Appartement Seaview Village ***

7,8

71 reviews over Appartement Seaview Village in het Nederlands

Sea View Village...een top appartementencomplex

Dick van Braak, 8-10-2017

We waren in Sea View Village in Lassi, het is een appartementencomplex met leuke appartementen. Dit was voor ons de tweede keer dat we er waren. De kamers zijn koel, de zon

staat er niet op, het uitzicht is ook goed, je kijkt niet naar een blinde muur...de service is ook goed, om de dag verschoning van de bedden en handdoeken. Het ligt rustig gelegen. Vriendelijke medewerkers, behulpzaam. Ruimte voor parkeren. Zwemmen mag je bij de buren, hotel Silo..Ik heb geen onvertogen woorden...super!

Gereisd met partner in september 2017

Voor dat geld beter verwacht

Jan, 16-7-2017

De accommodatie is ruim maar eenvoudig en alles is toch wat verouderd. Kastlades die niet opengaan, gescheurde tegels in badkamer en terras. Oude douchebak. Bestek, borden, kopjes alles maar 2 x. Verder een pan waar je nog geen ei op kan bakken. Houten bedden en houten latjes als lattenbodem die kraken als je je omdraait of wat anders doet !. Matrassen en keiharde kussens. Slecht vinden wij ook dat je geen 2 relaxstandenstoelen op je terras hebt en dat tijdens je vakantie. Verder ontbreekt er een grote parasol op het terras. Alle 1 kamer appartementen hebben geen seaview. Excursie naar Ithaki van Tui was 66 euro volgens de reisleiding zou ook de lunch in deze prijs zitten. Dit bleek dus niet zo te zijn. Kijk dus uit, u bent gewaarschuwd !!! Zelfde excursie bleek voor 45 euro te boeken in Lassi zelf.
        Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie, maar zeer slechte bedden

Melissa, 15-7-2017

Ontvangst zeer onvriendelijk door eigenaresse. We hadden klachten over het bed gezien dit twee losstaande bedden zijn in ieder appartement. Mevrouw werd direct boos en had geen begrip. Vervolgens ook geen uitleg meer gekregen over de kamer en omgeving. Echt onbeschoft.

De kamer is wat gedateerd, maar prima. Bedden zijn vreselijk. Keihard matras en plastic kussens. Uitzicht appartement 5 fantastisch!!

Op 5 minuten lopen van de hoofdstraat met veel restaurantjes. Strand op 10 minuten lopen. Oke, ook een strandje op 2 minuten lopen, maar dit mag bijna geen strand genoemd worden.

We hebben een top vakantie gehad, maar zou seaview village toch niet aanraden aangezien er echt beter bestaat voor hetzelfde bedrag.

Tip: auto huren om het eiland te ontdekken en een appartement boeken met een goed bed... dit is eigenlijk wat voor ons het belangrijkste was van de kamer en dit hebben we niet gekregen.

Gereisd met partner in juli 2017

Supermooie ligging

Ingrid, 28-6-2017

2 kamer-appartement met zeezicht geboekt en ook gekregen, met balkon aan voor en achterkant, dus altijd kan je in zon of schaduw zitten, app. nr 2! Het ligt op een hele mooie rustige locatie, kijkt uit op zee en Lixouri. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Er is een kluisje en airco aanwezig tegen betaling. Bij minimarket naast appartementen elke dag vers brood als je het besteld. Alles op loopafstand: 5 min. hoofdstraat Lassi met restaurantjes, supermarkt, winkeltjes, 10 min. naar grote strand Makris Gialos Beach, straat uit naar klein strandje zonder voorzieningen. Een fijn appartement op een prachtig eiland!
        Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf gehad!

