Hotel Club Akti Kalimera ***

7,1

21 reviews over Hotel Club Akti Kalimera in het Nederlands

Goed voor 1 keer

SABINE, 21-10-2011

Ik ben er 2000 geweest.het was goed voor 1 keer toen.Misschien is het er nu wel fijner.Ik weet nog dat d emelk aan tafel telkens zuur was en het eten op niet veel trok.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2000

Super hotel, voor jongeren ook !

evita, 9-3-2010

ben hier met mijn ouders en mn vriend geweest. was een super vakantie en in juni gaan we weer ! Busje is gratis naar de stad en uitgaan is ook goed te doen in Kardamena. goeie discotheken! Lekker eten en de nieuwe kamers zijn perfect!
Gereisd anders in maart 2010

the place to be for holiday!

Ivon Louvet, 28-6-2009

een hotel met een zeer goed team die je het juiste vakantiegevoel geven en je in de watten legd
Gereisd met partner in juni 2009

Kijk uit je doppen en sta op je rechen!

de clercq nicole, 26-1-2009

Eén raad: heb je bijbetaald voor kamer met zeezicht en kom je in het hoofdgebouw terecht: eis onmiddellijk een andere kamer! Men heeft je immers een "promokamer" toegewezen!

All-in:

geen avondmaal de dag van aankomst! enkel een schamel "snackje". All-in stopt ook na het middagmaal de dag van je vertrek! Maar geen nood: je kunt bijbetalen ?????!!!!!

En vergeet die Griekse avond wanneer je op vrijdag aankomt en slechts 7 nachten blijft!!

Ondanks het "nieuwe" animatieteam: animatie beperkt zich tot quiz, play-bakc, kareoke (zeker niet interessant voor volwassenen!)

Pluspunt: de hotelbus die je gratis naar Kardamena voert (en ophaalt) waar je de lijnbus kunt nemen (zeker aan te bevelen!) naar Kosstad (rijdt eveneens langs andere kustplaatsen!)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

fam. Messiaen, 21-11-2005

ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 1 kind van 6j. waardoor wij dan ook beslissen dat de miniclub niet aan te raden is alsook de publieke plaatsen hebben een héél groot gebrek aan hygiene, de kamers daarentegen waar wel ok ,het eten was 's middags en 's avonds ok maar 's morgens was het puur gericht op de engelsen die bovendien alleen maar op vakantie gaan om te zuipen en boel te maken.O ja en de duikclub aan het strand heeft ook een geberek aan variatie en is bovendien zeer duur(50€ per duik) want wij hadden ons eigen materiaal mee en dat was al hetzelfde voor de prijs aangezien we al meer betaald hebben in zaventem was dat zeker niet aanvaardbaar
Gereisd familie in juli 2005

M. Ransijn, 4-9-2005

Net terug gekomen met mijn vrouw en 5 jaar oude zoon van een 15 daags verblijf in Akti Club (bestaat uit 2 delen, Kalimera Kos en Akti Club maar is 1 complex). Bezoeker zijn voornamelijk (asociale) Engelsen die zich de hele dag laten vollopen met bier en 'snachts de bloemen gaan buiten zetten. Weinig nachtrust dus gehad... Het All-Inclusief is erg beperkt, alleen limonade uit een machine (geen echte frisdranken/just orange dus!) en bier. Koffie is vies, alleen tegen betaling (2 Euro) wordt een vers kopje gezet.

Als je komt om de hele nacht te feesten en alleen bier drinkt is dit een aanrader, anders zou ik zeker deze snel van mijn lijstje halen.

Gereisd anders in september 2005

familie De Cock, 18-8-2005

We zijn net terug van 13 dagen Kalimera.

Dit hotel is volgens ons 3sterren waard.

Het ligt aan de lelijkste kant van het eiland.Het is volledig engels gericht.Het ontbijt kon veel beter.Middag-en avondmaal waren in orde.

Het is geen bestseller zoals jetair beweerd.Gelukkig zaten we in het rustige gedeelte en hadden we geen last van lawaai.Het strand is klein en met stenen.Aanrader voor wie dit eiland wil bezoeken,is de streek rond Marmari en Kefalos met prachtige stranden.Een auto huren is niet duur.(30EUR)Ga daarvoor naar Nikos die 500 meter van het hotel woont.We vonden het met ons gezin (2volw.+3kind.9-13-16j.)toch een leuke reis.Familie De Cock Keiem

Gereisd anders in augustus 2005

Olivier en Charlotte, 26-7-2005

Behalve een brandje hebben we er een toffe vakantie gehad! Een heerlijk weertje, heerlijk eten, lekkere ijsjes! Het was een topper! Kamers waren zeer ruim, misschien wel gevaarlijk voor kleine kinderen! Wel ambetant dat alles daar maar zoutwater gewassen werd! De lakens plakte aan je vast en waren zeer ruw!

Maar dat heeft onze vakantie niet negatief beïnvloed!

Gereisd anders in juli 2005

Arie en Anita, 25-6-2005

net met onze 2 kinderen (4 jaar oud) terug van 2 wkn goede vakantie.

Eten is gevarieerd maar ontbijt en lunch zeer engels gericht.

Bedden slecht.

Het zwembad (heeft ook een kinderbad) bij het oude gedeelte (Kalimera) is veel rustiger en verzorgder dan het nieuwe gedeelte (Akti).

Zeker voor ouders met kleine kinderen is het oude beter, bij Akti staat de hele dag de radio knetterhard naast het eerste kinderbad (voor de allerkleinste kinderen).

Het tweede kinderbad van Akti ligt verder weg.

De animatie vindt altijd bij het nieuwe gedeelte plaats.

In beide lokaties kon men lunchen of dineren, nieuwe gedeelte iets uitgebreider.

Fiets mogelijkheden waren gezien de ligging beperkt (je kwam al gauw in de bergen terecht).

Geen gebruik gemaakt van de kinderanimatie, m.u.v. de kinderdisco.

Geen problemen gehad met beschikbaarheid van ligbedden bij zwembad en op strand.

Gereisd anders in juni 2005

Willy de Keijzer, 16-5-2005

Heerlijke zonnige voorjaarsvakantie gehad.

Veel lof voor dit hotel. Met name de koks, het bedienend personeel in het restaurant en het animatieteam verdienen een groot compliment!

Ook de hotelkamers worden door vriendelijke dames goed schoongehouden.

Het onderhoud van het zwembad liet wel te wensen over. Na een opmerking bij de receptie, werd er hard aan gewerkt.

De koffie smaakte slap. Espresso komt beter overeen met onze koffiesmaak.

Jammer dat bij een All Inclusive arrangement geen simpel zakje chips voor de kinderen in zit... dát moesten we apart betalen.

Voor het gebruik van het surfmateriaal werd naar een licentie gevraagd; bestaat deze in Nederland? We konden wel een instructeur inhuren voor 40 euro per uur...

Onze kennismaking met de all inclusive formule bij dit hotel is goed bevallen.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Akti Kalimera in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Akti Kalimera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Akti Kalimera scoort een 7.14 uit 10 op basis van 21 reviews.