Hotel Porto Bello ****

Kos
Hotel Porto Bello
Porto Bello

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porto Bello bij:

1 review over Hotel Porto Bello in het Nederlands

Hotel was goed, MAAR.....

Ringers, 26-8-2013

Porto Bello Beach is een goed hotel, MAAR... Wat niet in de brochure staat is dat het hotel op rechte lijn ligt met de luchthaven. Een 30 tal vliegtuigen scheren over het hotel om 20 seconden later te landen op de luchthaven.

Neem nooit kamer 715. Van de 10 dagen hebben we 8 dagen moeten bellen voor warm water in de badkamer. kennelijk was dit probleem alleen voor ons. Het eten is goed. Veel variatie, maar toch elke avond bijna hetzelfde. Personeel is zeer vriendelijk. Ik heb al wel betere 4 sterren hotels gehad. Kamers: proper, maar ouds ingericht. Animatie is in de dag en 's avonds goed. Ze doen hun best om je te amuseren. Mini disco is leuk, helaas moet je daarna wel 3 kwartier wachten voordat de show begint. Bij de avondshow in de arena is er helaas geen bar. Jammer. Veel Italianen en Russen, weinig Belgen. Als algemene waardering geef ik het een 7.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Bello scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.