Appartement Apollon II **

Matig

12 reviews over Appartement Apollon II in het Nederlands

Prachtig

hufihh, 7-7-2009

Het was heerlijk warm, heel mooi en gastvriendelijk.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

ERG GEHORIG APPARTEMENT

Anne Hettema, 19-8-2008

Wij hebben 600 euro betaald voor 8 dagen in dit appartement. (5 augustus t/m 12 augustus) Gezien de prijs was het een VETTE tegenvaller. Af en toe maar iemand bij de receptie. S'nachts enorme geluidsoverlast van andere gasten in het appartement. Warm water wordt door de zon opgewarmd dus je bent verplicht om op bepaalde tijden te douchen. Mits het warme water weer op is door vorige douchers. Ligging is wel ideaal maar dat is dan ook het enige. Voor 600 euro had ikwel iets meer verwacht.....Kos-stad zelf is Super!!!
Gereisd anders in augustus 2008

goed genoeg voor de prijs

Laura, 30-7-2008

De receptie/hal zag er niet zo goed uit. Op 2 tijden van de dag was er er mensen van de receptie, deze werkte via een andere baas.

De kamer en badkamer waren heel erg schoon en de airco was heel prettig.

Zonder de airco was het daar niet te doen.

Er was inderdaad geen waterkoker, maar voor zo'n hostel kan je dat ook niet verwachten.

Gereisd familie in juli 2008

J.N.Bax-Meeng, 28-10-2007

erg slecht!Geen waterkoker,alleen één grote pan.Lift stuk!2dagen geen warm water,niemand bij de receptie.Gelukkig hebben we een ander appartement gekregen!!!!!!Vakantie geboekt via internet.18Okt-27Okt 2007.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

j.j.l. moerland, 21-10-2007

voor wat je ervoor betaald, mag je ook niet veel verwachten. Wij zijn er de 1e 2 weken van oktober 2007 geweest. Geweldig weer gehad. Het centrum dichtbij. Strand 10 minuten fietsen. Verder genieten.
Gereisd met partner in oktober 2007

M.J. van Bennekom, 3-8-2007

Wat een verschrikkelijk waardeloos appartementencomplex! Dat er kakkerlakken rondlopen is geen wonder. De lakens en de handdoeken zijn EEN keer vervangen!

Rondom: ABSOLUUT NIET NAARTOE GAAN!

Gereisd familie in augustus 2007

Carolien, 30-7-2007

Ligging is geweldig, wanneer je de weg oversteekt sta je op het strand. Van de discotheek die onder het appartement zit hebben wij geen last gehad, terwijl we op de 1e verdieping zaten. Dat valt dus erg mee! Verder geen last gehad van ongedierte. Juli, de receptioniste, is erg aardig en behulpzaam.
Gereisd met partner in juli 2007

c van den donker, 12-5-2007

Wij bezochten deze accom. in mei 2007 ligging is ideaal.De rest van het appartements gebouw is verre van ideaal.Met geluk is er tussen 16 en 17.00 uur een beetje warm water om te douchen.De lift wordt uit bezuiniging afgesloten. schoonmaak 2x ipv 4 x per week. opbergruimte is van voor de oorlog. als je in de bovenste lade je kleding neer wil leggen val het direct met bodem en al door naar de onderste lade. Touroperator haal apollon 2 uit je programma.
    Gereisd anders in mei 2007

Henry, 6-1-2006

Ik ben hier in 2000 geweest met een groep vrienden, echt een super tijd gehad! maar op 1 avond zijn we wezen stappen en zwaar beschonken terug gekomen, met als gevolg een diepe slaap! opzich niets mis mee! maar die nacht is onze kluis OP DE KAMER leeg gejat! alle tickets, paspoorten, bankpasjes, en cash geld, ook het geld uit onze portemonees! volgende ochtend direct de reisleidster gebeld, want bij de receptie was niemand. de reisleidster probeerde contact te krijgen met de eigenaar van het hotel, die was nergens te bereiken! aangifte bij het politie bureau gedaan (wat 2 dagen heeft gekost). maar om een lang verhaal kort te maken, die eigenaar van het hotel was dus ineens nergens meer te bekennen, best vreemd! maar alles is gelukkig weer goed gekomen, met verzekering etc.

maar ik heb helaas nooit gehoord of die eigenaar toen is opgepakt, de hufter

Gereisd anders in januari 2006

Cindy, 28-4-2005

De appartementen zijn uitstekend qua hygiëne, ligging en ruimte. Betty was aardig en altijd behulpzaam.

Jammer dat Karel Kakkerlak van de Chinees eronder iets te vaak langs kwam.........

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apollon II in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apollon II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apollon II scoort een 5.42 uit 10 op basis van 12 reviews.