Kos
8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Michelangelo Resort & Spa***** bij :

71 reviews over Hotel Michelangelo Resort & Spa in het Nederlands

Vercammen Dirk, 30-3-2017

Heel goed hotel op alle gebied.Vriendelijk personeel ,lekker eten ,verzorgde kamers en fantastisch zwembad met personeel dat elke seconde klaar voor je stond.Volgend jaar gaan we zeker nog eens terug
Gereisd met partner in september 2015

Goed maar geen 5 sterren waard

Marion, 6-11-2016

Hotel is mooi, zeker het zwembad. Maar ik vond het geen 5 sterren waard.

Je moest helemaal naar beneden lopen om een flesje water te halen omdat je dit niet kreeg in de lobby bar. Poolbar was rommelig en er werd slecht schoongemaakt. Poolbar in de avond gesloten terwijl hij nog open zou moeten zijn. Matrassen van de ligbedden waren zeer smerig. Handdoeken aan het zwembad waren nooit op tijd en nog nat als je ze kreeg en dan ook vaak nog niet schoon.

Eten was goed.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig : een aanrader

Chriswilly, 30-5-2016

Er zijn 2 mindere punten : de ligging (telkens men hotel verlaat is men aangewezen op vervoer) en het strand (smalle strook). Maar deze punten wegen niet op tegenover de positieve punten die van dit hotel een absolute aanrader maken.

De locatie : gebouwd tegen heuvel waardoor prachtige zichten over zee.

De prachtige infinity-pool die kenmerkend is voor het resort.

Het restaurant is luchtig met tevens de mogelijkheid om buiten te eten. De gerechten zijn zeer lekker en creatief (elk gerecht heeft eigen saus).

Personeel (onderhoud, kamermeisjes, restaurant, onthaal) is top : vriendelijk, correct , niet slaafs.

In één woord : een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig resort

Jellie, 20-8-2015

Luxe en schoon en de zwembaden zijn heerlijk!\De kamers zijn prachtig en de bedden zijn heerlijk! Wij hadden HP geboekt, het eten was hier echt fantastich! zowel het ontbijt als avondeten.

De ligging van het hotel is niet echt gunstig, er rijdt elke dag wel regelmatig een bus naar Kos-stad of je kan met de taxi. Wij zijn eerder op Kos geweest en vonden het heerlijk om even met de fiets richting de stad te gaan. Met de auto is het ongeveer 20 minuten rijden naar Kos Stad.

Het weer was echt heerlijk toen wij er waren, er waren veel vluchtelingen op dat moment, tuurlijk zag je ze liggen in tentjes, maar last had je er zeker niet van!

Enige kritische puntje is de Prijs/kwaliteit verhouding, de kwaliteit was echt top!, alleen als je HP hebt moet je uiteraard betalen voor de drankjes en eten. We moesten € 3,50 betalen voor een flesje cola en € 10,- voor een sandwich bijvoorbeeld. Dit vonden wij wel wat aan de hoge kant. Dat is echt de enige opmerking. Verder een super resort!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig resort!

Maaike, 15-8-2015

Eerste twee weken van augustus in dit resort geweest. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer. We hadden geen zeezicht geboekt, maar deze kamer kregen we wel. Buffet in de ochtend en avond was ook erg goed, voor ieder wat wils. Aardig personeel, werkt hard. Elke avond was er een thema avond op het resort. De mooie infinity Pool kenmerkt het resort. Ook prachtig! Zeker aan te raden.
Gereisd met partner in augustus 2015

Boek dit via Tour operator!!

Inge, 26-7-2015

Wij zitten er nu, hotel helemaal vol met vooral Engelse die super deals kunnen boeken. Harde muziek bij zwembad met flink drinkende mensen want all inclusive voor +/-80% van de gasten. Wij boekten via touroperator en hebben veel meer betaald (5* tarief) dom dom dom want dat is het zeker niet waard. De all in deals van Tour operators zijn wel prima in verhouding. Hotel is vooral leuk voor jongeren (stellen). Wij als gezin vinden matig wellicht beter in voor- najaar en niet in hoog seizoen. Nu is het een plat gebeuren. En rust is ver te zoeken.
Gereisd familie in juli 2015

Geweldige vakantieplek!

Irene, 24-6-2015

Zoek je rust, luxe, prachtige locatie en ligging, hoog niveau van service, heerlijk eten en geen massatoerisme: absoluut dit hotel boeken. Het is er geweldig! Geen entertainmentteam, wel 's avonds een variëteit aan shows, het strand bezoeken levert meteen een sportieve activiteit op door de trap maar je loopt ook langs mooie bloemen en planten dus geen straf;-). De infinity pool is prachtig en groot maar wel populair, strand daarentegen is rustig en heeft een gezellige beach bar. Zeewater erg zout waardoor je heerlijk kunt drijven. Spa is luxe, modern en een lust voor het oog. En ook erg belangrijk: goede koffie! Wij wilden absoluut nog niet naar huis.
Gereisd met partner in juni 2015

in een woord "Geweldig!"

E.M.M. Beukelaar - Vernooij, 17-6-2015

wij zijn overgeboekt naar Michelangelo Spa & Resort omdat ons hotel Grand Blue Beach nog niet af was... wat een luxe...geen andere woorden voor, rust, uitzicht, vriendelijk personeel. alles echt super! Marialena en Dimatra ...werken als paarden, met z'n tweetjes de hele dag alleen voor de Mainbar en het zwembad

( ja, bediening aan het zwembad!!) en de hele dag vrolijk, petje af voor die twee!!

Gereisd met partner in juni 2015

prachtig

ongena yvonne, 5-6-2015

zeer mooi modern hotel , rustig gelegen , service is top , eten van zeer goede kwaliteit , alsook de hygiëne , vooral een rustig hotel om te genieten , niet zo zeer voor kinderen eerder voor een volwassen publiek die van rust houden , water aan het zwembad was iets te koud
Gereisd met partner in mei 2015

Paradijsje voor rustzoekers

Kate, 7-5-2015

Fantastisch hotel. Alles wat je je maar kunt wensen; mooi zwembad, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Voor een paar centen meer boek je een premium kamer, dan kijkt je prachtig uit op zee. Dat er geen animatie was, vonden wij alleen maar een pluspunt! Als je daar naar op zoek bent, moet je hier niet komen.

Niet twijfelen, gewoon boeken en er van genieten!

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michelangelo Resort & Spa in Agios Fokas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michelangelo Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Michelangelo Resort & Spa scoort een 8.75 uit 10 op basis van 73 reviews.