Appartement Angela ***

7,9

221 reviews over Appartement Angela in het Nederlands

Ria Baars, 12-5-2017

Leuk appartement heel gezellig

De mensen zijn erg vriendelijk het enige wat minder was is de herrie die sommige maken als ze terug komen van het stappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima appartement

Mara_N, 7-11-2015

Toen we aankwamen bij het appartement was er een dubbele boeking waardoor onze zespersoonskamer al vergeven was. Hier waren we niet erg blij mee, maar in ruil kregen wij een tweepersoons en vierpersoonskamer (zonder extra bijbetaling) die naast elkaar lagen en dit was achteraf veel beter, dit was dus goed geregeld. Het is een prima complex met een iets ouderwetse kamerinrichting, maar wel schoon. De schoonmakers kwamen elke dag. Het zwembad was ook prima, met meestal genoeg lege bedjes. De stad en het strand waren prima aan te lopen, zo'n 10/15 minuten. Ook voelde je je in de straat 's nachts veilig (als je met een groepje liep). Het is mogelijk om airco en een kluisje te huren. Het kluisje is alleen in de hal en niet op je kamer, dat is iets minder omdat mensen dan kunnen zien wat je erin doet. Voor de prijs is het appartement zeker aan te raden.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Wederom super!

Odette, 5-9-2015

Wat een heerlijke ligging van deze accommodatie. 5 minuten van het centrum, minimarkt aan de overkant van de ingang, supermarkt op 50 meter in de straat, bakker op 150 meter. Heerlijk zwembad. De ligbedden zijn wat doorgezakt en worden langzaam vervangen voor harde witte plastic ligbedden. De appartementen zijn ruim en super super schoon. Ze zijn gedateerd en moeten eigenlijk gerenoveerd worden, maar zolang de schoonmaak hun werk blijven doen zoals ze het doen, kan het ons niet schelen. De bedden zijn erg hard (en wij houden van harde bedden, moet je nagaan ....) Al het personeel is zo gastvrij en vriendelijk. Helaas was Angelo (barman overdag) afwezig ivm ziekte maar zijn zoon Mike heeft hem waardig opgevolgd. De avondbarman van dit jaar heet Dionysis maar vonden wij niet zo'n succes. We hopen dat er volgend jaar weer een leuke, sociale avondbarman gevonden wordt. Want de gezelligheid in deze gezellige bar valt of staat daarmee. Wij komen hier vast terug ... We kunnen niet wachten ..
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angela bij:

Genoten, maar let op wel jongerenhotel!

Yvonne, 15-7-2015

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in appartement Angela. Wij verbleven met onze twee kinderen in een appartement met uitzicht op het zwembad. Prijs kwaliteit verhouding prima. Ruim appartement, 6 dagen van de week wordt er schoongemaakt en krijg je schone bedden. Het enige negatieve voor ons waren de (vooral Nederlandse) jongeren die voor veel geluidsoverlast zorgden. Bijv. 's nachts in het zwembad zwemmen, gillen enz. Voor de rest echt een aanrader! Wij hadden fietsen gehuurd, want de afstand naar het strand was stiekem toch best ver.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

weer een fijne vakantie gehad!

rien vogelzang, 12-7-2015

de kamers worden 6 van de 7 dagen schoongemaakt, zwembad is goed, alleen zouden er meer parasols mogen zijn, ook is er nu wel een beetje achterstallig onderhoud in te halen, want je moet douchen op z'n grieks, dus alles wordt nat. hopen er weer een keer naar toe te kunnen, want we waren hier nu voor het 3de keer. Hopelijk is Angelo dan weer beter, betere barman kan je niet hebben.
Gereisd met partner in juni 2015

Riek en Wim, 11-6-2015

Is wel toe aan div achterstallig onderhoud
Gereisd met partner in mei 2015

Verschrikkelijk

Carlijn1994, 16-2-2015

Het is een verouderd complex. In de zomer alleen maar jongeren. Kijk eens naar de uitzending van Red Mijn Vakantie en je weet genoeg. Het personeel is heel aardig en behulpzaam, maar de huisbaas (die boven in woont) is verschrikkelijk. De buurvrouw begint al te schreeuwen als je wat harder aan het praten bent. De appartementen zijn nodig aan vernieuwing toe. Vooral de badkamers en bedden zijn oud of kapot. Het zwembad heeft een klein kindergedeelte. Er zijn weinig parasollen aanwezig, en te weinig ligbedjes als je in de zomer komt. Er is wel een poolbar met heerlijke snacks. Het is gelegen op zo'n 15 minuten lopen van het centrum en 5 minuten met de fiets. Tegenover zit een klein winkeltje met de liefste mensen ooit. Verderop zit een grote supermarkt. We hebben te veel betaald voor deze vakantie. Kom je met vrienden of vriendinnen om te feesten en hoef je geen luxe, dan is dit prima.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Krijg niet waar je voor geboekt hebt

simon, 17-1-2015

In de reisbrochure staat een mooi appartement, maar als je aankomt heb je 90% kans dat je een zeer verouderd appartement krijgt. Al douchend kun je gelijk naar de WC omdat dit strak naast elkaar zit en na het douchen je de WC droog moet maken anders loop je het hele appartement onder de natte voetsporen. Personeel is wel vriendelijk maar het schoonmaken hebben ze geleerd om met de Franse slag te doen. In het appartement kan je niet voor je eigen eten zorgen om dat er een gammel 2 pit elektrisch kookplaatje staat en als je die aanzet gaan allebeide pitten aan, dus niet gescheiden.
Gereisd anders in september 2014

Eenvoudige prima accomodatie, super locatie!

meneer Lemke, 12-10-2014

De eerste indruk is wel even wennen, het is namelijk erg sober en eenvoudig ingericht. De badkamer is aan de kleine kant en ziet er niet meer zo helder uit.

Er wordt elke dag schoongemaakt en het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. De lokatie is super, centraal gelegen in het centrum op loopafstand naar haven en centrum en strand. Met de fiets is het helemaal ideaal.

Gereisd met partner in september 2014

Eenvoudig,simpel,fijn,

fransrijckholt, 6-10-2014

App.is eenvoudig ingericht,in sept. Rustig 55+ publiek,ligging in stille straat, app. Is niet luxe ! Maar wel proper ! Voor kleine kinderen is er niks .

Zwembad is leuk met ligstoelen.

Minimarkt tegenover is fijn , fietsverhuur om de hoek, fietsen op kos is heel leuk ! En goedkoop, en goede fietsen ! 7 min lopen naar haven , en strand

App. Heeft mini TV, kookplaatje, geen waterkoker! ,magn. Broodrooster

Houten ,keuken,stoelen dus geen fijne leesstoel! Maar op kos ben je buiten in de zon .er is redelijk wifi in hal.

Je app.wordt bijna elke dag schoongemaakt, handdoek wissel 3x p.w.

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angela scoort een 7.94 uit 10 op basis van 221 reviews.