Hotel Sovereign Beach ****

8,4

19 reviews over Hotel Sovereign Beach in het Nederlands

zeer goed

STAVEROS, 11-10-2015

Wij hebben van onze reis genoten van de eerste tot de laatste dag . Enige minpuntje is dat het eten iets warmer mag hebben .
Gereisd met vrienden in september 2015

tevreden

sonja, 4-8-2015

Het hotel ligt aan een mooi strand welke alleen voor de hotel gasten was. het zwembad was netjes. bij beide waren er ligbedden en parasols. je kon op voldoende plekken je drinken halen de hele dag door. het eten was uitgebreid maar niet altijd warm. je had voldoende keuze in verschillende vlees vis en sslades. De desserts waren heerlijk. De kamer was prima en de douche was heerlijk een grote douche kop met meerdere sproeiers. De animatie was voor 2 groepen 1 van het hotel die was Engels en Duits en de Italiaanse animatie die veel aanwezig was.de ligging was mooi vlak bj het stadje ca 20 tot 25 minuten lopen of met het hotel busje die gratis was op bepaalde tijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

goed strandhotel

Petra en Patrick, 17-9-2014

Rustig gelegen hotel op 20 minuten loopafstand naar Kardamena, er rijdt 2x per dag een gratis hotelbusje naar Kardamena. Bus naar Kos stad kost 3,20 pp, 1 uur reisstijd. Eten zeer afwisselend en goed. Frisdrank slechte kwaliteit. Vriendelijk personeel, schone kamer. Vnl Italianen en Oostblokkers maar niet irritant. Gratis bedjes en handdoekenservice op het strand. Geen BVN TV. Leuk/groot Italiaans animatieteam. Wij hadden dit hotel via een Bingo reis van touroperator en die prijs/kwaliteitverhouding (870 PP voor 2 wkn) was goed.
Gereisd met partner in augustus 2014

daantje, 27-10-2006

Wij zijn op 19 oktober teruggekomen van 8 dagen kos. we hebben een hele leuke vakantie gehad maar wel met wat minpuntjes.All-inclusive was niet helemaal all-in je moest voor cocktails betalen en broodjes ook koffie kreeg je in een plasctic IKEA beker als de bar niet open was en het eten kon beter nou kunnen de grieken niet echt superieur koken maar het was iets te eentonig. Wij hadden een tweekamer appartement zonder Servies e.d. we konden niet eens een glaasje drinken nemen want er was geen kopje aanwezig.

Dereis was verder goed en alles was keurig schoon

christianne, 23-10-2006

we zijn 22-10-2006 teruggekomen. We zij 11 dagen geweest het hotel ziet er mooi uit maar het eten en drinken is super slecht het eten is niet lekker en heel weinig keus je moet voor bijna al het drinken bijbetalen koffie is niet echt lekker en vaak ook op op het strand kun je niet eens drinken krijgen. zeker geen aanrader

Geert, 3-10-2006

01-10-2006 teruggekomen.Eten:eentonig en niet altijd warm.All inclusief is slecht bar pas om 19.00 open en na 23.00uur betalen voor je drankjes.

Snackbar:Hangt prijslijst wat gratis is is niet te eten behalve plak cake,toast of koekje.Strand:geen drinken te verkrijgen.Zwembad: glazen kooi geen bar en totaal geen exotische uitstraling om 18.00 bar en zwembad( slechte bedjes)muziek veel te hard dicht Annimatieteam: Volledig Italiaans georrienteerd andere tellen niet mee !!

Marian, 23-9-2006

Wijn net terug 21/09/06, wij hadden een appartement wat netjes was.

Het was erg op de Italianen gericht het annimatie team sprak nauwelijks engels.

De Italianen hadden zelfs een eigen kleur bandje (all incl) de actviteieten waren zeer eenzijdig, iedere dag weer het zelfde.

Het eten was matig veel het zelfde en veel pasta, de ene dag boontjes de volgende dag weer maar dan door een koude pasta salade.

Kardamena is goed te lopen.

Er is geen pierebadje, maar een kinderbadje van 60 cm diep dus voor hele kleintjes niet leuk om in te spelen.

Personeel over het algemeen vriendelijk vooral voor ons zoontje van twee.

Gereisd anders in september 2006

jolanda dijkstra, 23-8-2006

Wij zijn net terug van onze vakantie op Kos in Sovereign. Ons prima vermaakt. Prima hotel, erg netjes en schoon, vriendelijk personeel. Alleen de Italianen overheersen daar en hebben ook na ons idee een voorkeur positie. Animatieteam bestond uit 11 man(italiaans), erg goed en mooie shows.

Eten was goed had wat warmer gekend. Wat wij wel vervelend vonden dat het zwembad van 10 tot 18 uur open was en daar hielden ze zich strikt aan, de parasols werden gewoon dicht geklapt.

Al met al een goede vakantie, maar volgend jaar iets meer nederlands getint accomodatie voor ons

Gereisd anders in augustus 2006

Frank, 10-7-2006

Wij zijn van 8 tot 22 juni 2006 in Sovereign geweest. De Engelsen hebben plaats gemaakt voor de Ialianen. Later hoorden wij dat dit een nieuwe formule is. Ook het animatieteam is Italiaans. Er waren enkele Engelsen en enkele Nederlanders. Het hotel is prima. Mooie kamers. Er wordt goed schoon gemaakt. Je moet even door hebben waar je bepaalde drankjes kunt halen. Poolbar is al om 18.00 uur.Het is eten is matig. De toetjes overheerlijk. `s Avonds is er niet veel te doen. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is ideaal voor gezinnen met kinderen. Loopafstand naar Kardamena is goed te lopen, `s avonds wel een dondere weg. Fietsen huren kun je het beste in het dorp doen. Net buiten het hotel is pas een leuk restaurant geopend. AL met al hebben wij een leuke vakantie gehad. Een aanrader voor een keer. Een bezoek aan vulkaneneiland Nissyros is een aanrader.
Gereisd anders in juli 2006

eileen, 7-11-2005

ik heb zelf deze zomer in juli/augustus in het animatie team op sovereign beach gewerkt, wat nodig was aangezien alles erg op engelsen gericht was, terwijl er steeds meer nederloandse gasten kwamen vandaar dat ik er even tussensprong. het is wel een aanrader zeker nu er volgend jaar veel meer soorten eten komt en dat er meer animatie zal zijn met mij erbij, dus ook weer iemand die nederlands spreekt! liefs eileen
Gereisd anders in november 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sovereign Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sovereign Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sovereign Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sovereign Beach scoort een 8.41 uit 10 op basis van 31 reviews.