Kos

17 reviews over Hotel Apellis Beach in het Nederlands

GEWELDIG GENOTEN

Harma, 28-10-2008

Prima hotel,aardige mensen.

Een beetje verouderd maar wel schoon en netjes.

Personeel aardig en vriendelijk, eten was prima.

Door een fiets te huren, was alles goed berijkbaar.

Zou er wel weer naar terug gaan.

Gereisd met partner in oktober 2008

topper

Marian, 30-9-2008

accomodatie: Hotel Apellis, Kos Stad,

het personeel is erg vriendelijk en altijd hulpvaardig, kamers eenvoudig maar schoon en de oudestad is niet ver,

bij het ontbijt kan iets meer afwisseling

voor de rest: graag nog een keer

Gereisd alleenreizend in september 2008

kos juni 2008

barbera, 26-6-2008

fijn hotel! erg aardige mensen, geweldig uitzicht over zee en turkije, kamer mét bad en balkon én koelkastje - ideaal! wel was het ontbijt aan de vroege kant, tot 9.30. 10.00 zou net iets relaxter zijn.

met een fietsje (ca 1,50 per dag) ben je zo in het centrum!

Gereisd met vrienden in juni 2008

M&V, 11-2-2008

Wij zijn hier vorig jaar juli geweest en vonden het werkelijk top! Prachtig uitzicht (op zee), maar toch dichtbij Kos-stad. Netjes maar eenvoudig appartement, lekker rustig en knus sfeertje. We hadden een scooter gehuurd en op deze manier was alles prima te bereiken. Een echte aanrader voor mensen die graag dichtbij de stad willen zitten, maar toch een beetje rust en een mooi uitzicht willen!!
Gereisd met partner in februari 2008

Mayke van Vliet, 3-9-2007

wij zijn als lastminute bij apellis terecht gekomen op 19-08-2007.

een rustige omgeving aan de noordkust van Kos waar op t strand niets de doen is, maar geen probleem we hebben een fiets gehuurd de hele week,dus lekker op en neer gefietst naar Kosstad en daar lekker getoeft waar t allemaal te doen is. we hebben die week ook een hittegolf gehad en t hotel stond op dat moment voor ons op een prima plek waar t lekker waaide en ook echt wat koeler was als kosstad zelf.wat zit je tenslotte nou in je hotel? anders moet je gewoon een resort pakken denk ik dan zelf..

Verder was t personeel vriendelijk, en de kamers waren eenvoudig , maar schoon en netjes. net als t ontbijt.

wij hebben t naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in september 2007

Bertus, 2-9-2007

aangekomen op 19-08-2007 om en bij 12 uur snachts konden niks meer te drinken nemen want de bar was dicht

dan maar gaan slapen nou dat kon je wel vergeten we liggen aan de rondweg waar werkelijk heel de nacht verkeer voorbij raast wat een herrie zeg,maar het hotel was netjes aardige mensen behalve de barman goerge wat een hele auteritaire man was wat een griezel zeg zijn vrouw was wel aardig maar ik persoonlijk zou er nooit meer terug gaan er zijn veel mooiere plekken te vinden op dit eiland en er staat erg veel wind in en rondom het hotel, het eten was redelijk maar 14 dagen iedere dag het zelfde gaat wel vervelen hoor

Gereisd met partner in september 2007

V. Yesildag, 14-8-2007

Dit hotel voldeed aan mijn verwachtingen. Alle waar naar zijn prijs.
Gereisd met partner in augustus 2007

H. Blom, 31-7-2007

De ligging is heerlijk rustig, op maar tien minuten fietsen van Kos stad. Het strand is hier ook 'n stuk mooier en rustiger dan in Kos stad. Het hotel is eenvoudig, maar schoon en er zijn aardige medewerkers. Het zwembad viel wat tegen, maar doordat het strand zo dichtbij is, gaat iedereen daar naar toe. Ook het ontbijt is eenvoudig, er is een beperkte keuze.

Wij hebben er een topvakantie gehad, zijn niks tekortgekomen en zouden zo weer terug gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2007

A. van der Balink, 29-7-2007

erg gastvrij,je kunt je onbijt meenemen naar je kamer en op je balkon met uitzicht op zee gebruiken.Er staat op iedere kamer een koelkastje ,handig om water te koelen,of een wijntje of een yoghurtje als je het ontbijt een beetje zat wordt.Er is niet veel variatie.Het hotel ligt net buiten Kos-stad,waar je binnen 10 minuten bent,op de fiets.Omdat het hotel net buiten de stad ligt,is het een rustige plek om goed te vertoeven.
Gereisd met partner in juli 2007

A. Bakker, 22-7-2007

Simpel maar schoon hotel, direct aan de zee en net even buiten de wijk Lambi en Kos-stad. Dus huur je een fiets om 's avonds lekker te eten en leuke dingen te zien. Het hotel wordt gerund door een familie, dus heel kleinschalig. Prima als je er een weekje op uit wil, hoewel je wel even zal wennen aan de harde matrassen.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apellis Beach in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apellis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apellis Beach scoort een 7.33 uit 10 op basis van 18 reviews.