was een vakantie uit duizenden! Roel en Marijke Westdorp
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apollon Suites in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apollon Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apollon Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.