Beoordelingen Hotel Club Akti Kalimera***

7,9
Het weer

18  °C

19 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Akti Kalimera***
853 02, Kardamena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Akti Kalimera*** in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Akti Kalimera*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Akti Kalimera scoort een 7,5 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Akti Kalimera*** in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Akti Kalimera***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Akti Kalimera*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Je kunt 1 video van Hotel Club Akti Kalimera*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kos. Vergelijk Hotel Club Akti Kalimera*** met andere accommodaties in Kardamena.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,7
8,7
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Super hotel, voor jongeren ook !"vertalen
evita
9,0

9-3-2010 ben hier met mijn ouders en mn vriend geweest. was een super vakantie en in juni gaan we weer ! Busje is gratis naar de stad en uitgaan is ook goed te doen in Kardamena. goeie discotheken! Lekker eten en de nieuwe kamers zijn perfect!

met partner, Juni 2009
"The place to be for holiday!"vertalen
Ivon Louvet
8,0

28-6-2009 een hotel met een zeer goed team die je het juiste vakantiegevoel geven en je in de watten legd

M. Ransijn
3,0
3,0

4-9-2005 Net terug gekomen met mijn vrouw en 5 jaar oude zoon van een 15 daags verblijf in Akti Club (bestaat uit 2 delen, Kalimera Kos en Akti Club maar is 1 complex). Bezoeker zijn voornamelijk (asociale) Engelsen die zich de hele dag laten vollopen met bier en 'snachts de bloemen gaan buiten zetten. Weinig nachtrust dus gehad... Het All-Inclusief is erg beperkt, alleen limonade uit een machine (geen echte frisdranken/just orange dus!) en bier. Koffie is vies, alleen tegen betaling (2 Euro) wordt een vers kopje gezet.

Als je komt om de hele nacht te feesten en alleen bier drinkt is dit een aanrader, anders zou ik zeker deze snel van mijn lijstje halen.

familie De Cock
7,0

18-8-2005 We zijn net terug van 13 dagen Kalimera.
Dit hotel is volgens ons 3sterren waard.
Het ligt aan de lelijkste kant van het eiland.Het is volledig engels gericht.Het ontbijt kon veel beter.Middag-en avondmaal waren in orde.
Het is geen bestseller zoals jetair beweerd.Gelukkig zaten we in het rustige gedeelte en hadden we geen last van lawaai.Het strand is klein en met stenen.Aanrader voor wie dit eiland wil bezoeken,is de streek rond Marmari en Kefalos met prachtige stranden.Een auto huren is niet duur.(30EUR)Ga daarvoor naar Nikos die 500 meter van het hotel woont.We vonden het met ons gezin (2volw.+3kind.9-13-16j.)toch een leuke reis.Familie De Cock Keiem

Olivier en Charlott...
7,0

26-7-2005 Behalve een brandje hebben we er een toffe vakantie gehad! Een heerlijk weertje, heerlijk eten, lekkere ijsjes! Het was een topper! Kamers waren zeer ruim, misschien wel gevaarlijk voor kleine kinderen! Wel ambetant dat alles daar maar zoutwater gewassen werd! De lakens plakte aan je vast en waren zeer ruw!
Maar dat heeft onze vakantie niet negatief beïnvloed!

Familie, Juli 2005
fam. Messiaen
4,0
5,0

21-11-2005 ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 1 kind van 6j. waardoor wij dan ook beslissen dat de miniclub niet aan te raden is alsook de publieke plaatsen hebben een héél groot gebrek aan hygiene, de kamers daarentegen waar wel ok ,het eten was 's middags en 's avonds ok maar 's morgens was het puur gericht op de engelsen die bovendien alleen maar op vakantie gaan om te zuipen en boel te maken.O ja en de duikclub aan het strand heeft ook een geberek aan variatie en is bovendien zeer duur(50€ per duik) want wij hadden ons eigen materiaal mee en dat was al hetzelfde voor de prijs aangezien we al meer betaald hebben in zaventem was dat zeker niet aanvaardbaar

Arie en Anita
8,0

25-6-2005 net met onze 2 kinderen (4 jaar oud) terug van 2 wkn goede vakantie.
Eten is gevarieerd maar ontbijt en lunch zeer engels gericht.
Bedden slecht.
Het zwembad (heeft ook een kinderbad) bij het oude gedeelte (Kalimera) is veel rustiger en verzorgder dan het nieuwe gedeelte (Akti).
Zeker voor ouders met kleine kinderen is het oude beter, bij Akti staat de hele dag de radio knetterhard naast het eerste kinderbad (voor de allerkleinste kinderen).
Het tweede kinderbad van Akti ligt verder weg.
De animatie vindt altijd bij het nieuwe gedeelte plaats.
In beide lokaties kon men lunchen of dineren, nieuwe gedeelte iets uitgebreider.
Fiets mogelijkheden waren gezien de ligging beperkt (je kwam al gauw in de bergen terecht).
Geen gebruik gemaakt van de kinderanimatie, m.u.v. de kinderdisco.
Geen problemen gehad met beschikbaarheid van ligbedden bij zwembad en op strand.

Willy de Keijzer
8,0

16-5-2005 Heerlijke zonnige voorjaarsvakantie gehad.
Veel lof voor dit hotel. Met name de koks, het bedienend personeel in het restaurant en het animatieteam verdienen een groot compliment!
Ook de hotelkamers worden door vriendelijke dames goed schoongehouden.

Het onderhoud van het zwembad liet wel te wensen over. Na een opmerking bij de receptie, werd er hard aan gewerkt.
De koffie smaakte slap. Espresso komt beter overeen met onze koffiesmaak.
Jammer dat bij een All Inclusive arrangement geen simpel zakje chips voor de kinderen in zit... dát moesten we apart betalen.
Voor het gebruik van het surfmateriaal werd naar een licentie gevraagd; bestaat deze in Nederland? We konden wel een instructeur inhuren voor 40 euro per uur...
Onze kennismaking met de all inclusive formule bij dit hotel is goed bevallen.

Chris
5,0

10-5-2005 Zojuist terug van een week Akti Kalimera. We hebben ze ontwaakt in hun winterslaap. Voorzieningen nog niet op orde, informatie ontbrak. Zwembad erg koud. Eten en drinken zeer matig. Ongezellige lounge. En toen kwamen de Engelsen ..... Stomdronken, luidruchtig, veel troep bij het zwembad achterlatend.
Beslist geen aanrader!

Andy & Kitty
7,0

5-5-2005 vakantie september 2004, goed hotel, vriendeljke bediening, ook lekker gevarieerd eten heel veel keus!
Animatieteam was erg gezellig!
Ook leuke excursies te boeken!
Wel een minpuntje was het kiezelstrand en de matrasjes op de ligbedden waren aan het strand vaak niet genoeg!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?