Hotel Mitsis Blue Domes *****

8,6

240 reviews over Hotel Mitsis Blue Domes in het Nederlands

fantastisch

Marion Nijnens, 25-9-2017

Werkelijk n super hotel in alle opzichten.

Schoon, gastvrij,vriendelijk,perfect.

Heb meteen bij thuiskomst geboekt voor 1e week mei samen met echtgenoot.

Gereisd met vrienden in september 2017

Hele fijne vakantie op een mooie plek.

Linda, 23-7-2017

Na 2 jaar naar Mitsis Alila op Rhodos zijn we nu naar Mitsis Blue Domes geweest. Een super mooi hotel (het is eigenlijk meer een klein dorp dan een hotel) Prachtig opgezet met zwembaden die als een slinger door het park lopen van boven naar beneden. Ook hier ontzettend vriendelijk personeel en alles is schoon en mooi super ingericht. De hotelkamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. (kluis, minibar, koffie en thee faciliteiten) En met een heerlijk balkon. Het is een vrij groot hotel maar nergens heb je het gevoel dat het massaal is. De kwaliteit van het eten in het hoofdrestaurant is van ontbijt t/m diner erg goed en met veel variatie. De 4 restaurants bij het strand waarvoor je moet reserveren hebben minder keus dan bij Alila maar de gerechten die ze hebben zijn erg lekker. Ook de lunchrestaurantjes zijn prima. Bij de avondbar is het gezellig zitten met iedere avond live muziek, een hapje en een drankje. De bedjes bij het zwembad zijn vaak bezet maar bij het strand is altijd plaats. Op het strand is er de mogelijkheid om je drankje gebracht te krijgen oa door de altijd vriendelijke Toni. Er zitten vrij veel vissen in de zee, erg leuk om te snorkelen. Iedere dag om een uur of 12 komt Fatmir met een ijskarretje bij het strand met keus uit 3 soorten schepijs. De bus naar Kos (ongeveer 1 uur)en Kardamena (ongeveer 15 minuten) stopt bij het theater (Waar 6 avonden per week een show of musical gegeven wordt). Langs het strand gaat een weg waar je in 1 uur naar Kardamena kan lopen. Iedere dag worden er verschillende sporten aan het strand gegeven. We waren hier niet met kleine kinderen maar ik denk dat het naast gelegen hotel Mitsis Norida beach iets kindvriendelijker is, met meer faciliteiten voor kinderen. Het was voor ons een feestje om hier vakantie te mogen vieren en we hebben er naast Mitsis Alila weer een fantastische plek bij waar we graag nog eens terug willen!!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super hotel.

Claudia van Dam, 7-7-2017

Goeie aandacht van het personeel, luxueus, prachtige zwembaden, leuke restaurants, mooie kamers. Alles beviel prima, op een paar dingen na. Het ligt in the middle of nowhere, je kunt nergens naartoe 's avonds, als je wilt struinen of wandelen of wat dan ook. Want ook de lichten langs de boulevard die er wel is, die doen het niet en ze rekenen daar ook niet op wandelaars...Daar zou wel iets van gemaakt kunnen worden.
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Blue Domes bij:

