Beoordelingen Appartement Angela***

24 oktober 2014

Angela***
212 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Angela***
Veriopoulou 48, 85300, Kos-Stad / Lambi e.o.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela*** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Angela scoort een 8,0 uit 10, op basis van 212 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela*** in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Angela*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Appartement Angela*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Appartement Angela*** met andere accommodaties in Kos-Stad / Lambi e.o..
Even geduld a.u.b.

6,9
7,2
7,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Eenvoudige prima accomodatie, super locatie!"vertalen
meneer Lemke
6,0

12-10-2014 De eerste indruk is wel even wennen, het is namelijk erg sober en eenvoudig ingericht. De badkamer is aan de kleine kant en ziet er niet meer zo helder uit.
Er wordt elke dag schoongemaakt en het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. De lokatie is super, centraal gelegen in het centrum op loopafstand naar haven en centrum en strand. Met de fiets is het helemaal ideaal.

"Teleurstelling bij aankomst"vertalen
Gerrit
8,0

15-09-2014 We hadden in sept 2014 voor 12 dagen een twee persoons app. gehuurd. Bij aankomst werden we geplaatst in een uitgewoond 1 kamer app. op de begane grond, aan de achterzijde van het gebouw. Douche, toilet, klein smerig en lekkend. Overige spullen verouderd. Doorlopend balkonnetje met uitzicht op lelijke muur en tuintje met afval, katten en kakkerlakken. We hebben direct geklaagd en men bood ons na twee overnachtingen een beter twee persoons app. aan (complex was vol..) Van vele mensen hoorden we dat zij hetzelfde was overkomen. Tijdelijk even in een app. achterzijde begane grond waar je niet wilt zitten, waarna je na een klacht wat beters krijgt. Overigens geen excuses bij de receptie.
We vonden de overige app. matig (verouderd) met veel te kleine douche-toiletruimte. Pluspunten goede ligging, uiterst vriendelijk personeel, gezellige bar en zwembad, buitenkant goede uitstraling.

"Eenvoudig,simpel,fijn,"vertalen
fransrijckholt
6,0

06-10-2014 App.is eenvoudig ingericht,in sept. Rustig 55+ publiek,ligging in stille straat, app. Is niet luxe ! Maar wel proper ! Voor kleine kinderen is er niks .
Zwembad is leuk met ligstoelen.
Minimarkt tegenover is fijn , fietsverhuur om de hoek, fietsen op kos is heel leuk ! En goedkoop, en goede fietsen ! 7 min lopen naar haven , en strand
App. Heeft mini TV, kookplaatje, geen waterkoker! ,magn. Broodrooster
Houten ,keuken,stoelen dus geen fijne leesstoel! Maar op kos ben je buiten in de zon .er is redelijk wifi in hal.
Je app.wordt bijna elke dag schoongemaakt, handdoek wissel 3x p.w.

"Prima prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Annemarie
6,0

22-09-2014 Door de onterecht negatieve informatie van het programma RedMijnVakantie die wij hoorden 2 dagen voordat we zouden vliegen hebben wij in eerste instantie geprobeerd een andere locatie te boeken/om te boeken. De in het programma geschetste situatie over het personeel
( zou niet behulpzaam zijn)en de locatie (zou vies zijn) hebben wij niet herkend. Er werd allen op maandag niet schoongemaakt, verder alle dagen schone handdoeken en schone kamer. Personeel zeer beheulpzaam en vriendelijk

Met vrienden, Juli 2014
"Prima appartement"vertalen
Femke
10,0
8,0

29-07-2014 Nette, ruime kamers. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte van het complex. Het keukentje had een 2-pits stelletje die een beetje kapot was, waardoor je niet wist welke van de twee aan stond. De badkamer was wel klein en een lage douche-bak met alleen een douche-gordijn, hierdoor werd heel de wc nat na een douche en stond de halve badkamer onder water.
Het zwembad is best groot, maar wel te weinig bedjes voor heel het complex. Er werden gelukkig geen bedjes gereserveerd 's morgens vroeg.
Een fiets is wel aan te raden, want het is stiekem toch best ver lopen naar de Bar-street

