Beoordelingen Hotel Mitsis Blue Domes*****

Mitsis Blue Domes*****
194 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mitsis Blue Domes*****
Kardamena, GR-85302, Kardamena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Blue Domes***** in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Blue Domes***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mitsis Blue Domes scoort een 8,4 uit 10, op basis van 194 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Blue Domes***** in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Blue Domes*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mitsis Blue Domes***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 232 vakantiefoto's van Hotel Mitsis Blue Domes***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Mitsis Blue Domes***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Hotel Mitsis Blue Domes***** met andere accommodaties in Kardamena.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,8
8,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Donkerbruin water; "vertalen
Wendy
1,0
3,0
6,0

15-05-2014 5+ resort wat het op het eerste opzicht ook waard is. Er was echter een leidingbreuk waardoor wij de eerste 3 dagen van onze 8 dagen vakantie niet konden douchen. Elke keer werd er gezegd dat het opgelost zou worden maar tevergeefs. Vanaf de vierde dag konden we in het family resort douchen waar we in een kamer terecht kwamen wat vies en verouderd was. In geen enkel opzicht te vergelijken met eigen kamer. Douchekop moesten we zelf vast houden. We werden elke dag gebracht en waren op tijd afhankelijk van de receptie. 8 dagen donkerbruin water met zwarte vlokken of Fanta geel met drab. Hoogste baas aangesproken maar zelfs hij wuifde het weg. Er is niet eens iemand komen kijken. De reisorganisatie kon ons 50,- aanbieden. Belachelijk! Jammer want de rest was zeer goed. Aardig personeel in eetzaal, geen "massa-graaiers", wel veel Polen en luidruchtig

met partner, Mei 2014
"Alsnog kunnen genieten!"vertalen
Desiree
10,0

21-05-2014 Hotel Mitsis Blue Domes 5+ is een geweldig hotel, het ziet er nog mooier uit als op de foto's. Mijn eerste minpunt is dat als je het hotel op Google maps zoekt, het in het centrum van Kardamena ligt, maar dit is niet het geval. Zoek hiervoor Family Village op en daar ligt het 2 minuten vandaan. We kwamen aan in het mooiste hotel van Kos, was het overboekt. Konden wij dus voor twee nachten naar Family Village (want van dezelfde eigenaar is). Dit was echt een tegenvaller, zoals het verhaal hieronder was het dus ook echt! Gelukkig konden we wel gebruik maken van ons geboekte resort en werden we telkens heen en weer gebracht, maar het is natuurlijk geen mooi begin van je vakantie. Verder hebben ons er snel bij neergelegd door een vergoeding van touroperator en zijn we gaan genieten van het echt prachtige hotel!

Of ik er volgend jaar weer heen ga? Nee, dat toch niet ..

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Prachtige plek om bij te komen !"vertalen
Ine
9,0

01-05-2014 Het hotel ligt heel mooi aan het strand. Onze maisonnette lag dichtbij 1 van de vele zwembaden. Het huisje is super de luxe met 2 badkamers en het wordt elke dag schoon gemaakt. Het eten in de restaurantjes was heerlijk, zo kon je er voor hamburgers, pita broodjes, sushi's, crepes en ijs terecht. Het personeel is heel aardig en staat altijd voor je klaar.
Wij bezochten dit hotel in het voorseizoen en toch presteren mensen het om 's ochtends hun handdoek alvast neer te leggen, waardoor er toch te weinig ligbedjes bij de zwembaden beschikbaar zijn. Hoe zal dat in het hoogseizoen zijn dan zijn er zeker te weinig ligbedden.
Het hotel ligt 30 minuten vanaf Kos stad, daarom hadden wij 4 dagen een auto gehuurd. Dat is wel aan te raden want dan zie je heel veel van het eiland. Als je van rust houdt dan is dit hotel zeker een aanrader !

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Gemengde gevoelens. Teleurstellend management."vertalen
Rudolf
8,0

14-10-2013 Toch wel wat puntjes die de 5 * classificatie niet geheel waar maken.
Plus: goed verzorgd schoon park. Adembenemend uitzicht. Prachtige kamers en zeer schoon! Afgebroken handvat van minibar binnen 2 uur zonder dit door te hebben gegeven gerepareerd. Eten goed, vers en afwisselend. Alle buffetten zeer verzorgd. Griekse medewerkers vriendelijk.
Min: lange wachttijden bij de diverse barretjes vooral op het strand, matig assortiment dranken. Russische gasten drongen constant voor. Reserveren verplicht voor de 4 speciale restaurants. 2 dg van te voren reserveren (officieel vanaf 18.30 maar dan was je al te laat) dat betekende in de rij om 18.00. Gemiddelde wachttijd 25/30 min. Zwembad ijskoud, veel losse tegeltjes. Zeewater warm. De avond voor ons vertrek een privéfeest in de loungebar (zonder glas) voor 150 gasten van een Pools bedrijf, 3 x met de receptie gebeld tot 02.00 wakker! De directeur zag de boze gasten bij de receptie en was verdwenen! Volgende dag geen manager te " vinden".

met partner, Okt. 2013
"Eveneens gemende gevoelens..."vertalen
Anousha de Ruiter
10,0

16-10-2013 Het hotel is erg mooi, netjes en schoon! Personeel erg vriendelijk en helpen je graag. Het eten was overal goed. Het diner in de a la carte restaurants stelt weinig voor... Weinig keuze en daar komt nog eens bij dat je 2 dagen van te voren moet reserveren en je in een super lange rij moet staan...

