Kos
Aparthotel Alexandra Beach ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Alexandra Beach**** bij :

307 reviews over Aparthotel Alexandra Beach in het Nederlands

Heerlijke plek om lekker te ontspannen

Sas, 22-8-2017

Wat een fijn hotel. Geen "handdoeken-neerleg" gedoe, altijd voldoende plek bij het zwembad. Vriendelijk en gastvrij personeel. Onze airco deed het niet, een dag later werden we overgeboekt naar een andere kamer waar de airco het wel deed. Het eten bij de bar is eenvoudig, lekker en goed te doen. Alleen de drankjes zijn wat aan de prijs. Supermarkt met iedere dag verse broodjes zit aan de overkant. Wij hebben voor de hele week een fiets gehuurd, was 24,- Was super fijn, Kos-stad is toch wel een stuk lopen. Het zandstrand van Tigaki is een aanrader en aan te fietsen ca. 45 min. Het kiezel-hippiestrand Agios Fokas (30 min.) fietsen is ook een aanrader. De 3-eilandentocht per boot hebben wij met Christina gedaan. Geweldige ervaring, kleinschalige boot met max. 40 personen. Veel plezier in Alexandra Beach :-)
Gereisd familie in augustus 2017

Aanrader! Fijn hotel/Appartement

Fam. Elzinga, 18-8-2017

Een rustig en schoon hotel. Door de laagbouw en verschillende gebouwen doet het knus aan. Het is zeer schoon. Om de dag handdoek wissel en schone bedden. Zeer vriendelijk personeel. Een keurig zwembad met genoeg ligstoelen. Een mooie en onderhouden tuin waar het heerlijk is om met je bedje in de schaduw te liggen. Bij de bar in bij het zwembad zijn ook eenvoudige gerechten te bestellen. Iedere avond happy hour. Wij zaten in een ouder appartement, maar waren toch zeer tevreden. Ons balkon keek uit over een grasveld met geiten, kerkje en de zee. Prima appartement, met keukenblokje, basis badkamer en heel fijn, airco! Goede bedden, we hebben heerlijk geslapen. Tegenover het hotel een verrassende complete supermarkt waar we iedere ochtend verse broodjes en fruit kochten. Via de receptie fietsen en een auto gehuurd. Iedere avond lekker op de fiets naar Kos-stad om weer een ander restaurant uit te proberen. Tip: Nikos Grill in Kos-stad voor de lekkerste pita gyros en het 1e restaurant rechts aan het strand (vanuit hotel) Aan de kabbelende zee, met heerlijk eten en geweldige bediening!
Gereisd familie in augustus 2017

Super!

Simone, 11-8-2017

Heel fijn en goed hotel. Alles heel goed geregeld en een hele mooie gerenoveerde kamer gekregen. Zwembad is fijn en je kunt makkelijk wat eten en drinken bestellen of halen aan de overkant bij de supermarkt. Fietsen huren kan ook op 100 meter afstand voor een klein prijsje. Locatie is ook oke, zeker met de fiets!

Nooit meer

Eens en nooit weer, 31-7-2017

De omgeving was perfect. Tegenover het hotel zat een winkeltje waar je echt alles kon halen voor niet al teveel. Aan het eind van de straat zat het strand. Een tip is om een fiets of scooter te huren (dit kan via het hotel of op elke hoek van de straat, wij hadden voor €100,00 vijf dagen een scooter). Hierdoor kun je verschillende strandjes opzoeken en naar Kos stad (tien minuutjes met de scooter). Het hotel daarentegen vond ik echt niets. Er waren vernieuwde gebouwen waar je vast en zeker heerlijk in zat, maar die zijn aan touroperator verkocht. Ben je niet via die reisorganisatie, zit je in een oud vervallen stuk. Slechte, harde bedden met een vies deken, een verouderde badkamer waar de onderkant van de deur loslaat van de schimmel, een douchebak waar je enkel in je eentje in kan staan (en ik ben 159 cm) en een mierenplaag. Het ontbijt was elke dag hetzelfde en erg lowbudget. Brood, gekookt ei, jam, pasta, kaas, ham en yoghurt kon je krijgen. Personeel was wel erg aardig, maar ook daar moest je het in treffen.

Boven verwachting!

Nadia en Frank, 15-7-2017

Wij verbleven van 5 tot 13 juli in dit hotel. We hebben een prachtige week gehad en willen zeker nog een keer terug. Alles is netjes en verzorgd en wij stonden versteld van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Het zwembad is fijn en we hadden een netjes 1 kamer appartement. Wij begrijpen niet zo goed waar de slechte recenties vandaan komen. We hadden geen ontbijt maar kochten broodjes in de supermarkt tegenover het hotel. We hebben fietsen gehuurd en dan ben je in no time in Kos stad. Elke avond happy hour in het hotel is een aanrader. Fijne cocktails. Al met al een super week gehad!!
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, voor goeie prijs!

