Appartement Efi Studios

Kos
Appartement Efi Studios
Efi Studios
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Efi Studios bij:

2 reviews over Appartement Efi Studios in het Nederlands

Fraaie geschakelde studio's

webwinkelen, 5-10-2014

Efi bestaat uit: 1) Het hoofdgebouw met daarin de receptie/woning van de beheerster + 2 kamerappartementen en enkele studio’s op de bovenverdieping en 2) 8 geschakelde studio’s. Deze review betreft de (8) geschakelde studio’s.

De studio’s liggen op ca 250 meter vanaf het strand en zijn rustig gelegen. De oppervlakte is 27 m2. Aan beide zijden van de studio is er een zitje. Het terras aan de kamerzijde biedt de meeste privacy, schaduw en stoelen met een prima zitcomfort. De eigenaresse heeft de studio’s allemaal verschillend geschilderd, maar de inrichting is overal hetzelfde en daar valt weinig op aan te merken. De keukeninrichting daarentegen is sober zoals dat bij de meeste studio’s in Griekenland het geval is. De eigenaresse is vriendelijk en maakt de studio’s meerdere keren per week schoon en verstrekt meerdere keren per week schone handdoeken. We waren zeer tevreden over de prijs/kwaliteit, want eind september betaalden we voor 2 personen voor 2 weken + auto nog geen € 1.200,-.

Gereisd met partner in september 2014

Zeer tevreden

Iris, 23-9-2014

Samen met mijn vriend ben ik afgelopen zomer naar Kos geweest waar we overnacht hebben in Efi Studios. Ten eerste is Kefalos de mooiste plek van het hele eiland; genoeg te beleven maar je wordt niet doodgegooid met toeristische taferelen. Ook de natuur was prachtig, veel indrukwekkender dan bijvoorbeeld Kos stad; daar zijn we gillend weggerend. Efi Studios was een simpel appartement maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. (Voor de airco moet nog wel bijbetaald worden, dat was bij ons nog niet aangegeven). Ze eigenaresse was een vriendelijke dame die je graag wat wilde vertellen over de omgeving. Ze verzorgde je als gast perfect: alles werd goed schoongemaakt en bij aankomst lag er een fles wijn en een fles water in de koelkast en was er al thee en koffie aanwezig en een schaaltje snoepjes. Ik heb me hier zeer op mijn gemak gevoeld; een aanrader dus!
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Efi Studios in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Efi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Efi Studios scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.