Aparthotel San Giorgio ****

8,3

46 reviews over Aparthotel San Giorgio in het Nederlands

Geweldig apart/hotel!

Mario_Natasha, 10-3-2014

In mei 2013 geweest! Wat een top apart/hotel! Ontbijt goed, jammer dat er zoveel katten zijn in de eetzaal! Zwembad was erg groot tevens de kamers, leuk terrasje aan de voorkant van je appartement, lekker even ontspannen na een dagje weggeweest. Service heel erg vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2013

Goed hotel met alles erop en eraan

Ger, 3-7-2013

Wij verbleven hier 11 dagen eind juni begin juli 2013. Het is een prima hotel met mooie kamers, gratis airco. Alles wordt goed onderhouden. Reuze vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoongemaakt, schoon beddengoed om de dag en bijna ieder dag schone handdoeken. De twee zwembaden zijn perfect, voldoende ligbedden met parasols, Leuke Griekse avond één keer per week, Jazz avond en voor de liefhebbers Karaoke. In ons opzicht is niets storend. Hotel wordt grotendeels bezocht door Engelsen en Nederlanders. Voorzieningen voor snacks, bar en niet te vergeten een prima betaalbaar restaurant. Gratis Wi-Fi in de lobby. Gratis bus service naar Skala. Samengevat een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2013

Een uitzicht om nooit te vergeten

bjorndebby, 24-7-2012

We zaten boven op de berg. Als je een paar goede benen hebt dan is de klimpartij naar boven te doen. Maar een auto is toch wel gewenst. Maar zit je net als wij boven op de berg dan heb je een adembenemend uitzicht, ik wil zo weer terug. De kamer was ruim en goed onderhouden elke dag schone handdoeken etc.Luxe Badkamer. Ontbijt was voor griekse begrippen goed. Eten ala cart was erg lekker en niet duur.Prachtige zwembaden zijn er aanwezig. Skala is een leuk dorp met leuke restaurantjes en barretjes. De pinautomaat was wel even zoeken maar pinnen in het hotel kan ook. Kefalonie is een eiland dat je moet zien, het is goed te verkennen met een gehuurde auto. Het is erg rustig op de weg en de grieken rijden er normaal. San Giorgio is wat dat betreft een goede uitvalsbasis om kefalonie te ontdekken. Wij komen op kefalonie zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Giorgio bij:

We voelen ons hier thuis

Ray & Chantal, 3-7-2012

San Giorgio, wat een heerlijke plek op dit fantastische eiland. In 2009 waren we hier voor het eerst. En dit jaar, 2012, waren we terug. En volgend jaar gaan we zeker weer!

Dit hotel ligt wel wat verder van Skala, je hebt dus wel een vervoersmiddel nodig. Anders wordt het erg veel lopen, of je kan gebruik maken van de hotelbus.

Deze keer hadden we een nieuwe kamer boven op de berg met een geweldig uitzicht.

Kamer was erg netjes en schoon, elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Zwembaden zijn goed, maar hebben hier weinig gebruik van gemaakt omdat we liever de zee in gaan.

De poolbar was onze favoriete plek, bij onze vriend Makis. Heerlijke cocktails gedronken :-)

Ook de snackbar is prima, en de pita's gyros zijn een aanrader.

Ontbijt is simpel, maar goed genoeg om de dag mee te beginnen.

Conclusie, een heerlijke plek om je vakantie te vieren, mogelijk gemaakt door alle lieve, behulpzame en hardwerkende mensen van San Giorgio!!

Gereisd met partner in juni 2012

Prima hotel; zonder auto wel afzien.

bert, 9-6-2012

Ca. 3000 m. van Skala; ca. 45 min. Lopen tot centrum.

Kamers en appartementen in veel afzonderlijke gebouwtjes, tegen een heuvel gebouwd. Bereikbaar via behoorlijke steile wegen en veel trappen.

Keurig appartement met prachtig zeezicht, behoorlijk schoon gehouden; koelkast en kitchenette met beperkte inhoud, maar wordt met die hitte toch weinig gebruikt.

Handdoeken en lakens regelmatig verschoond, maar niet dagelijks, zelfs al gooi je het op de grond.

Ontbijt best redelijk; alleen niet heel uitgebreid; Diner (Á la carte) goed.

3 prachtige zwembaden en een goede snackbar met lekkere snacks voor redelijke prijzen. Verder een bar en een winkeltje. Aardig en hulpvaardig personeel. Meerdere malen rijdt een (gratis) hotelbusje op en neer naar Skala; vooraf te boeken en vol is vol.

