Beoordelingen Appartement Angela***

25 april 2014

Angela***
204 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Angela***
Veriopoulou 48, 85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela*** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Angela scoort een 8,0 uit 10, op basis van 204 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela*** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Angela*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Appartement Angela*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Appartement Angela*** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.

6,9
7,3
7,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuk complex net even buiten centrum Kos stad"vertalen
Jolande van Toorn
8,0

22-9-2013 Appt Angela is een mooi opgezet complex met een leuk zwembad met gratis ligbedden.Ligt aan de rand vd stad, maar in 10 minuten sta je bij de haven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het heeft geen restaurant, echter bij de bar was n kleine kaart voor de lunch en we hebben er heerlijke tosti's gegeten! De kamers zijn ruim en schoon en werden 6x p/wk schoongemaakt.

met partner, Aug. 2013
"2x geweest, maar voor ons niet meer.."vertalen
petje46
3,0
4,0

11-9-2013 Na hier vorig jaar geweest te zijn, en het goed bevallen is, waren we het eens dat we hier naar terug zouden gaan.. Helaas was het niet meer zoals we het vorig jaar achter ons gelaten hadden. Douche was vies, overal platgeslagen muggen, overal haar... douchekop was afgebroken, water spoot er ook achteruit.. wc was te klein zat met gezicht in de wasbak, bedden kraken gigantisch, als je je al omdraait moet je al bang zijn de de buren wakker worden... wel melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Ventilatie in de douche was ook top haha. Personeel was wel aardig, appartement is achterstallig onderhouden, of iig in ons appartement. recht boven de bar.
Schoonmaken werd wel gedaan maar met een griekse slag, ik durf te wedden dat de muggen er nu nog hangen, incl 1 die ik dood heb gemaakt :) Locatie is overigens wel perfect, je loopt of fietst zo t centrum in.

met vrienden, Juli 2013
"Vriendelijkheid en gezelligheid!"vertalen
Rico
7,0

6-8-2013 Net terug van 10 dagen in Angela. We hadden een studio aan de achterzijde. Na 23:00 uur luidruchtig zijn kan je een paar eieren opleveren van de Griekse buren. Studio was knus en werd elke dag goed schoongemaakt. Badkamer wel krap, met name de douche. Schoonmaaksters zijn heel vriendelijk (zeker als je wat achterlaat op je kussen). Overdag heerlijk relaxen in het schone zwembad en tussendoor lekker een tosti eten bij Angelo aan de bar. Wat een kanjer is dat! Alles is erop gericht om het de gast naar de zin te maken. De ligging is iets buiten het centrum dus een fietsje huren is wel aan te bevelen.

Voor mij in de toekomst wellicht wederom Angela!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima appartement"vertalen
Heleen
7,0

16-7-2013 Prima appartement, wordt goed schoon gemaakt.
Inderdaad veel lawaai s'nachts van de jongeren die thuis komen. Dus oordoppen mee ;-)
Prijs/kwaliteit prima.
Gegeten bij Spiros, lekker en hele aardige mensen en dichtbij!
Op de fiets lekker naar het strand en uitgaan is dichtbij.

met vrienden, Juli 2013
"Leuk voor jonge lui niet als 30 plus"vertalen
Monica

15-7-2013 Echt jongerenhotel!
Zeer gehorig en slechte kwaliteit bedden.
Airco is te huur voor 5 euro per dag dus houd hier rekening mee anders niet te doen.
Het is dat we hier voor 4 dagen waren anders had ik me over laten boeken.
Want aan slapen kom je hier niet toe alle jongeren tussen 18 en 25 komen komen zeer luidruchtig terug.
Positieve punten ligt midden in centrum dus alles op loopafstand te doen .
Is een kleiner appartementencomplex dus iedereen kent elkaar.
Wat wel echt een tip is als je het appartementencomplex uitloopt naar links richting stad kom je als eerste restaurant taverna spiros tegen dit is echt een aanrader als je echt goed grieks wilt eten!!
Verder is personeel hotel wel erg vriendelijk

met partner, Juli 2013
"Simpel jongerenhotel"vertalen
Anne
7,0

12-9-2013 De ligging is ideaal, je bent zo in de haven en bij het strand. De inrichting is vrij simpel, alleen mist er in de keuken wat keukengerei (in totaal 2 messen en 3 glazen is niet zo makkelijk).

