Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona

Kos
Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona
Doubletree by Hilton Resort Kos Helona

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Doubletree by Hilton Resort Kos Helona bij:

6 reviews over Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona in het Nederlands

Fijnhotel met goede service

baldi, 26-8-2012

Het is wat stil gelegen, maar per taxi 5 minuten van het best gezellige Kardamena. Daar is restaurant Avli echt een aanrader, zowel qua eten als qua sfeer. Het hotel zelf heeft een lekker zwembad, de handdoeken mogen wat groter en dikker (of geef mensen er 2 p.p.). Kamer zijn netjes, de service is prima en de kwaliteit van het eten goed.

Vanwege ons late vertrek, werd er aan het eind van de dag een kamer beschikbaar gesteld om te douchen.

Gereisd met partner in augustus 2012

Wij zijn hier getrouwd

Mario en Anna, 21-11-2011

Eind oktober 2011 hier getrouwd op het rustige privé zandstrand van het hotel: prachtig gewoon. Alles zelf geregeld en personeel heeft allerbeste van zich gegeven. Kamers waren groot en proper. Het eten (a la carte) was heel goed niveau en genoeg, wel duurder dan in het stadje, maar gezien locatie en rust, betaal je hier graag beetje extra. Wij gaan terug. Dank aan manager Nikos en zijn team: ze zijn pas open, kantjes moeten hier en daar nog afgewerkt worden (als ik over iets moet zeuren ma echt nie nodig, locatie is 5 km van het stadje, maar wel veel rust in de plaats), maar het belangrijkste is: ze willen er voor gaan. Roomservice is subliem en kost evenveel voor een menu als hier naar een brasserie gaan. Voor het licht prijsverschil: neem de kamers met gedeeld zwembad!
Gereisd met vrienden in oktober 2011

prachtig hotel op een prachtige lokatie

Visser, 11-9-2011

modern 2 jaar oud hotel op een prachtige lokatie gelegen direct aan zee

prima service, goed eten voor een schappelijke prijs

Gereisd met partner in september 2011

geen 5 sterreb waard

CC, 9-8-2011

De vijfde ster mag er van mij af, voor vijf sterren is het simpelweg niet goed genoeg.Het eten in het restaurant is van een gewoon niveau Het is er wel rustig. Er zijn verschillende zwembaden doch niet allemaal toegankelijk.Het strand ligt op een kleine 100 meter.Op 5 minuten afstand (met taxi) Kardamena met bars voor jongeren. KOS 45 min.

Wil je veel rust dan zit je hier goed mits je een knappe kamer krijgt. De algemene indruk is dat zij 5 sterren willen uitstralen maar daarvoor de touch missen waardoor het allemaal net niet is wat het zou moeten zijn!

Gereisd met partner in juli 2011

Goed maar , zeker niet voor tieners !!

Nonneman C, 15-7-2011

Een imens grote resort waar de service een beetje zoek is !

Wij hadden een 3 persoonskamer besteld , ( dus voor drie volwassenen 100%betaald ) Bleek bij aankomst dat het een twee persoonskamer was ; met daarbij een zitbank ( geen uitrekbed) van 160cm breedte , waarvan ze de kussen wegnemen en daarop een gewoon laken leggen ... Onze dochter is 14 jaar en meet 176cm ... probeer maar eens te slapen op een harde sofa die 16cm korter is ! Wij melden dit aan de receptie ,; maar blijkt dat dit " standaard " te zijn

Na stroef overleg met de nukkige staff kan ik tegen een bijbetaling van 680 euro een xtra kamer bemachtigen ...

De service laat hier wel te wensen over . ... een griekse slag ( heeft dit met het bijna failliet zijn van griekenland te maken ?)

andere minpunten : 20min. wachttijd om te mogen ontbijten !! , geen sfeer , handdoeksrvice op het strand .. 300m van het zwembad ( logica)

enfin , geen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

On-grieks aandoend amerikaans hotel

Rob, 14-5-2011

Wie van amerikaanse luxe houdt in een griekse setting, komt in Double Tree aan zijn trekken, maar die twee culturen mengen toch niet zo goed. Het hotel, dat door zijn grootte een resort genoemd kan worden, is van origine begonnen als Helona resort, en werd na een half jaar overgenomen door Double Tree. Het staat er momenteel voor het 3e seizoen. De griekse slag heeft hier een beetje ongepaste amerikaanse sjiek gekregen en dat is jammer. Zo wordt het wat onpersoonlijk en steriel, en wordt de vriendelijkheid van de grieken overschaduwd door hun slechte organisatie. Onze toegezegde preferenties kwamen niet uit, en wij hadden 6 valse brandalarms, waarvan een die 18 minuten duurde - om 2 uur 's-nachts - Geen excuses !

DT ligt aan het einde van een 4 km lange kustweg ten westen van Kardamena. Het strand is ok, gratis bedjes en strandlakens. De luxe kamers bieden geen privacy, en hebben allen last van de wind en hebben soms al snel schaduw. Veel te dure $$ consumpties. Kids thuislaten

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Doubletree by Hilton Resort Kos Helona scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.