Hotel Atlantica Porto Bello Royal *****

8,8

251 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Royal in het Nederlands

Zeer goed Hotel.....

wilfred, 2-10-2017

Zeer vriendelijk personeel,er word goed schoongemaakt op de kamers, het eten is zeer goed en uitgebreid.wifi is prima en gratis....kluisjes gratis...

Er zijn eigenlijk geen negatieve dingen melden......

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijnste vakantie ooit

Chrisje, 23-9-2017

Alles is er zo goed geregeld..schoon..heerlijk eten..veel keus..verschillende restaurants..Veel zwembaden van gefilterd zeewater..prachtige apartement en met terras en n geweldig uitzicht
Gereisd met partner in augustus 2016

oke hotel

Danielle, 3-6-2017

Leuk hotel met prima service. Wij hebben een kleintje van 2 en hebben dus een buggy bij ons! Dit is een drama zwembad strand en de restaurant zijn alleen bereikbaar via trappen. Wij vonden het eten koud en slecht bereid. Had meer verwacht door de resensies. Wel een super mooi uitzicht.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Manager, MANAGER, 8-6-2017

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Mooi hotel, veel zwembaden

Tanja, 25-5-2017

Veel trappen, ruime familiekamer, vriendelijke medewerkers, goed eten, animatie niet aanwezig, avondshow was ronduit slecht, waterpark erg uitgebreid en leuk, ook voor kleinere kinderen, veel stenen in de zee, ook veel stenen op het strand, rustige ligging, wel voor herhaling vatbaar als je een rustige vakantie wilt, wel last van het nabijgelegen vliegveld door laagvliegende vliegtuigen, ijssalon erg lekker
Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Manager, MANAGER, 8-6-2017

Atlantica Porto Bello Royal.

Fantastisch! Gaan zeker terug :-)

Danielle, 10-5-2017

Het is prachtig! Echt zoals op de foto's. Het eten is fantastisch, wat warm moet zijn is echt warm, wat koud moet zijn is koud. Veel variatie, voor ieder wat wils en mijn kids (9 en 13) zijn geen makkelijke eters.

Alles super schoon en goed verzorgd, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden eigenlijk Portobello Beach geboekt maar omdat zij later open gingen mochten we in Portobello Royal verblijven, met onbeperkt toegang tot het aquapark. De ligging aan het strand en waterpark is heel fijn, alleen wel wat afgelegen. Met taxi en/of bus is het ook prima te doen. Maar genoeg vertier op het park zelf.

Het weer was ook heerlijk, strak blauwe lucht, 27 graden.

We gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
manager, MANAGER, 24-5-2017

Atlantica Porto Bello Royal.

Tophotel, waar je echt kan genieten.

Debruyne Hans, 7-9-2016

Supervriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

Zeer lekker, en verzorgde maaltijden in een mooi kader.

Voor ons een minpuntje : zoutwater. Maar dit wordt vermeld in de brochure en is echt iets zoeken om toch maar iets negatiefs te vinden. De sommige kritiek op overvliegende vliegtuigen is echt niet storend. Het was een topvakantie om nooit te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Hotel Manager, MANAGER, 29-11-2016

Goed hotel

Mieke, 30-7-2016

Goed hotel, lekker gegeten. Daguitstap naar Kos stad zeker een aanrader. Jammer dat je vroeg uit de veren moet om handdoeken te leggen aan het zwembad. Matrassen op de ligbedden zouden niet mis staan. Minpunt zijn de vliegtuigen die hier veel over vliegen en wat toch wel heel wat lawaai meebrengt.

Super zijn de vele zwembaden en het vriendelijk personeel. Wel jammer dat s'avonds het griekse en visrestaurant niet kan geboekt worden, enkel s'middags.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Agnes, MANAGER, 8-8-2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

Atlantica Porto Bello Royal

Prachtig hotel zeer rustig gelegen

Norman Van Loo, 1-5-2016

Hotel ligt 2 km buiten Kardamena . Zeer rustig en mooie tuinen rond de 11 zwembaden . Restaurants zeer lekker
Gereisd met partner in oktober 2014
Hotel Manager, MANAGER, 5-5-2016

Dear Guest,

Thank you very much for the positive feedback from your recent stay with us.

We are looking forward to seeing you in the future!

Yours sincerely,

Mooi

kr1959, 22-9-2015

Een heerlijk hotel met heel veel zwembaden en daardoor veel privacy. Het strand vonden wij niet in verhouding tot de luxe vh hotel. Bij zo'n *****hotel hoort op zijn minst een mooie pier, wat zitzakken of dergelijke.

In tegenstelling tot de omschrijving werd er 's avonds geen gala-avond of iets anders georganiseerd. In 1 week: 2x een saxofonist en 1x een gitarist met zangeres. Leuk maar niet speciaal. Qua animatie hadden we meer verwacht. Het hotel maakt echter veel goed qua hygiene, eten en zwembaden. Een applaus voor Olga, Apostolis (bar) en Kornelia (lounge terras). Fijn dat er ook een Nederlands sprekende receptioniste was.

Gereisd met partner in september 2015
Hotel Manager, MANAGER, 5-2-2016

groot en toch rustig

Geenen, 12-8-2015

Wij hadden Porto Bello Beach geboekt, maar door een overboeking hebben ze ons twee weken vooraf verwittigd dat we in Porto Bello Royal zouden terecht komen.

Eerlijk gezegd... We hebben al veel 4 sterren hotels gedaan die kwalitatieve waren dan Porto Bello Royal. Vooral de badkamer vond ik echt geen 5 sterren waard. Zelfs amper 4.

De rest van de kamer was OK. Niet meer, niet minder.

Het eten was lekker, en er was een ruim aanbod. Elke dag zwaardvis bij de showcooking vond ik wel wat veel van het goede. Maar er was nog ruime keuze uit andere lekkere dingen.

De zwembaden waren allemaal groot en goed onderhouden. Jammer dat er wel overal werd aangegeven dat er geen ligbedjes mochten gereserveerd worden, maar dat dit toch gebeurde en er niks werd aangedaan. Mensen met een kamer op het gelijkvloers aan de zwembaden zetten de bedjes gewoonweg op hun terras...

We hebben een leuke vakantie gehad maar hadden er iets meer van verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Hotel Manager, MANAGER, 5-2-2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantica Porto Bello Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Royal in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantica Porto Bello Royal scoort een 8.76 uit 10 op basis van 254 reviews.