met partner, Juni 2013
"Super accomodatie"vertalen
Odette
9,0

18-6-2013 Voor de 4e keer in Angela verbleven. Er zijn een paar veranderingen ten opzichte van voorgaande jaren. Receptioniste Maria is vanwege familieomstandigheden dit jaar afwezig. Eén van de schoonmaaksters is vervangen en Theo de avond barman is vervangen door Lambros een 33 jarig broekie die slecht Engels spreekt. Persoonlijk vonden wij dit erg jammer omdat we veel plezier gehad hebben met Theo voorgaande jaren. Desalniettemin hebben we weer een heerlijk verblijf gehad. De ligging van deze accommodatie is gewoon perfect. Aan het einde van de straat loop je midden het centrum in en toch is de omgeving rustig. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar wel schoon en wij hebben begrepen dat de kamers van het hoofdgebouw komende winter gerenoveerd gaan worden. Het zwembad is fantastisch. Lekker schoon door de overloop van het water. De ligbedjes zijn aan vervanging toe (doorgezakt), maar goed te doen en je hoeft gelukkig geen wekker te zetten om je handdoek er neer te leggen.

met vrienden, Mei 2013
"Prima appartement"vertalen
Marcella van Hoek
8,0

10-6-2013 Eind mei in Angela geweest en prima bevallen. Zijn vorig jaar in Juli geweest maar dat was een heeel stuk rumoeriger. Als je boven de bar zit, veel overlast. Verder erg schoon en aardige mensen. Schone handdoeken elke dag, en met een fietsje zo in kosstad en bij de stranden. Overigens goede tip voor een super verzorgde stranddag; Filarakia!! Met heerlijke gerechten op de kaart , ook voor 's avonds. Kortom voor ons weer Kos volgend jaar.

met vrienden, Aug. 2012
"Kos; geweldig, Angela; ietsje minder!"vertalen
ashley&irene
10,0

18-12-2012 In augustus 2012 zijn wij met zijn tweeën naar hotel Angela op Kos geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Kos is super; het eten is lekker en goedkoop; het strand was heerlijk en aan uitgaansgelegenheden kwamen we ook niet te kort (de gemiddelde leeftijd was ong 19 jaar). In hotel Angela waren, toen wij er waren, verschillende soorten mensen aanwezig. Hordes aan kleffe stelletjes die liggen te zoenen in het zwembad, groepen jongeren, maar ook oudere mensen die komen voor hun 'rust'. Voor een goede nachtrust ben je bij Angela een beetje aan het verkeerde adres. 's Nachts is het erg lawaaierig en de kamers zijn ook heel gehorig. Gelukkig doet de receptionist er wel iets aan als er om half 5 keiharde muziek door het hotel klinkt, en anders schreeuwt de altijd vriendelijke buurvrouw wel even QUIETQUIET door de hele straat. De barman Angelo is een enorme schat!
Hotel Angela is mooi schoon, een beetje gedateerd en redelijk ver van het centrum afgelegen maar verder een prima hotel!

met vrienden, 2012
"Oud en nieuw"vertalen
WR
6,0

22-7-2012 De grote appartementen zien er inderdaad uit zoals op de foto's. Helaas hadden mijn vriendin en ik een tweekamerappartement en dat is eerder een 'grote' hotelkamer. De douche is 9 van de 10 keer koud. Wel wordt er elke dag (goed) schoongemaakt en krijg je regelmatig nieuwe handdoeken en beddengoed. Wel erg gehorig en slechte bedden! Al met al een voldoende waard maar niet voor mensen die op hun nachtrust zijn gesteld..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?