Appartement Apollon Plaza ***

16 reviews over Appartement Apollon Plaza in het Nederlands

Geweldige week gehad.

Patricia, 26-9-2008

Mooi hotel.

Elke dag schone handdoeken.

Eten is ook prima!

Dichtbij het strand.

kortom voor herhaling vatbaar.

Kos is echt een aanrader.

Gereisd familie in september 2008

barry marion, 19-9-2007

net terug van 13 dagen apollon.

eerst hele slechte kamer, na overplaatsing iets betere kamer.

veel ongedierte. er wordt slecht zuiver gemaakt(veel stof). eten was echt slecht. op het eerste gezicht zag het er allemaal aardig uit, maar alles is oud vies en versleten.

de hostes en zo een beetje iedereen op het eiland weet dat het hotel niet zo best is en toch wordt dit hotel als klasse A (lux) aangeboden.

de eigenaar van het hotel rijdt fluitent met zijn nieuwe mercedes (de grootste die er bestaat)het eiland rond.

na eerste dag, dagelijks uit eten gegaan. (dit was wel te eten)

de groeten

Gereisd met partner in september 2007

Aatjes, 21-8-2007

Lastminute 15 dagen all inclusive voor ruim 1200 euro. De kamer was netjes en schoon. Op ons balkon stonden 4 apparaten uitgestald van airco's van andere kamers. Wij zaten in het hoofdgebouw, waar het gehorig was door gasten die om 7.30 uur lopen te bleren+geen rekening houden met andere gasten.

Het ontbijt bestond uit oa jam, honing, kaas, vlees, yoghurt, feta, boter, chocoladepasta, eieren, spek, watermeloen. Genoeg keus, maar het brood is echt minimaal 1 dag oud. Voor 1200 euro mag je wel vers brood verwachten.

Ik heb maar 1x savonds t eten meegedaan en dat vond ik niet slecht qua keus, vleesspiesjes, moussaka etc.

Bij het zwembad moet je wel op tijd zijn, want de hele dag zijn er stoelen bezet en de mensen komen pas om 3 uur in de middag van de zon genieten. Dus is er voor jou geen plek.

Kortom: Het is een prima hotel, maar de prijs was wel te hoog voor de kwaliteit vind ik.

Gereisd met partner in augustus 2007

Raoul, 3-8-2007

Een erg leuk appartement voor mensen die niet al te veel eisend zijn. Het is allemaal voldoende. De schoonmaak was iets minder en de handdoeken werden dan wel en dan niet vervangen. Echter hebben we totaal geen last gehad van ongedierte (alleen mieren, maar die zitten ook in 5 sterrenhotels (ja dat heb ik met mijn eigen ogen gezien;)). Ook de ligging is prima! Met de fiets ben je binnen 5 minuten in het centrum. Je zit aan een lange rechte weg die zo Kos Stad in gaat.

Tip voor de mieren: vul de koekenpan met water zet daar op zijn kop een bol bord in en leg daarop de broodplank. Mieren kunnen niet zwemmen dus je eten staat veilig op de broodplank!

Verder zit het totaalbeeld er echt super uit! De entree is erg mooi! En er is een groot binnenplein met het zwembad en allemaal bomen eromheen. Erg leuk bedacht!

Kort samengevat is dit een ideale plaats voor iemand die niet te veel luxe hoeft. Het is allemaal gewoon voldoende-goed. Niet super, maar GENOEG!

Gereisd met partner in juli 2007

Familie Smits, 16-7-2007

Wij waren hier een week in juli 2007 met een kleuter. We sliepen in een appartement wat een beetje achteraf lag, lekker rustig. Het paadje ernaartoe is minimaal verlicht maar goed te doen. Prachtige tuin om het hotel en de appartementen. Aardige dames aan de receptie. Leuk zwembad, jammer dat er geen toezicht is. Er sneuvelt wel eens een glas en er werd wel eens hard met een bal gejast. Sommigen vinden het nodig al vroeg een ligstoel in te pikken en de halve dag de handdoek te laten liggen. Op mooie fietsafstand van het stadje. Voor ieder wat wils betreffende eten en drinken. Leuk om eens geweest te zijn. En wat de beestjes betreft: in 8 dagen: 1 vette spin, 2 kruipsels die niet te definieren zijn en wat miertjes maar je moet ook wel je etenresten opruimen! Dat de beestjes groter zijn is ook niet vreemd bij 34 graden! Aanrader, vooral voor de kleintjes: neem een klamboe mee!
Gereisd familie in juli 2007

charlotte, 25-6-2007

Wij zijn hier terechtgekomen omdat het in Boheme afschuwelijk was.

Apollon zag er véél beter uit. De appartementen waren schoon. Het zwembad werd keurig onderhouden.

Het hotel heeft geen extras, dat is misschien wel jammer. Je moet echt de stad in of naar het strand om je te vermaken.

Gereisd anders in juni 2007

Piet en Nel, 11-1-2007

Dit is de mooiste vakantie, die ik ooit heb gehad! Een en al super! We houden van dit appartement!
      Gereisd anders in januari 2007

yvonne, 4-9-2006

Ik heb een erg leuke vakantie gehad op Kos. Er zijn erg veel muggen waardoor je niet kunt slapen 's nachts. Toen we aankwamen was de kamer niet schoon. Dode muggen aan de muren en andere vieze vlekken. We hadden geen messen, glazen en er waren 2 lampen stuk. Wanneer je dit doorgeeft aan de receptie wordt er meteen wat aan gedaan. Ze spreken goed engels.

We hadden ook erg veel mieren, 's avonds komen er hele grote mieren in de koelkast!! JAKKIE!!

We kregen elke dag voldoende schone handoeken en je bed wordt opgemaakt.

Voor € 8,90 kun je in het hotel eten een 5 gangen diner wat goed smaakt.

We hebben fietsten gehuurd maar het eiland is absoluut NIET fietsvriendelijk!! er zijn geen fietspaden en je kunt niet naast elkaar fiesten, dan wordt je van de sokken gereden.

het uitgaansleven valt tegen er zijn weinig grote discotheken en erg duur!! We betaalden € 8,- voor 2 glazen cola!! wie van kroegjes houdt kan zich prima vermaken in de barstreet, ongeveer 15 min. fietsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Beb en inga, 7-8-2006

Wij vonden de huisjes erg smerig, veel last van mieren en vooral veeeel muggen. De douche was helemaal een ramp. Meestal koud water als je niet als 1e er onder sprong, en vaak weinig waterdruk. Vrienden van ons hadde muize in hun kamer en die daarnaast zelfs al kakkerlakken. Het ligt wel lekker rustig dat wel, maar je kunt wel merken dat het echt huisjes zijn voor de jeugd, het paadje erheen was erg donker en de verlichting deed het maar half. Het schoonmaken gebeurt wel, maar niet zo goed. soms elke dag nieuwe handdoeken en soms om de 2 dagen. al met al... leuke vakantie maar de huisjes waren #%^@#%$&@#^*& ciao
        Gereisd anders in augustus 2006

annemiek, 31-7-2006

wij zijn net een dag terug uit kos.

het appartement ligt inderdaad iets achteraf van het hotel (appollon)maar lekker rustig en mooi aangelegen van binnen netjes en ruim.zwembad is lekker groot en erg mooi.aan te raden is een fiets te huren niet duur en erg makkelijk!wij zijn niet de makkelijkste maar hebben een top vakantie gehad!!in de buurt kan je lekker en goedkoop eten bv smugglers(naast het hotel) en van gogh

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apollon Plaza in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apollon Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apollon Plaza scoort een 7.38 uit 10 op basis van 16 reviews.