Appartement Kefalos Bay Residence

Appartement Kefalos Bay Residence
Kefalos Bay Residence
9,9

47 reviews over Appartement Kefalos Bay Residence in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Selma & Michiel, 6-6-2017

Rustige en zeer mooie locatie, met een werkelijk prachtig uitzicht !

Vervoermiddel is aan te bevelen, dit om het eiland te ontdekken.

Mooie strandjes in de buurt, maar om een ander eiland te bezoeken als dag tour is ook de moeite waard. Kalymnos en Nisyros.

De gastheren Costas & lionel zullen al het mogelijke doen om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in mei 2017

Terug in het Paradijs

Johan en Krista, 15-8-2016

Dit jaar zijn wij voor de achtste keer op vakantie geweest naar ons lievelingsplekje : Kefelos Bay Residence, en dit in combinatie met een weekje Leros

Zelfs na acht jaar geraken wij niet uitgekeken op Kefalos Bay Residence.... , twee weken genoten van de rust die deze residentie uitstraalt, de prachtige tuin, het enorm leuke zwembad..., en vooral de aangename eigenaars die altijd voor je klaar staan. Ook dit jaar, stond dankzij de hulp van Kostas, de huurwagen al klaar aan de luchthaven... We hebben terug een pracht van een vakantie gehad, en natuurlijk gaan we volgend jaar terug : het wordt dan : een weekje Astypalaia en twee weken Kefalos Bay Residence...... Dit is ook het leuke aan Kos, vanop de luchthaven of vanuit de haven kan men perfect de eilanden in de buurt bezoeken

Gereisd met partner in juli 2016

Paradijs op Kos!

Marcel , 16-6-2014

Net terug van een week bij van Kefalos, Konstantinos and Lionel.

We hebben heerlijke vakantie gehad. Je komt werkelijk niets te kort in je appartement. Aan alles is gedacht, voor als je wilt koken is ook alles aanwezig in de keuken. Elke 2 dagen schone handdoeken, handdoeken voor het zwembad. Het appartement was bij aankomst brandschoon,

en Cristina houdt ook nog bij gedurende je verblijf.

Het uitzicht is werkelijk adembenemend. De tuin is fantastisch. Je hoeft niet weg, je kunt heerlijk tot rust komen aan het zwembad op de goede ligbedden, ruimte en schaduw genoeg.

Autohuur gaat erg soepel, goed geregeld door Konstantinos, geen gedoe met papieren op het vliegveld.

Konstantinos heeft veel tips voor dagtrips en weet bij welke restaurants je kunt gaan eten. Dat maakt je bezoek aan Kos ook waardevol, want we vonden op Kos de Griekse sfeer wel erg verdrongen door het toerisme.

Als je naar Kos gaat is dit De plek!

Gereisd met partner in mei 2014

Paradijsje op Kos!

Gera Hartog, 15-6-2014

Fantastische locatie met twee charmante, uitstekende gastheren.

Goede restaurants in de buurt en met een auto (die klaar staat op de luchthaven) kom je bijna overal.

De rust en de veranderende kleuren van de zee: om nog stiller te worden.

Kortom, we hebben genoten: mijn man en ik en onze vrienden.

We gaan weer terug!

Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische plek!

Michiel & Selma Simons, 4-6-2014

Ontzettend mooi uitzicht op de baai van Kefalos.

Vriendelijke gastheren en mooie accommodatie, en schoon!

Mooie stranden en met vervoer is er veel te zien.

Verschillende restaurants met goede keuken.

Wij genieten van deze vakantie en komen graag volgend jaar weer terug.

Bekijk de website.

Gereisd met partner in april 2014

Fantastisch relaxen

Rene, 1-7-2013

Het is en blijft een paradijs op aarde. Niet alleen de ligging die echt goddelijk is, maar ook de gastvrijheid, de service, de vriendelijkheid, de appartementen, de rust en ga zo maar door. De 4 appartementen ( in 2 blokken van 2 ) liggen in een geweldig goed onderhouden tuin met zwembad die helemaal in het landschap opgaat.. Fitness doe je natuurlijk in de open lucht met een grote variatie aan toestellen en ook nu weer geniet je van dat fantastische uitzicht. De appartementen zijn volledig ingericht en Wifi is gratis. De rit vanaf het vliegveld naar Kefalosbay Residence duurt ca. 20 minuten.Wil je in je vakantie lekker relaxen, lekker eten bij Castello in het dorp, verschillende bezienswaardigheden bezoeken en de drukte opzoeken in Kos Stad dan is Kefalosbay Residence the place to be. Costas en Lionel zullen je altijd helpen met vragen omdat zij fantastische gastheren zijn die er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk te maken.
Gereisd anders in juni 2013

