Appartement Casa De Blue

Appartement Casa De Blue
Casa De Blue
7,3

32 reviews over Appartement Casa De Blue in het Nederlands

Fantastische plek en lieve mensen

Sarah, 17-8-2017

Uitzicht is geweldig! Hadden een kamer met zeezicht geboekt en dat krijg je ook echt! Eigenaren Marinos, zijn vrouw Maria en hun kinderen zijn super lief, gastvrij en doen hun uiterste best. Het eten in het restaurant is erg lekker.

Supermarkt zit naast het hotel en pinautomaat zit op nog geen 100 meter lopen.

Door centrale ligging is Casa de Blue een perfecte basis om het eiland te verkennen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Keurig mooie uitstraling echte Griekse sfeer!

Debbie, 27-4-2017

Zeer lieve eigenaren die alles voor hun gasten doen!

Echt mooi appartement in Griekse sfeer, prachtig uitzicht.

Voldoende parkeerplaats, leuk dorp.

Lekker ontbijt in naast gelegen restaurant.

Prachtig eiland! Auto huren wel noodzaak, eiland is groot

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fijn gastvrij appartementencomplex

Ruud Bohnen, 10-3-2017

Ligging is aan redelijke rustige hoofdweg, waar je door de verhoogde ligging van het complex totaal geen hinder van hebt. De appartementen hebben door de versprongen bouwwijze allemaal een afwijkende grootte. ca. 4,00 breed en vanaf 8,00 meter diep. Toilet/Badkamer combinatie ca. 2,00 x 1,60 met wastafel en douchehoek.

De inrichting is eenvoudig maar netjes met een behoorlijk bed. De keuken-inventaris is beperkt. Waarbij je zult moeten beperken tot éénpans-maaltijden. Daartegenover zijn de restaurants op Kefalonia voordelig (2 menu's met wijn onder € 30,--/2-pers)

Rustig zwembad. Er is een kinderbadje, maar voor kinderen is er minder vertier. Het restaurant serveert goede menu's tegen redelijke prijs. Hoewel meerdere pogingen elders ondernomen, kwam keuze uiteindelijk toch vaak op het Casa Blue-restaurant uit. Mede vanwege de prettige bediening van de eigenaresse en haar familie.

Eigen vervoer (auto) is gewenst, vanwege afstand naar het strand.

Door de (centraal-rustige) ligging is heel Kefalonia goed met auto bereikbaar en te ontdekken.

Griekse Supermarkt is direct op 20 meter (buurman)

Grote supermarkt Champion en LIDL op 17 km afstand richting hoofdstad Argostoli.

Hoofdstad Argostoli moet zeker een keer bezocht worden.

Ook schilderachtige, maar toeristische Fiskardo is de relatief lange auto reis zeker waard.

Bij een iets langer verblijf is een dag-bustour-en veerdienst-transfer naar het naburige eiland Ithaki een bijzonder leuke beleving.

Voor ons zeker nog een herhaling waard

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Casa De Blue bij:

Aan de buitenkant mooi, maar van binnen puinhoop

Ineke, 1-10-2016

Casa de Blue zit er mooi uit, mooi zwembad, mooie terrassen en een prachtig uitzicht. Ook het avondeten is prima. Maar de inrichting van de appartementen is ver onder de maat. Lekkende airco, nauwelijks keukeninventaris, vies, de veren komen uit de matrassen (tip: leg je deken erop en slaap daarop), douche vaak koud. Ook het ontbijt viel ons erg tegen. Op zich is Kefalonie wel een heel mooi eiland met prachtige stranden. Als je een auto huurt, kun je veel van het eiland zien, was zeer de moeite waard!
    Gereisd met vrienden in september 2016

zeer basic

s knoop, 17-9-2016

zeer basic

1 ster

ziet er aan de buitenkant gezellig uit.

schoonmaak van kamer en zwembad, zeer onder de maat, ook volgens Griekse begrippen. ik heb zelf , en met mij meer gasten, zelf de kamer gestopt en de mop uitgewisseld. wc werd 1 x per week schoongemaakt, wasbak en keuken nooit. servies mogelijk vuil van de vorige huurders.

Tot straks avonds laat klinkt de muziek van het restaurant, ook als er geen klanten meer zijn.

geen mogelijkheid tot een douche ook de vertrekdag, alleen als er appartement leeg staat.

geen douche bij het zwembad, Dus iedereen duikt d'r vies in.

veel achterstallig onderhoud

ontbijt, Zeer onder de maat, je kunt bijbestellen maar dan ook geen keus ? alleen tosti.

dochters van eigenaar doen erg hun best en proberen alle klachten op te lossen , maar lopen ook tegen veel zaken aan.

Door hevige regenval , liep het water door het plafond en op mijn bed.

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

jlodder, 30-6-2016

het app.odyseas onderdeel casa de blue en rest.zorbas is niet aan te raden.