Fam Schippers, 8-7-2017

Prima Hotel, vlakbij Kos stad en 100 m van het strand. Fijn hotel met hele mooie tuin. Wij hadden een gerenoveerde kamer, was ruim met koelkastje en airco (maakte weinig herrie), mooie douche! 6 keer per week schone kamer en handdoeken. Ontbijt is sober maar genoeg, wij haalden nog extra fruit in het winkeltje aan de overkant. Bar bij zwembad is prima, kun je wat drinken maar ook eten bestellen. Ebikes gehuurd, we werden om 10.00 uur opgehaald door de fietsverhuur en naar de fietsenwinkel gebracht, daarna in 5 min terug gefietst. Zo ook met terugbrengen. Er zitten een aantal restaurantjes aan het strand maar eten in Kos is veel leuker. Wij fietsten ook naar Kos om te lunchen, er was altijd een windje, dus heerlijk. Kos is een erg gezellige stad. Ga ook eens eten bij Platanos, bij de boom van Hypocratis. Iets duurder maar zeker de moeite waard. Het is jammer dat er geen nieuwe foto's bij de reisorganisatie's staan. Er zij nu andere ligbedden en parasols bij het zwembad. Deel is ook opnieuw geverfd, nieuwe stoelen bij het restaurant. Wij waren er net voor de zomervakantie, het leek wel " adults only". Wij gaan zeker nog eens terug.

Triest hotel....

R. Gelderman, 6-7-2017

Het hotel ligt wat afgelegen, en wat vreemd was is dat er geen enkele aanduiding op het pand zit met de naam van het hotel. Bij binnenkomst schrik je best wel met de gedachte OMG wat oudbollig. Wij hadden een Superior kamer geboekt en deze lag in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamer was erg netjes, verzorgd en nieuw ingericht.

De douchecabine was erg vreemd, want er was maar 1 klein glazen wandje geplaatst, dus als je ging douchen in de zeer kleine ruimte werd de badkamer zeiknat. De vloer van onze kamer is tijdens ons verblijf niet 1x gereinigd of geveegd. Het ontbijt is zeer karig en dineren kun je alleen a la carte van een kleine kaart. Dichtbij het hotel aan de grote weg zijn een aantal leuke restaurantjes waar je goed kunt eten, en sommige hebben een privestandje waar je overdag lekker kunt liggen op een strandbedje.

Kos is voor ons eenmalig geweest, aangezien we Turkije toch mooier en chiquer vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel, zeker gezien de prijs.

Brabo, 2-7-2017

Zojuist terug uit Kos.

We hebben een heerlijke tijd gehad in Alexandra beach hotel.

We hadden een gerenoveerde kamer die er keurig uitzag, beetje jammer van de te krappe douche en het te kleine douche wandje waardoor het steeds een zwembad werd. De bedden waren redelijk en de airco helaas niet toereikend om de kamer te koelen tot onder de 25 graden, het was buiten overigens steeds rond de 40 graden en soms er boven gedurende de dagen dat wij er waren.

Bediening was prima, wel jammer dat er bezuinigd wordt op de schone handdoeken, normaal om de dag wissel, maar de laatste dag van de vakantie moesten we het er nog maar een dag langer mee doen, beetje jammer. Het ontbijt en de menukaart aan de bar zijn een beetje beperkt, maar wel van goede kwaliteit.

Hoe dan ook ik vond het een prima hotel, zeker gezien de prijs, met een fijn zwembad en de zee met kiezelstrand op 100 meter loopafstand.

De ligging is op zo`n 2 km van Kos centrum maar vond ik niet bezwaarlijk, fietsverhuur mogelijk bij de buren en een taxi enkele reis voor 7 euro.

Hotel heeft overigens geen entertainment, poolbar is erg saai, en voor de stapjeugd is dit hotel geen aanrader vermoed ik.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vriendelijkste personeel ooit!

Mikey, 16-6-2017

Een weekje hier mogen verblijven op één van de goedkopere kamers met mijn vriendin.

Van begin tot eind zijn wij hier als royale gasten behandeld door al het personeel wat er was. Bediening. Schoonmaaksters. Receptionistes. Iedereen was aardig.

Het ligt naast een scooter verhuur bedrijf waar we voor een hele week een scooter konden huren voor 80 euro. Prima te doen!

Het hotel ligt 5 minuten met de scooter van het centrum af met veel restaurants en leuke winkels.

Lunchen kan heel lekker bij de bar bij het zwembad en kamers zijn simpel maar goed verzorgd met gratis kluisje en airco. De douche is wel aan de kleine kant.

En speciale dank aan de Nederlandse receptioniste Gina die s'avonds laat nog voor ons persoonlijke vriendinnen ging bellen bij touroperator om een excursie naar de vulkaan eilanden voor ons te regelen! Service waar je u tegen zegt!

Gereisd met partner in juni 2017

Keurig

Christina, 13-6-2017

Voor de 2x terug. keurig onderhouden, vlak bij zee heerlijk.

Kamers ruilen was geen probleem, kregen eerst appartement met Bad, geen kleding kasten enz....

Na 1x vragen nieuw gerenoveerd appartment Keurig!!! groten balkons, keurige inloop douche

Goede hulp van lieve huishoudelijk hulp Christina, doe zo haar best vrouwtje werkt gewoon elke dag 7 dagen per week, is eigenlijk veel te veel, klopt toch niet .

Ook Christina aan de receptie heeft ons bijzonder goed geholpen.

Tuin is keurig onderhouden, de 2de week werd het wel erg druk, bedden werden keurig aangevuld bij het zwembad. Mensen gingen wel handdoekjes leggen.

Ik zou zeker terug gaan, als Kos zelf een beetje zou worden onderhouden, wegen zijn erg slecht voor te fietsen, ze doen helemaal niets aan.Fietsen met vreselijk veel kuilen en hobbels.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alexandra Beach in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alexandra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alexandra Beach scoort een 8.02 uit 10 op basis van 308 reviews.