Hotel Aliki *

Aliki
5,8

4 reviews over Hotel Aliki in het Nederlands

Céline, 13-10-2005

Wij zijn er in 2002 geweest en het is het slechtste hotel waar we ooit in vertoeft hebben. Zo slecht dat we na 3dagen het daar voor gezien hadden gehouden. Gelukkig voor ons dat wij een aantal grieken kennen doordat we al diverse malen op kos zijn geweest. Daardoor konden we in een ander appartement terecht die beheerd werd door een griekse vriend. De kamer die wij hadden leek in geen eeuwigheid schoongemaakt. Er hingen stofraggen van weet ik veel hoelang. Die kon je als schoonmaker echt niet over het hoofd zien. Dan was er nog dat smoezelige tapijt. De badkamer zag er ook niet uit. Schimmel op het douchegordijn...of wat er voor door moest gaan. Als je naar de wc moest zat je met je voeten in de douchebak! Het was niet echt iets om over naar huis te schrijven! Vorig jaar zagen we dat Aliki leeg stond. En terecht!!! Met een beetje gezond verstand plaats je daar geen mensen meer in!
Gereisd anders in oktober 2005

jacquelien, 23-8-2005

ik ben er in 2002 geweest erg simpel hotel maar overal lekker dichtbij en aardige mensen bijzonder fijne tijd gehadt daar zou er graag nog eens heengaan
Gereisd anders in augustus 2005

Willij den Hartog, 18-8-2005

gezellig klein familiehotel met hele vriendelijke mensen die het runen en jammer dat het niet meer te boeken is
Gereisd anders in augustus 2005

Hans en Sonja, 18-4-2004

De hygiene en de gastvrijheid laat te wensen over. Geen aanrader.
Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aliki in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aliki scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.