Appartement Christina ***

Appartement Christina
Christina
9,3

13 reviews over Appartement Christina in het Nederlands

Schoon en goed gelegen appartement

Paul de Vries, 13-8-2017

Appartement ligt op een prima locatie aan het einde van de "boulevard" op 30 meter van het rustige strand. De eigenaresse is gastvrij en altijd bereid om je vragen te beantwoorden. Het complex wordt goed schoongehouden en is verder vrij basic zoals je wel vaker in Griekenland tegenkomt. Er is een uitstekend koelende A/C en die was nodig met temperaturen rond de 30 graden in de nacht. Verder is er een postzegelformaat tv en zijn de eenpersoonsbedden traditioneel keihard.

Het strand is ca. 2 km. lang en er zijn op een paar plekken ligbedden met parasol te huur voor EUR 7 per dag.

Langs de "boulevard" bevinden zich een tiental restaurantjes waar je goed kunt eten al is de keuze beperkt tot de bekende Griekse gerechten. Een aanrader is Lorraine's restaurant wat zich onderscheidt door een veelzijdige menukaart, heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

jan, 28-6-2017

Mooie plek..mooi uitzicht..goede schoonmaak,komen al jaren in griekenland,maar dit spant de kroon,,en dan heb ik het over appartementen..Heerlijk rustig en toch vlakbij restaurants...(geen ervaring met restaurants in dorp zelf,,te ver en te steil lopen)..Gewoon super,,s,middags wel de felle zon op je balkon ,maar dan gewoon aan de andere kant gaan zitten..scooter gehuurd voor 14 dagen voor €200..dus ook niet de hoofdprijs..al bij al..gewoon goed!!
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige accomodatie

hsweenen, 18-8-2016

Mooi appartement, nieuw en schoon. Prima gastvrouw erg betrokken. Mooi uitzicht op zee.
Gereisd met partner in mei 2016

heerlijk rustig mooie studio

yvonne, 12-8-2016

Omdat je ver van de supermarkt af zit, zorgt christina bij aankomst dat je met een auto naar de grote supermarkt wordt gebracht alwaar je alvast boodschappen kunt doen. De kleine supermarkt op ongeveer 400 meter afstand is heel erg duur... brood wel iedere dag vers behalve op zondag. Restaurantjes op loopafstand, zelfs als je niet goed kunt lopen. Heerlijk eten bij lovides..... heerlijk verse griekse gerechten en de volle aandacht van de baas en bazin die er alles aan doen om het je naar de zin en "smaak" te maken.

Kortom gewoon lekker genieten en als je wilt een autonhuren maar als je niets wil, kun je hier heerlijk vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2016

Goede accomodatie

Mary, 24-7-2016

Wij hadden een mooie, ruime studio. Elke twee dagen schone handdoeken en elke drie dagen schone lakens. Alles wordt keurig onderhouden. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2016

Fatastich

Sophie, 7-7-2016

Super ligging prive strand
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke plek

puck, 12-10-2014

Heerlijke plek. 100% genieten! Schoon appartement. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met partner in september 2014

Super plek, lieve griekse eigenaars!

hendriksshanna, 3-9-2014

Christina Studio's Lourdas is in een woord fantastisch. Je moet van rust houden, enkele restaurantjes in de buurt en een kleine supermarkt. Voor het hotel stopt een bus die je naar het dorp in de bergen 2km verderop brengt, hier kan je ook pinnen! Vanaf dit dorp heb je aansluiting naar Argostoli.

Christina en Makis zijn erg lieve mensen, wij konden langer in onze kamer verblijven op de dag van vertrek, wat de vakantie tot de laatste dag super maakte! Christina kwam ons zelf op de laatste dag, toen het regende, een paraplu brengen zodat we niet nat werden vanuit het restaurant terug naar de studio. De baai waar de accommodatie aanligt is fantastisch mooi, helder water een en al rust! Aan te raden om op voorhand een auto te huren voor het gehele verblijf, in vergelijking met andere griekse eilanden is de autoverhuur op het eiland erg prijzig (70€perdag!!!)..

Christina studios: Echte aanrader, schone studios en mooi uitzicht over de mooie baai, wat wil je nog meer!

Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een rust!

Fred Kok, 4-8-2014

Eenvoudig appartement, maar schoon en op een prima locatie.
Gereisd met partner in juli 2014

erg mooi uitzicht,direct aan strand!

janet en tim, 1-7-2009

het appartement is mooi, uitzicht fantastisch en de zee aan de voetjes.

het ontbreken van een receptie vinden wij jammer, en dat merk je aan het contact met de eigenaars, niet echt een binding met de gasten.

wij kwamen laat aan op dinsdag en moesten toch al weer dinsdag twee weken later om 11.30 uit onze kamer zijn zonder fatsoenlijk opslag voor de koffers of douchegelegenheid,onze vlucht ging s,avonds om 21,45.

maar als er geen gasten waren voor die dinsdag wilde mw, christina de kamer wel verkopen voor 25 euro, terwijl we de eerste dag al kwijt waren hmmmm,,,,,,maar de kamer was verhuurd vernamen we.

onze buurtjes waren zo vriendelijk om ons te laten douchen en de koffers te herbergen, nogmaals dank!Erna en Henk, om tevens ook te constateren dat de kamer nog net zo leeg was als toen wij hem achter lieten.schoonmaakrooster technisch kwam het denken wij niet uit.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina in Lourdas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christina scoort een 9.26 uit 10 op basis van 13 reviews.