Met partner, Juni 2014
"Top complex en goede ligging!"vertalen
Hilde
6,0

05-07-2014 Net terug van een topvakantie op Kos. 10 dagen in app. Angela verbleven. Was goed geregeld, 6x schoongemaakt (alleen de maandag niet). Zwembad is schoon en groot, genoeg ligbedjes. Badkamer is wat klein, maar goed te doen. Airco is 5 euro per dag, hebben wij niet gedaan 's avonds voor het slapen de deur open en dan lucht het lekker door. De bar was helemaal in oranje sferen aangekleed, erg leuk! In het complex zowel jongeren als vaste klanten die er jaren komen. Centrum en strand op loopafstand, maar wij hebben voor een week fietsen gehuurd. Dit is echt super, aan de overkant van Angela speciaal ingerichte fiets en-/motorparkeerplaats. Angelo en Mylena die de bar zowel overdag als s avonds doen erg aardig! Cheeseburgers en tosti's zijn aan te raden. Verder recht tegenover Angela een kleine supermarkt met wederom aardig personeel, een stel die de winkel runt (praten uitblinkend engels). Prijs kwaliteitverhouding is goed.

Met partner, Mei 2014
"In mei geweest. In september terug!"vertalen
Hansje

01-06-2014 Over Angela Appartementen:
Fijne accommodatie. Schone kamers, goede bedden. Gezellige bar. Heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen 5 minuten lopen ben je in het gezellige stadje en het strand paar minuten verder lopen.

Heerlijk uitrusten op Kos. Gezellig strand met veel terrassen, waarbij de wifi, de ligbedden en de parasols gratis is. Het stadje is heel gezellig, veel terrassen en gezellige toeristenwinkeltjes. Genoten van de espresso ijskoffie. (Frappe veel te sterk). Heerlijk gefietst. En de mensen zijn heel vriendelijk.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuk complex net even buiten centrum Kos stad"vertalen
Jolande van Toorn
8,0

22-09-2013 Appt Angela is een mooi opgezet complex met een leuk zwembad met gratis ligbedden.Ligt aan de rand vd stad, maar in 10 minuten sta je bij de haven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het heeft geen restaurant, echter bij de bar was n kleine kaart voor de lunch en we hebben er heerlijke tosti's gegeten! De kamers zijn ruim en schoon en werden 6x p/wk schoongemaakt.

Met partner, Aug. 2013
"2x geweest, maar voor ons niet meer.."vertalen
petje46
3,0
4,0

11-09-2013 Na hier vorig jaar geweest te zijn, en het goed bevallen is, waren we het eens dat we hier naar terug zouden gaan.. Helaas was het niet meer zoals we het vorig jaar achter ons gelaten hadden. Douche was vies, overal platgeslagen muggen, overal haar... douchekop was afgebroken, water spoot er ook achteruit.. wc was te klein zat met gezicht in de wasbak, bedden kraken gigantisch, als je je al omdraait moet je al bang zijn de de buren wakker worden... wel melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Ventilatie in de douche was ook top haha. Personeel was wel aardig, appartement is achterstallig onderhouden, of iig in ons appartement. recht boven de bar.
Schoonmaken werd wel gedaan maar met een griekse slag, ik durf te wedden dat de muggen er nu nog hangen, incl 1 die ik dood heb gemaakt :) Locatie is overigens wel perfect, je loopt of fietst zo t centrum in.

Met vrienden, Juli 2013
"Vriendelijkheid en gezelligheid!"vertalen
Rico
7,0

06-08-2013 Net terug van 10 dagen in Angela. We hadden een studio aan de achterzijde. Na 23:00 uur luidruchtig zijn kan je een paar eieren opleveren van de Griekse buren. Studio was knus en werd elke dag goed schoongemaakt. Badkamer wel krap, met name de douche. Schoonmaaksters zijn heel vriendelijk (zeker als je wat achterlaat op je kussen). Overdag heerlijk relaxen in het schone zwembad en tussendoor lekker een tosti eten bij Angelo aan de bar. Wat een kanjer is dat! Alles is erop gericht om het de gast naar de zin te maken. De ligging is iets buiten het centrum dus een fietsje huren is wel aan te bevelen.

Voor mij in de toekomst wellicht wederom Angela!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?