Appartement San Lorenzo Residence

Appartement San Lorenzo Residence
San Lorenzo Residence
7,8

13 reviews over Appartement San Lorenzo Residence in het Nederlands

Leuk maar toch ook Slecht!!

Govert Pruissen, 27-9-2017

De locatie is prima.

Slecht was ons appartement, dit had door constructiefouten Vloerverwarming! De vloer was op sommige plaatsen meer dan 40 graden C. warm en dan dag en nacht.

Bij het indienen van een klacht over de vloerverwarming bleek dat dit bekend was bij de receptie, een ander appartement werd aangeboden, maar wij wilden absoluut Niet verhuizen, als compensatie kregen we 6 uur per nacht "gratis" gebruik van één van de twee airco units! Dit gaf enige verkoeling!

Het "grote" bed was klein, 140 cm x 190 cm, leuk om mee te beginnen wanneer je je eerst vakantie samen hebt, maar te klein na ruim 40 jaar huwelijk.

De z.g. bedbanken: 180 cm x 80 cm, dus ook veel te klein om comfortabel op te slapen.

Het a la carte ontbijt, één keer, was kwalitatief best in orde, alleen duurde ruim Vijf kwartier, alles werd met tussenpauze geserveerd waardoor het Engelse ontbijt geheel was afgekoeld, voordat het brood/toast geserveerd werd, zelfs na diverse keren vragen om het brood!!

Hierna zelf voor ons ontbijt gezorgd, vers brood in de supermarkt direct in de buurt.

Wat erg goed was, was de schoonmaak van ons appartement (uitzonderlijk Goed!!) Het gehele complex werd erg goed onderhoud gegevens en schoongemaakt.

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

annemarije1, 30-6-2017

Prima appartement. Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste. Schoon en alles aanwezig. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Lassi is een leuk plaatsje met veel restaurantjes en winkeltjes.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Kleine studio maar wel alles aanwezig

Hans en Jeannette, 2-10-2016

Wij zaten in studio 22, vlak naast de cv ketel die telkens aansloeg als er iemand ging douchen, wat irritant was. Ook de airco van je buren maakte redelijk veel geluid en de studio was voor ons eigenlijk te klein. Lassi zelf is een rustige tot saaie stad, terwijl Lassi de meest toeristische stad van het eiland is.
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

riky, 5-9-2016

Wij zijn in San Lorenzo Village geweest. alles is geweldig. Elke dag schoonmaak, zelfs de afwas. Ruime appartementen. Mooi opgezet apppartementencomplex.

Voor de kinderen kan het zwembad iets uitgebreider. Daartegenover is het geweldige strand van Lassi maar 300 meter lopen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer schoon, geweldig!

Pepping, 22-7-2016

Dichtbij markis gialos beach gelegen, een super mooi strand. Groot appartement, met 2 badkamers. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen wij schone handdoeken. Het zwembad vonden wij iets minder, maar aangezien je dichtbij het strand zit, vonden wij dit geen probleem.

Wij hadden inclusief ontbijt, je kon hierbij kiezen van de kaart. Erg vriendelijke medewerkers. Douchekraan ging kapot en dit werd direct gemaakt.

Verder Kefalonia echt een mooi eiland, Argostoli een leuke stad. Verder een auto gehuurd, Myrthos beach (voor 11 uur heengaan), Assos en Fiskardo echte aanraders.

Al met al een leuke vakantie gehad, Top! We gaan zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekend!

Driem, 1-6-2015

Fijn verblijf genoten in 1 van de appartementen. Superschoon en verzorgd, ook het zwembad en de tuin. Rustige ligging en toch centraal. Fijn restaurant en zeer goede service bij de receptie (altijd iemand aanwezig). Een aanrader dus.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

schoon, rustig en verzorgd

alexander en hester, 29-10-2011

Lastig te vinden: receptie = restaurant San Lorenzo (met "boot" aan de hoofdweg). Verzorgde, schone en nette kamers. Prachtig zwembad. Wel een tuin met muggen. Centrale ligging en je bent binnendoor snel aan het gezellige strand. Aparte douche- en omkleedruimte als je vliegtuig pas 's avonds vertrekt. In Lassi veel leuke restaurants.
Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Prima keuze

Rina en Jan, 6-10-2011

Een mooi klein appartementencomplex dat zeer goed wordt onderhouden. De rustige maar centrale ligging in Lassi is ons prima bevallen. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Lassi is meer een straat dan een dorpje met een kern, maar er zijn ruim voldoende restaurantjes. Vanuit Lassi is het eiland goed te verkennen.
Gereisd met partner in september 2011

schoon, ruim, prachtig

ineke, 21-8-2011

heerlijk rusitig appartementencomplex,kleinschalig, zwembad in de tuin, altijd voldoende ligbanken en parasols, soms waren wij de enige in het zwembad, app. werd elke dag schoongemaakt, en kreeg je schone handdoeken.

De plaats Lassi heeft leuke restaurantjes, paar winkeltjes en verschillende strandjes.Omgeving is erg mooi, de hoofdstad Argostoli maar 4 km verderop en het eiland zelf is overweldigend mooi. De bevolking zeer vriendelijk.....zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

rust en ruimte

kroesentjes, 15-8-2011

Rustig complex. Wij hadden een ruim appartement, maar dat verschilt nogal.

2 slaapkamers en nog 4 slaapplaatsen in de kamer/keuken. 3 badkamers waarvan 2 erg klein maar toereikend.

Om de dag schone handdoeken en beddengoed. Schoonmaak elke dag.

We waren erg tevreden over locatie(een klein paradijsje!) en het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Lorenzo Residence in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Lorenzo Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Lorenzo Residence scoort een 7.75 uit 10 op basis van 13 reviews.