Appartement Aegean Houses ****

WebsiteLink naar website

346 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

We komen zeker terug!

R.Kauffman, 16-9-2017

Het is heerlijk om hier de rust te ervaren en binnen 5 minuten per fiets zit je in het bruisende centrum van Kos.

De (Ebike)fietsen of scooters huur je voor een redelijke prijs aan de overkant.Wij kunnen geen minpuntje bedenken,alles iedere dag schoongemaakt en de kamers wellicht wat gedateerd maar voor ons meer dan goed ,lekkere douche met goede straal en goed op temperatuur,goede bedden en voldoende kasten.

Wij hebben alleen maar van de logies gebruik gemaakt maar voor mensen die het ontbijt willen gebruiken kan ik melden dat het de moeite waard is voor een redelijke prijs,en de bar zorgt voor een gezellig moment om zowel voor het eten of als voor het slapen gaan een lekker afzakkertje te halen.

Wij zijn de afgelopen jaren all-in resorts gewent maar dit bezoek aan Aegean houses heeft ons doen besluiten om dit vaker te doen,lekker je eigen gang kunnen gaan met alle mogelijkheden die er zijn om gebruik van te maken.

Aanrader is de strandtent"Artemis Heaven" ,gezellige muziek,betaalbaar en trendy,Top!!

We komen zeker terug!!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2017

Een vakantie om aan te raden!

J van 't Hart, 11-9-2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor je bedje aan het zwembad hoef je niet te rennen of in de rij te staan. Er is genoeg ruimte voor iedereen. Tegenover het hotel kan je vervoersmiddelen huren. Wij hebben voor de hele week een fiets gehuurd, wat ideaal was. Elke dag hebben we naar Kos-stad gefietst, lopen vonden wij net iets te ver. Daarnaast hebben wij daar ook nog één dag een scooter gehuurd. Ze hadden bij het huurbedrijf een route voor ons uitgestippeld wat super leuk was. Het was heel duidelijk waar we elke keer heen moesten. Zeker een goede tip om een keer te doen.

Het enigste puntje van verbetering zou modernisering zijn. De kamers zijn wat oud. Dit merk je bijvoorbeeld aan de douches. Verder is dit hotel zeker aan te raden voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2017

heerlijk relaxed en ongecompliceerd

monique, 3-9-2017

centraal en gezellig gelegen , maar zonder de directe drukte van de stad / uitgaansleven.

Ontbijten voor een paar euro in de straat, supermarkt , fietsverhuur en stranden binnen 5 minuten te belopen. Kosstad loop je ook zo heen .

Alles dus onder handbereik

Zeer vriendelijk personeel dat zich niet opdringt.

Alleen keihard matras, kreeg er direct een topper op waardoor het wat beter lag .

Zeer schone kamer, ruim balkon. Airco staat op standaard instelling , dat moet je wel weten voordat je er zelf aan gaat te klooien , want dan lig je de nacht met een druppelende airco in je kamer. Ook dit werd de volgende dag probleemloos verholpen

Genoeg ligbedjes bij het zwembad en niet te druk . Accommodatie ziet er in het echt beter uit dan in de reisgids/ internet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top vakantie

Wendy, 21-8-2017

Zeer leuke vakantie, met man en zoon van 14 jaar. Mooie schone kamer. Met koelkast, vriezer, zeer goede airco en mooi balkon, kluisje te huur. Badkamer met zeepdispenser onder de douche en bij de wastafel. Elke dag schone en heerlijk zachte handdoeken. Mooi zwembad open van 8:30 tot 20 uur. Lieve mensen en lieve klusjesman, kwam terug van huis omdat onze kluis het niet deed. Gelijk aan de overkant een fiets/auto verhuur. 100% een aanrader. Veel goedkoper dan moto Harley, en ook nog eens een geweldige service. Fiets huren is zeker wel handig. Lekker eten kan zeker bij Mike taverne. Iets verderop in de straat. Veel leuke en goedkope uitjes. Zowel met de boot naar bijvoorbeeld bodrum, 3 eilanden of vistoer. Als met de bus naar bijvoorbeeld aquapark. Fijne plek waar wij ons in ieder geval erg welkom hebben gevoeld
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super complex voor een geweldige vakantie

Robert Vermaas, 12-8-2017

Aegean houses is als thuiskomen ee zijn nu 3x hier geweest en elke jaar is er weer iets nog beter geworden.

Super schoon, heerlijk zwembad en een geweldige team van medewerkers.