- badkamer/wc/kamer worden minimaal schoongemaakt.

- na 5 dagen vragen om schoon beddegoed en badlakens.

- airco was niet te gebruiken,stond afgesteld op 17 gr.(onvoldoende koeling).

- balkon en de 3 trappen lagen vol met uitgebloeide bloemen.

- keuken gerei is een lachertje om te zien (geen koffiezetapp.)

plaatsje is niets te doen,wel voldoend restaurants en supermarkten.

sinds kort zijn er 2 pinautomaten aanwezig.

rustig en mooi uitzicht

pia, 17-6-2016

Er zijn drie stranden, te bereiken met een bus of te voet. Hiervoor moet je wel goed ter been zijn omdat je moet dalen en terug klimmen. Wij werden goed geinformeerd door de hostess van touroperator. Wij hebben geen auto gehuurd omdat wij het prima vonden om te wandelen of met de bus te gaan. Er zijn genoeg restaurants in de buurt. Maria, onze gastvrouw gaf ons ook nuttige informatie en heeft ons verwend met eigengebakken muffins en verse vijgen uit haar tuin.Het eerste wat opviel was de rust en het prachtige uitzicht. De excursie naar Ithaca is een aanrader en als je naar Argostoli gaat met de bus kun je zelf aan de boulevard boottrips boeken .

Wij hebben heerlijk gegeten bij Spiros en La Mer. de lunch hebben wij soms gegeten bij Muses waar wij in een tuin zaten met rustige muziek. Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt wat zich helemaal boven bevond. Jammer was dat daar twee kleine ramen waren maar wel een heel groot balkon/terras om te zitten.

Dit was niet afgescheiden van het andere appartement wat zich daar bevond en toen daar gasten kwamen heb ik Maria gevraagd te mogen verhuizen naar een ander appartement en dat was prima. Het was dan wel geen twee kamer appartement maar wij hadden meer licht en ons eigen balkon. Omdat wij toch alleen binnen waren om te slapen en te douchen raad ik mensen aan een 1 kamer appartement te boeken. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Kefalonia.

Gereisd met partner in juni 2016

Onbetaalbaar uitzicht en zalig eten.

marisca, 11-6-2016

Zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel. De kamer en badkamer zijn schoon en, voor Griekse begrippen, ruim en basic. Het balkon heeft een onbetaalbaar uitzicht, hier zit je voor je plezier. Heerlijk geslapen. Schoonmaak, verschonen bedden en handdoeken 2 maal per week. Mocht je iets extra's willen of mis je iets, even vragen en het wordt opgelost. Iedere ochtend wordt er gevraagd wat je wilt eten, waarna de kok het direct klaarmaakt. Ilias, de kok, tovert trouwens 's avonds ook de heerlijkste gerechten uit zijn keuken. Van de grill of traditioneel het is allemaal vers en zalig. Bij het gezellige zwembad is een bar die in het hoogseizoen geopend is. Het zwembad mag ook gebruikt worden door andere toeristen. Het complex is minder toegankelijk voor kleine kinderen en mensen die slecht ter been zijn. Het mooie strand is bereikbaar met een wandeling berg af (25 min). Het huren van een auto of scooter is zeer aan te bevelen. Doe dit plaatselijk, (Apostolis) scheelt heel veel geld!!
          Gereisd met partner in mei 2016

prima plek

Marjan, 8-5-2016

Ruim appartement met balkon met prachtig uitzicht, kleinschalig
          Gereisd met partner in april 2016

Hans van Hage, 10-9-2015

We hebben er 2 fantastische weken gehad, Marinos, Maria en dochters Efi, Georgi en zoon Ioannis waren erg vriendelijk en gastvrij

Elke ochtend was er tijd voor een praatje door Marinos en Maria.

Wij hebben er heerlijk gegeten, o.a. 3 keer verse vis.

Casa de Blue heeft een prachtig uitzicht over de baai van Lourdas,in het restaurant was het elke avond genieten van het uitzicht, hoezo uitzicht een 1 ??

Voor mij persoonlijk waren de matrassen erg hard,er werd redelijk schoongehouden .

Wij hebben gezien dat het zwembad werd onderhouden, `s morgens vroeg.

Bent u slecht ter been, dan is dit appartement minder geschikt voor u.

Marinos en Maria doen hun best om je in het Engels te woord te staan, dat gaat ze niet makkelijk af, Efi, Georgi, zoon Ioannis, spreken prima Engels.

Minder hoog van de toren blazen en niet proberen hard werkende mensen te slopen door middel van een beoordeling die nergens opslaat. Μπράβο Μαρίνος, Μαρία, Γκεόργκι, Έφη, Ιωάννης και το προσωπικό της κουζίνας. Ευχαριστώ.

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Casa De Blue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa De Blue in Lourdas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa De Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa De Blue scoort een 7.34 uit 10 op basis van 34 reviews.