Kortom: Een prima accommodatie, maar een auto om boven te komen vinden wij onmisbaar

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooie zwembaden, veel trappen en 2 km buiten Skala

I., 18-7-2011

Dit 4 sterren hotel ligt zoals je bij anderen kunt lezen buiten Skala, ongeveer 2 km. Sinds dit jaar is er wel een stoep aangelegd langs de weg naar Skala. De zwembaden bij het hotel zijn heerlijk. De kamers prima en worden dagelijks schoon gemaakt, handdoeken worden dagelijks vervangen. Het ontbijt is simpel maar prima. 's Avonds 1 keer in het restaurant gegeten, niets op aan te merken. De speeltuin kun je geen speeltuin noemen, twee schommels en een speelhuisje dat is het. Klein winkeltje voor de nodige spullen en een cafetaria met prima snacks. Voor mensen die slecht te been zijn is dit niets, er zijn veel trappen. Er gaat dagelijks een shuttle bus naar Skala, om 10.00, 12.00, 16.00, 18.00 en 21.00 uur.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prachtig complex

Edward en Kim, 17-2-2011

Werkelijk een prachtig complex. Alles ziet er netjes en schoon uit. Het uitzicht vanaf het zwembad en ons balkon (kamer 208) was geweldig. Frontaal zeezicht over de baai waar een idylisch snorkelbaaitje ligt. Het ontbijt was slecht, maar het avondeten goed. Maar het meeste zijn we te spreken over de snackbar.2 Lieve Grieken maken iedere dag met volle 0vertuiging de meest lekkere salades,tosties,baquettes, pasta EN BROODJE GIROS klaar!!Allemaal vers. Helemaal top. Eiland viel tegen,rustig weinig te zien.En van de wegen wordt je gek.Er is geen 200 meter rechte weg te vinden.Verder rommelig eiland,slecht afgewerkt en wij hebben al heel veel Griekse eilanden gezien.Eiland bezit wel een topstrand Myrthos beach.De witte kiezels samen met het hemelse blauwe water en een swingende strandtent maakt dit een geweldige ervaring voor een strandliefhebber.Ga ook naar buureiland Ithaka, prachtig eiland
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Ontbijten met de auto

nijhofa, 14-12-2010

Mooi hotel kamers zonder poespas.

We hadden een balkon van 10 meter bij 4 (wat moet je er mee)

Veel krekels die mij de hele vakantie lastig vielen. Ontbijt was slecht voor de sterren.

Droog brood geen ei geen Yoghurt. Alleen de croissantjes waren lekker.

Daarentegen was het restaurant voor het diner heel erg goed en niet duur. Onbegrijpelijk maar ga daar zeker een keer eten. Geweldig vriendelijk personeel dat je vakantie compleet maakt.

Wel veel niveau verschil dus zodat je conditie heel goed wordt als je vanuit je zwembad naar boven moet klimmen. Mooi eiland de noordroute vonden wij het mooist.

Niet duur je betaald 2,50 voor een halve liter bier. La Luna in Skala vonden wij lekker eten hebben.

Transfer terug duurde meer dan 2 uur omdat iedereen, zonder dat je van te voren hierover wordt ingelicht, van het hele eiland opgehaald gaat worden.

Dus een complete niet gewenste excursie van TO. (neem water dus mee).

Dit eiland is zeker de moeite waard om te zien.

Gereisd met partner in juni 2008

super mooi hotel!

judith, 9-10-2010

In het naseizoen van 2010 in dit hotel geweest met partner. Super mooi hotel en een goede ligging met prachtig uitzicht over zee. een huurauto is wel handig, wij hebben het hele eiland rondgereden! mooi eiland! aanrader! mensen achter de receptie erg aardig. er is een klein supermarktje en een snackbar op het terrein van het hotel. prima om even tussendoor wat te halen/eten. de andere gasten waren veel engelsen, maar totaal geen last van gehad. waren niet de 'verkeerde' engelsen. ze waren erg netjes en het was ook erg rustig, je hoorde de geitebelletjes rinkelen van de geiten die in de bergen lagen. skala-dorp ook prima, alles te krijgen en leuke eettentjes.
    Gereisd met partner in september 2010

Prima kwaliteit!!!

Kuipers, 29-7-2010

Wij hadden een 2 kamer appartement, deze was zeer groot. Er wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt nieuwe handdoeken. Het uitzicht vanuit de meeste appartementen is geweldig. Je kijkt uit over de zee. Zwembaden zijn super. Ontbijt is eenvoudig. De animatie stelt weinig voor.Het is er heerlijk rustig. Winkeltje is eenvoudig en klein. Voor de dagelijkse dingen moet je naar het dorpje Skala. Heerlijk gegeten bij Aquarius in Skala. Al met al een aanrader!!!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Giorgio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel San Giorgio in Skala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel San Giorgio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel San Giorgio scoort een 8.31 uit 10 op basis van 46 reviews.