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Sanne de Bruin, 5-7-2017

Het is zeker weten 1 van de mooiste resorts van Kos eiland. Het ligt aan de rustige kant van Kos wat erg fijn is. Al hadden we graag van tevoren willen weten dat er grote kans is dat het super hard kan waaien op dit resort. Wat ook 3 van onze 10 dagen het geval was. Dat is ook te zien aan alle palmbomen die goed vast zijn gezet met touwen. De sfeer is er goed en het animatieteam doet zijn best. Wel vonden wij het een grote "poppenkast" met jurken en nette kleding elke avond, maar dat kan ook aan de periode hebben gelegen. Het eten was lekker maar niet erg speciaal. We hebben lekkerder gegeten in de traditionele Griekse restaurantjes. De kamers met "domes" zijn erg mooi, schoon en luxe!! Alleen was het erg jammer dat wij als stel, 2x een gezin met gillende kinderen naast ons kregen in een kamer met mogelijkheid tot tussendeur opening (terwijl we echt niet de goedkoopste kamer hadden geboekt). Al met al... Volgende keer zouden wij in Griekenland eerder naar een wat simpeler resort gaan, dit terwijl wij in andere landen wel onwijs hebben genoten van de luxe van all-in resorts. Nog wat tips: Huur een auto en verken zelf het eiland! Zo kan je ook naar Zia met zonsondergang zonder snel het eten naar binnen te proppen om als de zon onder is de toeristenbus te halen )dan stroomt Zia ineens leeg en is het veel leuker om te bekijken. Ook de rustige stranden op het schiereiland zijn echt een aanrader, neem een 4x4 wagen om hier te komen, het is echt de moeite waard!! Dit vonden zij de aller mooiste stranden van het eiland!!
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig mooi Resort

janlinda, 10-6-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad alles was goed ,de kamer was heel mooi en schoon alle restaurants waren uitmuntend, wij gaan in oktober weer 2 weken naar Bleu Domes. het enigste min punt is dat het Resort 6km van het dorp Kardamena ligt.
Gereisd met partner in juni 2017

Super goed verblijf.......

Grispen Carola, 21-5-2017

Meerdere keren geweest met mijn zoons. Perfect, je bent nog niet thuis of je verlangt er weer naar terug. Spa is prijzig maar heerlijk. Aan het privé strand nog je drankje gebracht terwijl je zoon op de jetski zit.

Wij nemen het voor en naseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch hotel, prachtige locatie.

Meijer, 14-5-2017

De ligging van het hotel is schitterend. Het hotel ligt aan de voet van een berg, en strekt zich uit van boven naar beneden aan het strand. Het eten is fantastisch en het personeel gastvrij en vriendelijk. Het ontbreekt je werkelijk aan niets.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig hotel, aanrader!

Jantine, 11-5-2017

wij verbleven in de meivakantie in dit hotel.

Dit is echt een super hotel, alles tot in de puntjes verzorgd.

De kamers zijn zeer ruim, en worden dagelijks zorgvuldig schoongemaakt. Het eten is eeg gevarieerd, de bediening en service is uitstekend. Tijdens de lunch heb je al de keuze uit 6 kleine restautants, de sushi is heerlijk! We hebben al verschillende all in resorts bezocht, maar dit is echt een topper! Wij komen zeker terug.

Gereisd anders in april 2017

Mooi Hotel

Viola, 8-5-2017

Het is een mooi en schoon hotel. Lekker eten, gevarieerd en warm. Je hebt gras voor je huisje, waar de kids heerlijk kunnen spelen! Je kan in de avond een van de vier restaurant reserveren. Het is niet zo massaal en alles verspreid zich goed over het hotel.

Verbeterpunten: het zwembad was echt veels te koud! Een glijbaan in het water of iets van speeltoestellen voor de kids is een toevoeging. Verder zou het hotel wat moeten doen aan het aantal handdoeken wat in de ochtend om 06:00 word neergelegd. Ze zouden dat moeten verbieden, want dat is echt belachelijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Ramira Beach (4 d) Blue Domes (3d)

Walter, 6-5-2017

eten in Ramira Beach: 7/10

eten in Blue Domes: 9/10

animatie in Ramira Beach 9/10

samen boogschieten, karabijnschieten, fietsen, darts - animatieteam nodigde je uit en was alom aanwezig

animatie in Blue Domes:0/10 geen animatie te zien

ongedwongen en vriendelijke sfeer in Ramira Beach

stijver maar ook vriendelijk in Blue Domes

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Blue Domes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Blue Domes in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Blue Domes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Blue Domes scoort een 8.62 uit 10 op basis van 255 reviews.