Fam. Bitter, 26-6-2017

Dit kleine en rustige complex ligt geweldig. In rustige omgeving, maar toch loop je binnen 5 minuten naar de gezellige hoofdstraat van Lassi. Wij hadden studio nr.12. Schoon, van alles voorzien, heerlijke douche , groot balkon,alleen de bedden waren wat aan de harde kant. Laat je niet tegenhouden om een appartement bij dit complex te boeken omdat er geen zwembad bij is. Vanaf onze studio waren we met 10 stappen bij het zwembad van het complex ernaast, waar heerlijke ligbedjes en een barretje met minisupermarktje waar je ook broodjes voor de volgende dag kan bestellen. Geen harde muziek. Twee mogelijkheden qua strand. Direct achter het complex een klein strandje zonder verdere voorzieningen, maar heerlijk vertoeven, of het op 5 min.lopen drukkere strand Makris Gialos. Grotere supermarkten ook op 5 min.lopen afstand aan de hoofdstraat van Lassi. Heerlijk gegeten bij diverse restaurants, maar Butlers House sprong er toch echt wel uit voor ons. Kefalonia is een prachtig eiland!
        Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig mooi eiland!

winfried, 18-6-2017

Seaview Village heeft aan alle verwachtingen voldaan! Goed gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, rustig en een fijn zwembad bij de buren! Het heeft ons aan niets ontbroken. Was echt genieten!
        Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Beste vakantie tot nu toe!

Rosan Castien, 13-4-2017

Ik heb niks op de appartementen aan te merken. Het was eenvoudig, maar dat was precies wat ik zocht. Kefalonia is een prachtig eiland met genoeg te zien en doen. Wat heb je dan aan een uitgebreid hotel met faciliteiten?

De zee was vlakbij en de boulevard ook. De boulevard is ontzettend gezellig met hele leuke restaurantjes en barretjes. Een stuk omhoog lopen en je komt bij een onwijs leuke cocktailbar: Logos grand view. Ook de sirtaki garden is heel gezellig. Op de boulevard zijn ook voldoende supermarkten. Het appartement beschikt over genoeg keukenspullen om een lekker ontbijtje klaar te maken, maar zelfs 's avonds koken is leuk voor een keer. De bedden zijn prima evenals de badkamer.

Kindvriendelijkheid heb ik beoordeeld met een 5 omdat er geen animatie of speeltuin is voor kinderen.

Tip: huur een scooter op dit eiland. Je komt er zo ver mee. In 7 dagen zijn we het hele eiland overgegaan en hebben we de belangrijkste dingen gezien.

Het is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

prachtig complex, heel dichtbij zee en restaurants

marion, 9-3-2017

mooie omgeving maar alleen voor heel sportieve fietsers per fiets te verkennen
        Gereisd met vrienden in juli 2016

Super vakantie! En volgend jaar weer terug!

Gerry en Dick van Braak, 28-9-2016

Wat we wel goed vonden was bijna alles, ( geen kluisje) maar daar hebben we een oplossing voor gevonden. Daar blijven we niet voor weg, want we komen terug!!!

Een groot terras, en niet de hele dag zon in de kamer. Bedden waren zowaar goed, net als in Nederland. Geen luchtbed nodig dus, die kunnen we nu wel thuislaten.

Het zwembad is te gebruiken Hotel Silo, dat is nog geen 5 minuten lopen.

De schoonmaak is ook erg goed, ze komen om en om en soms ook een paar dagen achter elkaar. Het zijn vriendelijk mensen.

Er is geen receptie, wel een verzamelpunt waar informatie is.

Er komen veel Nederlanders daar. Wel handig, want dan kan je dingen vragen in je eigen taal.

Parkeergelegenheid is ook goed.

De winkels zijn ook dichtbij, goed te belopen

Gereisd met partner in september 2016

Prima accomodatie

M.Janse, 17-9-2016

Rustig gelegen, een klein strandje om de hoek waar ook veel locals even komen, een groter strand met allerlei voorzieningen op 10 min. Loopafstand. Wat winkeltjes en eettentjes ook in de buurt, waar we prima gegeten hebben.

In het complex waren alleen Nederlanders, jammer dat op de TV alleen griekse zenders en BBC geprogrameerd staan; even nieuws kunnen kijken via BVN hadden wij wel prettig gevonden.

Verder is de naam Seaview wat misleidend: de studios hebben géén zicht op zee ( 2-kmr appartementen wel)en ook geen eigen balkon, alleen een eigen zitje bij de voordeur.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig, goede schoonmaak. Kortom: een prima plek!

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seaview Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seaview Village in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seaview Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Seaview Village scoort een 7.82 uit 10 op basis van 75 reviews.