Appartement Alice Springs **

8,8

8 reviews over Appartement Alice Springs in het Nederlands

geweldigetijd gehad

Bianca, 1-9-2010

ben in 2007 hier geweest en heb hier samen met twee vriendinnen een supergave tijd gehad. Als ik weer naar kos zou gaan, zou ik weer hiervoor kiezen
Gereisd met vrienden in juni 2007

Wil Suyderhoud, 28-1-2007

Onze eerste kennis making was in 1989.We hebben er onze huwlijksreis doorgebracht.Toen was er alleen nog het oude gedeelte van het hotel,toen was het al of je bij bekende op bezoek was,zo vriendelijk en gastvrij zijn George en Barbara.Ben daarna nog 4x bij hun geweest en kan alleen maar zeggen alles is top.

Vraag me af met welk reisburo ze nu zaken doen,daar is me suf zoek op het net en graag nog eens heen wil.

Gereisd anders in januari 2007

Gisela, 23-10-2006

Hallo iedereen...

We zijn al even terug in NL, waren hier de laatste 12 dagen van augustus, en ik wil wel graag weer heen. Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad zeg!

George en Barbara deden er alles voor om het iedereen naar de zin te maken, zoals inderdaad de BBQ, muziek, tv, bar tot 'snachts enz.. Klasse.. En altijd even vriendelijk. Ook appartement heel ruim, schoon en vrij nieuw allemaal. Meer Engelsen dan Nederlanders hier, maar dat komt doordat het nieuw was in de boeken bij ons, daar zal vast snel verandering in komen want het is een echte aanrader !!! Wij komen zeker nog eens weer.

Groetjes uit Meppel

Gereisd anders in oktober 2006

Heerenveense Girls, 14-8-2006

Ook wij zijn met vier dames naar Alice Springs geweest, en dat is ons erg goed bevallen.

Het apartementencomplex is echt een plaatje, wij hadden het geluk dat we recht boven het zwembad zaten en een erg mooi uitzicht hadden. Eigenaren George en Barbara waren erg vriendelijk (steevast elke dag begroet met: 'Hello ladies!') en spraken zeer goed Engels. Ook hun zoon die 's avonds vaak de bar deed was erg aardig.

Klein beetje jammer dat het nog best een eindje was naar het centrum van Kos-stad, maar als je een paar fietsen huurt is het prima te doen.

Ons apartement was goed ingericht en schoon, elke middag werd de kleine chaos die we soms toch wel achterlieten weer een beetje weggewerkt.

Elke maandagavond werd er een Australian BBQ georganiseerd, en ik kan zeggen dat we allevier in tijden niet zo gelachen hebben! Zeker doen!

Alice Springs is zeker een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

Arke, 10-8-2006

Heel leuk en gezellig complex. Echt iets om naar terug te gaan.Gemoedelijke sfeer. Elke dag schone handdoeken.
          Gereisd familie in juli 2006

Selina, 18-7-2006

We zijn net met zijn achten terug uit Kos, appartement Alice Springs

Echt een super appartement, elke dag schone handdoeken en alles is netjes,we konden met een deur naar het zwembad toe, was ook super! de eigenaar George en vrouw Barbara zijn heel erg aardig en doen echt alles voor je, ik was dit niet gewend van een appartement. Ik raad het ook iedereen aan!! Je zit dichtbij het strand met een hele leuke strandtent (Blue Phoenix) en Kos-stad zit op 20 minuten lopen en 5 minuten met de taxi, is echt allemaal te doen, het is ook voor herhaling, ik ga zeker terug en zeker naar Alice Springs!!

Gereisd anders in juli 2006

h. sahetapy, 16-7-2006

het is een super app lijkt eerder een hotel elke dag de kamer schoon en schone handdoeken de eigenaar en zijn vrouw zijn super aardig en doen alles voor je, je zit bijna aan zee en je bent binnen 5 min in de stad als we weer naar kos gaan, gaan we zeker weer naar alice springs.
              Gereisd anders in juli 2006

evelien, 20-2-2006

Afgelopen zomer hebben we (4 meiden) in Alice Springs een onvergetelijke vakantie gehad. We waren in het voorseizoen gegaan. De sfeer zat er gelijk goed in. Je werd de hele dag gegroet door de baas George en zijn vrouw Barbara. De kamers werden elke dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien.Door de struiken bij ons appartement hadden we alle rust en schaduw (ideaal).Tegenover Alice Spring kon je fietsen huren, een deal is daar makkelijk te maken. Je kunt lopend naar het strand en op het fietsie naar het centrum. Alice Spring ligt aan de buitenkant van Kos-stad en het is er heerlijk rustig. Fietsen huren is echt handig! Je beschikt over een leuke keuken dus zelf koken is ook te doen. De receptie ziet er een beetje ouderwets uit, maar daar ben je 5 minuten van je hele vakantie!!
                Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alice Springs bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alice Springs in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alice Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alice Springs scoort een 8.75 uit 10 op basis van 8 reviews.