Liging is heerlijk dicht bij strand en met fiets 10 min van Kos stad.

Hier is het echt vakantie !!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige sfeer en gezelligheid.

Beppie Faassen, 4-8-2017

Vanaf het binnen komen tot naar huis gaan hebben we ons thuis gevoeld. Het personeel is zo gastvrij. Gezellige bar, goed eten. Goed ontbijt. Fijn zwembad. We zijn er nu 2 keer in september geweest. We zouden zo een 3de keer gaan. Ik kan niets bedenken wat niet goed was. Lekker op het fietsje Kos stad in. Daar ben je in 5 minuten. Goed toeven daar. Je kunt er strandjes vinden om lekker te luieren. Wel kiezel maar toch goed te doen met surfschoentjes aan.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantie gehad op toplocatie

Bianca, 2-8-2017

Wij verbleven vorige week bij Aegean Houses en dat is ons uitstekend bevallen! De appartementen bevinden zich een half uurtje rijden vanaf de luchthaven en zijn wat gedateerd maar werden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het zwembad en de ligbedjes waren prima. De ligging van de appartementen is perfect omdat deze net buiten het drukke centrum van Kos-stad liggen. Wel aan te raden fietsen te huren waarbij de plaats Tigaki met z'n zandstrand leuk is om te bezoeken. Ook leuk om een dag een auto te huren. Het is de moeite waard dan naar Agios Stefanos Bay te rijden en ook de kastelen in Antimachia en Palio Pyli hebben we bezocht. Wij hebben naar volle tevredenheid gegeten bij Mike's Taverne en Blue Phoenix (zelfs 2 keer). Aanraders dus!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super plek

Brabanders, 22-7-2017

Wat een geweldige plek. Superdicht ( 5 min op de fiets ) bij de drukte en gezelligheid die Kos-stadt te bieden heeft. Ondanks de aardbeving waarvan we mochten 'genieten' bleven de mensen super vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Vooral het personeel in het hotel; alle lof. Overal in de buurt fijne stranden met bedjes. Mylos is daarbij een aanrader. Gratis bedje met grote parasol in leuke sfeer; voorwaarde is het afnemen van een drankje of hapje. Verder ook op loopafstand leuke restaurantjes met voor elk wat wils en echt niet duur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima aparthotel

Mw Reiziger, 8-7-2017

Aegean Houses is een prettig aparthotel gelegen aan de doorgaande weg naar Kos stad. Mooi zwembad met veel prima ligbedden. Wij hadden een studio met balkon. Deze is functioneel, balkon is fijn. Bedden vrij hard, maar is op te lossen door 2 dekens die daar extra liggen onder je onderlaken te leggen. Koken kun je maar op 1 pit tegelijk, anders slaan de stoppen door in je appt. Heel vriendelijk personeel. Ontbijten buiten met uitzicht op het zwembad met palmbomen. Alles wat je nodig hebt voor ontbijt is aanwezig. Fitness zaaltje ok. Kos stad is te bewandelen, fietsverhuur voor de deur - leuk! - strand met gratis bedjes - drankje wel bestellen - is t.o. hotel. Enige bezienswaardigheden en Griekse avond -leuk!. Relaxte, gezellige vakantiebestemming.

Heerlijk hotel

henk, 16-6-2017

Fijn, kleinschalig hotel met een persoonlijke benadering.

Ruime appartementen met bescheiden keuken, ruime woon- én slaapkamer en dito badkamer. Bedden en kussens zijn prima. Keukenuitrusting wat karig.

TV heeft een bescheiden aantal kanalen waaronder NPO1 en BVN.

Uitstekende WiFi ontvangst in het hele complex.

Leuk zwembad met ruim voldoende ligstoelen waardoor, althans in de periode dat wij er waren, geen 'handdoekjes-cultuur' ontstond.

Al het personeel, aan de receptie, achter de bar, schoonmaakdienst, etc. is uitermate vriendelijk en voorkomend.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld. Restaurant voert een bescheiden kaart met snacks, maar ook diverse hoofdgerechten en side dishes.

Locatie bevindt zich iets buiten Kos Stad maar met een fiets (tegenover het hotel met korting te huren !) zeer goed bereikbaar. Te voet ong. 20 minuten.

Kortom, een voorbeeld hoe fijn een hotel kan zijn. Heel begrijpelijk dat veel mensen hier regelmatig terugkeren.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Aegean Houses bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aegean Houses scoort een 9.04 uit 10 op basis van 377 reviews.