Het drinken in het hotel is erg slecht. Al het drinken is aangemaakt met water en er werden geen A kwaliteit dranken geschonken. Daar komt nog eens bij dat ze alleen aan wijn rode en droge witte wijn hebben...

Het hotel ligt buiten Kardamena maar heeft een top ligging en de de bus rijdt van Kardamena naar het hotel.

Omdat het eten niet super was zijn wij twee avonden uit eten geweest in Kardemena. Hier zit het restaurant Captain's. Zeker een aanrader!!! Erg vriendelijk personeel en erg lekker eten!!
Het hotel is niet ene goedkoop hotel en hierom had ik er meer van verwacht... De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook bij lange na niet naar wens!

"Dit nooit meer"vertalen
Renee
7,0

10-10-2013 Hotel Mitsis Blue Domes kunnen nog veel van Turkse hotels leren, ze moeten de Griekse managers een weer naar een 5 sterren locatie in Turkije sturen om te leren hoe men met gasten omgaat, voornamelijk in de restaurants. Het eten was goed, maar veel te koud als het niet ter plekke werd bereid. 's avonds tien tot vijftien minuten wachten voor je eindelijk een tafeltje werd toegewezen! En onze beenspieren zijn perfect getraind, daar heb geen gym voor nodig, zoveel trappen moest je elke keer lopen om bij de receptie en het restaurant te komen. Zwembaden veel te zout en ontzettend koud. Veel meubilair kapot bij de zwembaden en strand. Kortom volgend jaar weer Turkije

"Geen 2e keer voor ons"vertalen
Chris rossenaar
6,0

26-09-2013 Bij aankomst in het hotel bleek de geboekte kamer met zeezicht niet meer beschikbaar. Wij hebben een upgrade gekregen naar een familie kamer met 2 extra bedden waar we niets aan hadden en uitzicht op het zwembad en de gebouwen, toen ik daar over begon bij de receptie kreeg ik het antwoord dat ik niet zo moest zeuren want ik had een upgrade gekregen. Upgrade of niet ik heb niet de kamer gekregen zoals geboekt en het was zeker geen verbetering.
Het eten in het hotel was bij alle gelegenheden zeer goed, drinken was wat weinig keuze in maar dit zie je wel vaker bij all in hotels. De zoutwater zwembaden waren een ramp, wij hebben er maar 1 keer in gezwommen in de 8 dagen dat wij in dit hotel verbleven. De tegeltjes in de zwembaden lieten los en daar liep je gewoon over, ook was de water temperatuur zeer koud dus zwemmen in de zee was een veel betere optie, veel warmer. Wij hadden onze eigen bad handdoeken meegenomen omdat er per handdoek in het hotel 20 euro borg betaald moet worden!

met partner, Sept. 2013
"Geweldig hotel, fijne en gezellige sfeer"vertalen
Claudia
10,0

24-09-2013 Dit hotel is zeker de moeite waard, wij waren hier 8 dagen. Eten is zeer goed en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij willen hier zeker nog eens terug.

met partner, Sept. 2013
"Aardig maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
roy.vervoort
2,0
4,0
3,0
8,0

01-10-2013 Aardig accommodatie maar moeten nog leren wat service is. Vooral veel medewerkers uit het oostblok, zelf in het Griekse restaurant staat een iemand uit Tsjetsjenië te koken.
Heel strak in procedures, let vooral op dat je niet aan het verkeerde tafeltje zit, dan mogen ze je niet bedienen in de restaurants. Eten: nooit warm/heet eten gekregen. Wel veel mogelijkheden maar onvoldoende kwaliteit voor 5 sterren, ik heb werkelijk geen idee waarom het eten hier zo'n goede recentie krijgt van andere reizigers)
Kamers zijn prima.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima week gehad"vertalen
Jeltje
7,0

03-09-2013 Bij (late) aankomst werden we meteen naar het restaurant gestuurd en konden daarna inchecken. Na inchecken uiteindelijk zelf de koffers gehaald omdat deze er na een uur nog niet waren. Een dag hadden we geen handdoeken. Telefoon deed het niet. Naar de receptie gebeld bij een restaurant. Na 45 min nog niets, 136 treden naar de receptie gelopen. En 136 treden terug. Hierna duurde het nog erg lang, dus eigen handdoeken gebruikt. Verder een prima verblijf gehad. Heerlijk eten en drinken. Tja, bij de zwembaden de beruchte handdoeken maar op het strand was altijd nog plek. Bushalte voor de deur. Animatie 's avonds niet fantastisch maar lachwekkend. Dus wil je lekker relaxen, eten en drinken, dan is het prima!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?