Dit is thuis komen!

dddubbeld, 18-6-2013

We hebben de overtreffende trap al gebruikt in onze eerdere beoordelingen over KefalosBay Residence op Kos. Het blijft zo en jeetje, wat is het daar weer lekker vertoeven (6 t/m 16 juni 2013). Alle vier de appartementen op deze mooie plek nabij Kefalos zijn van alle gemakken voorzien. Met name de fijne en ruime douche/ligbad met een hoge douche waar lange mensen (zoals wij) in passen waarderen wij zeer. En…. het adembenemende uitzicht vanaf ons balkon. Na een dagje weggeweest te zijn is het echt ‘thuiskomen’ in het appartement.

Tijdens onze ontmoeting met gasten die al 23 jaar op vakantie gaan naar Griekenland vroegen wij deze mensen wat voor hen nu de mooiste plek was van alle plekken waar ze geweest waren. Ze noemden zonder twijfel KefalosBay Residence. Ons enthousiasme over de ontzettend gastvrije gastheren Lionel en Costas en hun schitterende accommodatie werd hiermee nog eens bevestigd.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastische plek

Michiel & Selma Simons, 20-5-2013

Dit jaar voor de 5e keer naar deze toplocatie geweest. Wij ervaren deze plek nog steeds als een droom locatie. Het voelt voor ons als thuis komen.

Erg schone frisse appartementen met een mooi zwembad. Alles wat op de website getoond en omschreven wordt, is in de werkelijkheid ook echt zo. In een woord fantastisch! Je kunt hier heerlijk relaxen en ook de drukte/gezelligheid opzoeken. vervoer is wel noodzakelijk.

Gereisd met partner in april 2013

Als koning in Griekenland

Dick van der Laan, 20-10-2012

Geweldig mooi plekje, met een schitterend uitzicht op de baai van Kefalos, waaraan we direct ons hart hebben verloren.

Costas en Lionel zijn fantastische gastheren, voor wie niets te veel is.

Het complex is heel ruim opgezet, 4 appartementen met heel veel groen er omheen en een verrukkelijk zwembad, Als ik dan toch iets moet zoeken: jammer dat er geen douche bij het zwembad is.

Wij hadden appartement Apelis, mooi ruim voor 2 personen.

De inrichting is prima, voor Griekse begrippen, Cristina verzorgt de schoonmaak en om de 2 dagen is er een handdoekwissel.

Uitstekend!!

Graag geheim houden dit adres! alleen voor de echte liefhebber!

Gereisd met partner in oktober 2012

Gaat nooit vervelen!!!

dddubbeld, 2-10-2012

Dit jaar weer een weekje bij Costas en Lionel geweest. Dit was alweer de 3e keer en weer was het perfect. De rust, het uitzicht, het appartement, , de Grieken, de stranden en natuurlijk het eten. Wat een geweldige plek om weer even helemaal op adem te komen. Costas en Lionel zijn geweldige mensen. Hebben humor en doen alles om het je naar de zin te maken. Alles is aanwezig op het complex. WIFI, Ned. boeken, DVD’s, een wasmachine en zelfs fitnessapparatuur met schitterend uitzicht.

De stranden op Kos zijn geweldig. Een iets drukker strand is Paradise Beach. Een rustiger strand is Magic Beach. Voor een ruig strand kan je terecht bij Agios Theologos. Hier zit ook ons favoriete restaurant. In Kefalos heb je genoeg goede restaurantjes en barretjes.

Schrik niet als je vanaf de doorgaande weg de afslag naar het complex, Kefalos Bay Residence, oprijdt. Best steil en behoorlijk hobbelig….. Niet de beste weg van het eiland……;-)

Kortom weer een geweldige tijd gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Bay Residence in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Bay Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kefalos Bay Residence scoort een 9.92 uit 10 op basis van 87 reviews.